Marketingové stratégie v online marketingu (2020)
Základné info: wooacademy,Bradáčova 7,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 09. január, 2020 | št | 17:00 Pridaj do kalendára
Kurz vás prevedie po jednotlivých krokoch marketingovej komunikácie v online prostredí. Získate prehľad o reklamných kanáloch, ich formátoch ako aj to, ako najlepšie zacieliť na konkrétnu cieľovú skupinu. Pomocou metodológie “See – Think – Do – Care” si predstavíme, prečo je dôležité nesústrediť sa iba na jeden typ reklamného kanála. Tešiť sa môžete aj na praktické ukážky pre lepšiu predstavu a zapracovanie do praxe.
Pozor, kapacita je obmedzená na 25 miest!
· čo je online marketingová stratégia a prečo je dôležitá
· aké sú základné online marketingové kanály
· aké formáty reklamy použiť na zacielenie cieľovej skupiny
· ako využiť metodológiu “See – Think – Do – Care” vo svojej kampani
· ako si zadefinovať ciele (KPI)
· ako merať a vyhodnocovať marketingovú stratégiu
· reálne príklady fungujúcich a nefungujúcich marketingových stratégií
· Marketingový manažér/riaditeľ
· Marketingové agentúry
· Podnikateľov
· pokročilý
Na kurze budeš pozorne počúvať, sústrediť sa a diskutovať. Praktické veci si vyskúšaš po kurze doma alebo v práci. Prezentácia a online podpora samozrejmosť.
Bývalý marketingový riaditeľ cestovnej kancelárie Pelikán. Odborník na marketingové stratégie a B2B marketing. “Špecializujem sa na online marketing, vytváranie stratégií pre firmy a školeniu marketérov.”
Nové kancelárie wooacademy v Petržalke
17:00 začíname
Encyklopedický Ústav SAV – Bradáčová 7, 851 02 Petržalka, Slovakia
kód k bráne: 55#
Bezproblémové FREE parkovanie
wooacademy,Bradáčova 7,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
wooacademy s. r. o.
Fialková 1197/21A,
90044 Tomášov
Slovenská republika
IČO: 51713047
DIČ: 2120789242
IČ DPH:
Kurz vás prevedie po jednotlivých krokoch marketingovej komunikácie v online prostredí. Získate prehľad o reklamných kanáloch, ich formátoch ako aj to, ako najlepšie zacieliť na konkrétnu cieľovú skupinu. Pomocou metodológie “See – Think – Do – Care” si predstavíme, prečo je dôležité nesústrediť sa iba na jeden typ reklamného kanála. Tešiť sa môžete aj na praktické ukážky pre lepšiu predstavu a zapracovanie do praxe.
Pozor, kapacita je obmedzená na 25 miest!
· čo je online marketingová stratégia a prečo je dôležitá
· aké sú základné online marketingové kanály
· aké formáty reklamy použiť na zacielenie cieľovej skupiny
· ako využiť metodológiu “See – Think – Do – Care” vo svojej kampani
· ako si zadefinovať ciele (KPI)
· ako merať a vyhodnocovať marketingovú stratégiu
· reálne príklady fungujúcich a nefungujúcich marketingových stratégií
· Marketingový manažér/riaditeľ
· Marketingové agentúry
· Podnikateľov
· pokročilý
Na kurze budeš pozorne počúvať, sústrediť sa a diskutovať. Praktické veci si vyskúšaš po kurze doma alebo v práci. Prezentácia a online podpora samozrejmosť.
Bývalý marketingový riaditeľ cestovnej kancelárie Pelikán. Odborník na marketingové stratégie a B2B marketing. “Špecializujem sa na online marketing, vytváranie stratégií pre firmy a školeniu marketérov.”
Nové kancelárie wooacademy v Petržalke
17:00 začíname
Encyklopedický Ústav SAV – Bradáčová 7, 851 02 Petržalka, Slovakia
kód k bráne: 55#
Bezproblémové FREE parkovanie
wooacademy s. r. o.
wooacademy s. r. o.
Fialková 1197/21A
90044 Tomášov
Slovakia
IČO: 51713047
DIČ: 2120789242
IČ DPH: