Popis
Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.
Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.
Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.
Obsah
- Čo ovplyvňuje našu zákaznícku spokojnosť?
- Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá?
- Vývoj zákazníckej starostlivosti
- Cesta zákazníka
- Princípy zákazníckej starostlivosti
- Princípy zákazníckej komunikácie
- Ako školiť ľudí v prvej línii
- Krízové situácie a ako si s nimi poradiť?
Tagy
Miesto konania eventu
ONLINE
Fakturačné údaje
PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT
Gercenova 9,
85101 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 40500268
DIČ: 1032832097
IČ DPH: SK1032832097
Podobné eventy
št
štvrtokDetail eventu
Prednáška "Ako riadiť firmu a motivovať ľudí"
DUETT I., Námestie osloboditeľov 3/A, 3.poschodie 0.00 €Popis
Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.
Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.
Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.
Obsah
- Čo ovplyvňuje našu zákaznícku spokojnosť?
- Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá?
- Vývoj zákazníckej starostlivosti
- Cesta zákazníka
- Princípy zákazníckej starostlivosti
- Princípy zákazníckej komunikácie
- Ako školiť ľudí v prvej línii
- Krízové situácie a ako si s nimi poradiť?
Tagy
Fakturačné údaje
PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT
PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT
Gercenova 9
85101 Bratislava
Slovakia
IČO: 40500268
DIČ: 1032832097
IČ DPH: SK1032832097