Vymazať filter
16. júla, 2019 | ut | 09:00
136 €
Uložiť
136 €
Uložiť

Google Ads pre začiatočníkov (celodenné školenie)

by wooacademy s. r. o. Inkubátor STU Pionierska 15, 831 02 Bratislava, Slovenská republika 16. júla, 2019 | ut | 09:00 Pridaj do kalendára
136 €

Popis

Prečo sa zúčastniť celodenného workshopu Google Ads pre začiatočníkov?

Google Ads, najmä reklama vo vyhľadávaní, je jedným z najefektívnejších a najrýchlejších spôsobov, ako získať zákazníkov. Vyznať sa vo všetkých nastaveniach môže byť pre začiatočníka trochu komplikované. Celodenný workshop Google Ads pre začiatočníkov je intenzívnym spojením teoretického kurzu s praktickým workshopom.

V teoretickej časti sa naučíte základy Google Ads tak, ako vytvárať a spravovať kampane vo vyhľadávaní (Search) a bannerové kampane v obsahovej sieti (GDN). Dozviete sa, aké sú v praxi najčastejšie amatérske chyby a ako sa im vyhnúť. Zistíte, ako sa dajú merať výsledky kampaní, a ako vyhodnotiť ich efektívnosť.

V praktickej časti uvedieme teóriu do praxe a ukážeme si krok po kroku ako vytvoriť a spravovať kampane. Naučíte sa praktické základy Google Ads v súlade s best practices a získate overené tipy priamo z praxe.

Obmedzená kapacita 10 miest.

Čo sa naučíš:

  • ako vytvoriť účet Google Ads, urobiť základné nastavenie a prepojenia
  • čo by mal spĺňať váš web, skôr než sa pustíte do prvej kampane
  • prečo a ako si nastaviť meranie cieľov na webe
  • ako vytvoriť správnu a zmysluplnú štruktúru kampaní a reklamných skupín v Google Ads
  • ako fungujú reklamy vo vyhľadávaní: prečo je relevancia alfou a omegou, na aké kľúčové slová treba cieliť, ako napísať kvalitné reklamné texty a nastaviť cenu za kliknutie
  • ako kampane vo vyhľadávaní priebežne kontrolovať, vyhodnocovať a optimalizovať
  • čo je obsahová sieť (Google display network - GDN) a ako aj vy môžete mať za pár eur bannery na popredných slovenských weboch
  • ako sa vyhnúť najčastejším amatérskym chybám pri vytváraní a správe kampaní

V praktickej časti:

  • nastavíš meranie konverzií
  • prepojíš Google Ads s Google Analytics
  • urobíš rýchlu analýzu kľúčových slov
  • vytvoríš správnu štruktúru kampaní a reklamných skupín
  • vytvoríš lákavé reklamné texty
  • nastavíš vhodné cenové ponuky (bidy)
  • naučíš sa kampaň spravovať, lebo úvodným nastavením sa práca len začína

Pre koho je workshop určený:

  • pre začínajúcich online marketérov, pracovníkov v oblasti marketingu, marketingových stážistov, prevádzkovateľov webov, e-shopov a online služieb
  • podnikateľov, startupistov, študentov

Úroveň workshopu:

  • začiatočník/ mierne pokročilý

Čo si doniesť na workshop?

  • notebook, môžeš si priniesť aj zošit, písacie potreby, budeš mať k dispozícii písací stôl
  • existujúci web alebo aspoň plánovaný/ fiktívny projekt, pre ktorý budeš kampaň nastavovať
  • v prípade existujúceho webu aj prístup do Google Analytics
  • môžeš si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii priamo na kurze
  • prezentácia a online podpora samozrejmosť

Kto sa o vás postará?

Svetlana Durčáková - Google Trénerka

“Online marketingu sa venujem od roku 2009. Mám skúsenosti so širokým spektrom klientov od veľkých medzinárodných firiem až po malé neziskové projekty. Od roku 2013 sa špecializujem na PPC kampane.”

Čas a miesto:

9:00 začíname
3. poschodie - miestnosť č. 338
Univerzitný technologický inkubátor STU - Pionierska 15, Bratislava

Tags

Miesto

Inkubátor STU
Pionierska 15
831 02 Bratislava
Slovenská republika

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

wooacademy s. r. o.

0940634491 info@wooacademy.sk

Fakturačné údaje

wooacademy s. r. o.

Fialková 1197/21A,
90044 Tomášov
Slovenská republika

IČO: 51713047
DIČ: 2120789242

Viac eventov od organizátora

24sep
17:00
ut
24september
17:00
utorok
Detail eventu

Efektívny email marketing

Pionierska 15, 831 02 Bratislava, Slovenská republika 17 €
Uložiť
26sep
17:00
št
26september
17:00
štvrtok
Detail eventu

Techniky priameho predaja

Pionierska 15, 831 02 Bratislava, Slovenská republika 19 €
Uložiť

Podobné eventy

24sep
15:00
ut
24september
15:00
utorok
Detail eventu

Workshop SEO základy 24.9.

Leškova 8, 81104 Bratislava, Slovenská republika 69 €
Uložiť
26sep
15:00
št
26september
15:00
štvrtok
Detail eventu

Workshop SEO pre WordPress 26.9.

Leškova 8, 81104 Bratislava, Slovenská republika 99 €
Uložiť
01okt
08:30
ut
01október
08:30
utorok
Detail eventu

LinkedIn šmakocinky špeciál: Firemný profil (Košice)

Gorkého 2, 040 01 Košice, Slovenská republika 166,8 € - 190,8 €
Uložiť
03okt
08:30
št
03október
08:30
štvrtok
Detail eventu

LinkedIn šmakocinky v Košiciach

Gorkého 2, 040 01 Košice, Slovenská republika 166,8 € - 190,8 €
Uložiť
Popis

Popis

Prečo sa zúčastniť celodenného workshopu Google Ads pre začiatočníkov?

Google Ads, najmä reklama vo vyhľadávaní, je jedným z najefektívnejších a najrýchlejších spôsobov, ako získať zákazníkov. Vyznať sa vo všetkých nastaveniach môže byť pre začiatočníka trochu komplikované. Celodenný workshop Google Ads pre začiatočníkov je intenzívnym spojením teoretického kurzu s praktickým workshopom.

V teoretickej časti sa naučíte základy Google Ads tak, ako vytvárať a spravovať kampane vo vyhľadávaní (Search) a bannerové kampane v obsahovej sieti (GDN). Dozviete sa, aké sú v praxi najčastejšie amatérske chyby a ako sa im vyhnúť. Zistíte, ako sa dajú merať výsledky kampaní, a ako vyhodnotiť ich efektívnosť.

V praktickej časti uvedieme teóriu do praxe a ukážeme si krok po kroku ako vytvoriť a spravovať kampane. Naučíte sa praktické základy Google Ads v súlade s best practices a získate overené tipy priamo z praxe.

Obmedzená kapacita 10 miest.

Čo sa naučíš:

  • ako vytvoriť účet Google Ads, urobiť základné nastavenie a prepojenia
  • čo by mal spĺňať váš web, skôr než sa pustíte do prvej kampane
  • prečo a ako si nastaviť meranie cieľov na webe
  • ako vytvoriť správnu a zmysluplnú štruktúru kampaní a reklamných skupín v Google Ads
  • ako fungujú reklamy vo vyhľadávaní: prečo je relevancia alfou a omegou, na aké kľúčové slová treba cieliť, ako napísať kvalitné reklamné texty a nastaviť cenu za kliknutie
  • ako kampane vo vyhľadávaní priebežne kontrolovať, vyhodnocovať a optimalizovať
  • čo je obsahová sieť (Google display network - GDN) a ako aj vy môžete mať za pár eur bannery na popredných slovenských weboch
  • ako sa vyhnúť najčastejším amatérskym chybám pri vytváraní a správe kampaní

V praktickej časti:

  • nastavíš meranie konverzií
  • prepojíš Google Ads s Google Analytics
  • urobíš rýchlu analýzu kľúčových slov
  • vytvoríš správnu štruktúru kampaní a reklamných skupín
  • vytvoríš lákavé reklamné texty
  • nastavíš vhodné cenové ponuky (bidy)
  • naučíš sa kampaň spravovať, lebo úvodným nastavením sa práca len začína

Pre koho je workshop určený:

  • pre začínajúcich online marketérov, pracovníkov v oblasti marketingu, marketingových stážistov, prevádzkovateľov webov, e-shopov a online služieb
  • podnikateľov, startupistov, študentov

Úroveň workshopu:

  • začiatočník/ mierne pokročilý

Čo si doniesť na workshop?

  • notebook, môžeš si priniesť aj zošit, písacie potreby, budeš mať k dispozícii písací stôl
  • existujúci web alebo aspoň plánovaný/ fiktívny projekt, pre ktorý budeš kampaň nastavovať
  • v prípade existujúceho webu aj prístup do Google Analytics
  • môžeš si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii priamo na kurze
  • prezentácia a online podpora samozrejmosť

Kto sa o vás postará?

Svetlana Durčáková - Google Trénerka

“Online marketingu sa venujem od roku 2009. Mám skúsenosti so širokým spektrom klientov od veľkých medzinárodných firiem až po malé neziskové projekty. Od roku 2013 sa špecializujem na PPC kampane.”

Čas a miesto:

9:00 začíname
3. poschodie - miestnosť č. 338
Univerzitný technologický inkubátor STU - Pionierska 15, Bratislava

Tags

Miesto

Miesto

Inkubátor STU
Pionierska 15
831 02 Bratislava
Slovenská republika

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

wooacademy s. r. o.

0940634491 info@wooacademy.sk

Fakturačné údaje

wooacademy s. r. o.

Fialková 1197/21A,
90044 Tomášov
Slovenská republika

IČO: 51713047
DIČ: 2120789242