Vymazať filter
19. septembra, 2019 | št | 08:30
178,8 €
Uložiť
178,8 €
Uložiť

Kvalitný zákaznícky servis

by Verlag Dashöfer Apollo Hotel Dulovo námestie 1, 821 08 Bratislava, Slovenská republika 19. septembra, 2019 | št | 08:30 Pridaj do kalendára
178,8 €

Popis

Kvalitný zákaznícky servis = základ spokojnosti zákazníka.

Spokojný zákazník = zvýšenie obratu firmy.

 

Majte pod kontrolou všetky požiadavky svojich zákazníkov a vybudujte si kvalitný zákaznícky servis. To vám zabezpečí viac ako 40 % obratu firmy!

 

Konferencia pod taktovkou 4 odborníkov z praxe.

 

Odpovieme vám na tieto otázky (a nielen to):

·         Ako správne a profesionálne komunikovať so zákazníkom?

·         Ako v súlade so zákonom vybaviť reklamácie?

·         Ako úspešne vymôcť dlh?

·         Ako si udržať zákazníka?

·         Ako mať pripravené dáta, aby ste úspešne prešli kontrolou zo SOI, GDPR a Inšpektorátu práce?

 

Program:

8.30 – 9.00          Registrácia účastníkov s občerstvením

 

9.00 – 10.30        Michal Martinkovič, vedúci starostlivosti o zákazníka, Bencont Group

                              Správna a profesionálna komunikácia so zákazníkom

                         

10.30 – 10.40     Prestávka s občerstvením

 

10.40 – 12.10     Eva Braxatorisová, advokátka

                             Ako správne, úspešne a v súlade so zákonom vybaviť reklamáciu

 

12.10 – 13.00     Obed

 

13.00 – 14.00     Martin Musil, konateľ Intrum Slovakia

                             Úspešné upomínanie a vymáhanie pohľadávok – čo fungovalo kedysi a ako to robiť dnes?

 

14.00 – 14.45     Andrej Saxon, tímlíder Predaja a Customer Succes, LiveAgent

                             Výrobný softvér zákazníckeho servisu – základ výborného fungovania firmy

 

14.45 – 15.15     Andrej Saxon, tímlíder Predaja a Customer Succes, LiveAgent

                             Nastavenie spracovávania dát o zákazníkoch v systéme zákazníckeho servisu

 

15.15                   Tombola a ukončenie konferencie

 


Tešíme sa na vás :)

Viac informácií nájdete na https://bit.ly/2XodNGq


 

Miesto

Apollo Hotel
Dulovo námestie 1
821 08 Bratislava
Slovenská republika

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Verlag Dashöfer

0918 333 282 marianna.huckova@dashofer.sk

Fakturačné údaje

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo, s.r.o.

Železničiarska 13,
811 04 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 35730129
DIČ: 2020251101
IČ DPH: SK2020251101

Podobné eventy

21nov
18:00
št
21november
18:00
štvrtok
Detail eventu

Digitálny Štvrtok: Trendy v digitálnom marketingu na rok 2020

Čulenova 9 (Panorama City), 811 09 Bratislava, Slovenská republika Vypredané
Uložiť
25nov
19:00
po
25november
19:00
pondelok
Detail eventu

Noc UX designu - 25.11.2019

Nedbalova 3, 81101 Bratislava, Slovenská republika 6 € - 11 €
Uložiť
26nov
09:00
ut
26november
09:00
utorok
Detail eventu

Digital RULEZZ 2019 - Reality check

Námestie SNP, 81101 Bratislava, Slovenská republika 178,8 € - 358,8 €
Uložiť
26nov
20:00
ut
26november
20:00
utorok
Detail eventu

DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2019

Námestie SNP, 81101 Bratislava, Slovenská republika 30 €
Uložiť
27nov
08:00
st
27november
08:00
streda
Detail eventu

Urbansummit 2019

Námestie Ľudovíta Štúra 4, 81102 Bratislava, Slovenská republika 0 € - 60 €
Uložiť
Popis

Popis

Kvalitný zákaznícky servis = základ spokojnosti zákazníka.

Spokojný zákazník = zvýšenie obratu firmy.

 

Majte pod kontrolou všetky požiadavky svojich zákazníkov a vybudujte si kvalitný zákaznícky servis. To vám zabezpečí viac ako 40 % obratu firmy!

 

Konferencia pod taktovkou 4 odborníkov z praxe.

 

Odpovieme vám na tieto otázky (a nielen to):

·         Ako správne a profesionálne komunikovať so zákazníkom?

·         Ako v súlade so zákonom vybaviť reklamácie?

·         Ako úspešne vymôcť dlh?

·         Ako si udržať zákazníka?

·         Ako mať pripravené dáta, aby ste úspešne prešli kontrolou zo SOI, GDPR a Inšpektorátu práce?

 

Program:

8.30 – 9.00          Registrácia účastníkov s občerstvením

 

9.00 – 10.30        Michal Martinkovič, vedúci starostlivosti o zákazníka, Bencont Group

                              Správna a profesionálna komunikácia so zákazníkom

                         

10.30 – 10.40     Prestávka s občerstvením

 

10.40 – 12.10     Eva Braxatorisová, advokátka

                             Ako správne, úspešne a v súlade so zákonom vybaviť reklamáciu

 

12.10 – 13.00     Obed

 

13.00 – 14.00     Martin Musil, konateľ Intrum Slovakia

                             Úspešné upomínanie a vymáhanie pohľadávok – čo fungovalo kedysi a ako to robiť dnes?

 

14.00 – 14.45     Andrej Saxon, tímlíder Predaja a Customer Succes, LiveAgent

                             Výrobný softvér zákazníckeho servisu – základ výborného fungovania firmy

 

14.45 – 15.15     Andrej Saxon, tímlíder Predaja a Customer Succes, LiveAgent

                             Nastavenie spracovávania dát o zákazníkoch v systéme zákazníckeho servisu

 

15.15                   Tombola a ukončenie konferencie

 


Tešíme sa na vás :)

Viac informácií nájdete na https://bit.ly/2XodNGq


 

Tags

Miesto

Miesto

Apollo Hotel
Dulovo námestie 1
821 08 Bratislava
Slovenská republika

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Verlag Dashöfer

0918 333 282 marianna.huckova@dashofer.sk

Fakturačné údaje

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo, s.r.o.

Železničiarska 13,
811 04 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 35730129
DIČ: 2020251101
IČ DPH: SK2020251101