Popis
Cieľ kurzu
Naučiť predajcov a poskytovateľov služieb aktívnemu a zodpovednému prístupu k zákazníkom a upevniť zručnosti obchodnej komunikácie. Cieľom je pochopiť a vedieť účelne využívať psychologické aspekty vzťahu predajca – zákazník.
Komu je kurz určený
Kurz je určený tým, ktorých pracovné výkony sú postavené na komunikácii s inými a na predaji tovaru či služieb iným. Všetkým, ktorí chcú rozumieť zložitému svetu predaja a nákupu, tým, ktorí chcú byť uvedomelými predajcami či ostražitými a pripravenými zákazníkmi.
Obsah kurzu
Základy verbálnej a neverbálnej komunikácie
Argumentácia a presviedčanie ako obchodnícka zručnosť
Budovanie zákazníckej cesty
Efektná a efektívna prezentácia ponuky
Hľadanie zákazníckych potrieb
Motivácia zákazníka k nákupu
Zvládanie zákazníckych námietok
Typológia zákazníka- spôsoby jednania z jednotlivými typmi
Vzbudenie a využívanie nákupných signálov
Zvládanie konfliktných a „ťažkých“ zákazníkov
Ako budovať kvalitné „leady“
Ako využívať médiá pri marketingu
Základy internetového marketingu
Základy facebook reklamy
Základy email marketingu
Lektor:
Tagy
Miesto konania eventu
ONLINE
Popis
Cieľ kurzu
Naučiť predajcov a poskytovateľov služieb aktívnemu a zodpovednému prístupu k zákazníkom a upevniť zručnosti obchodnej komunikácie. Cieľom je pochopiť a vedieť účelne využívať psychologické aspekty vzťahu predajca – zákazník.
Komu je kurz určený
Kurz je určený tým, ktorých pracovné výkony sú postavené na komunikácii s inými a na predaji tovaru či služieb iným. Všetkým, ktorí chcú rozumieť zložitému svetu predaja a nákupu, tým, ktorí chcú byť uvedomelými predajcami či ostražitými a pripravenými zákazníkmi.
Obsah kurzu
Základy verbálnej a neverbálnej komunikácie
Argumentácia a presviedčanie ako obchodnícka zručnosť
Budovanie zákazníckej cesty
Efektná a efektívna prezentácia ponuky
Hľadanie zákazníckych potrieb
Motivácia zákazníka k nákupu
Zvládanie zákazníckych námietok
Typológia zákazníka- spôsoby jednania z jednotlivými typmi
Vzbudenie a využívanie nákupných signálov
Zvládanie konfliktných a „ťažkých“ zákazníkov
Ako budovať kvalitné „leady“
Ako využívať médiá pri marketingu
Základy internetového marketingu
Základy facebook reklamy
Základy email marketingu
Lektor: