Princípy zákazníckej starostlivosti - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Princípy zákazníckej starostlivosti

by PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT Základné info: ONLINE 10. február, 2023 | pi | 09:00 Pridaj do kalendára
75.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.

Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.

Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.

Obsah

  • Čo ovplyvňuje našu zákaznícku spokojnosť?
  • Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá?
  • Vývoj zákazníckej starostlivosti
  • Cesta zákazníka
  • Princípy zákazníckej starostlivosti
  • Princípy zákazníckej komunikácie
  • Ako školiť ľudí v prvej línii
  • Krízové situácie a ako si s nimi poradiť?
O lektorovi

Martin Prodaj. Lektor,  kouč, podcaster, youtuber, internetový podnikateľ. Ako tréner alebo kouč pracoval viac ako 28 rokov na rozličných lektorských pozíciách v korporáciách. Taktiež  pracoval ako kouč a mentor pre menšie firmy a jednotlivcov.  Má odborné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov ako je napr. systémy hodnotenia pracovníkov, kompetenčné modely, development centrá, talent management. Je certifkovaným koučom v systemickom koučingu.

Produkuje podcasty Manažérska Akadémia,  Podcast Martina Prodaja o hľadaní ideálneho životného štýlu a Work Life Balance podcast. Na svojom youtube kanáli uverejňuje lekcie z oblasti osobného a profesného rastu. Posledných 10 rokov sa intenzívne venuje e-commerce a rozličným modelom podnikania na internete. Založil niekoľko eshopov, vzdelávacích portálov,  predáva na Amazone a Ebayi. Využíva Fiverr. Vo svojom nahrávacom štúdiu sa podieľa na vzniku audio reklám, dabingov, nahrávaní audio kníh a e-learningových programov.

Viac info nájdete na martinprodaj.sk

Tagy

Miesto konania eventu

ONLINE

Kontakt na organizátora

PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT

+421907578611 martin.prodaj@gmail.com

Fakturačné údaje

PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT

Gercenova 9,
85101 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 40500268
DIČ: 1032832097
IČ DPH: SK1032832097

Podobné eventy

06Máj
09:00
po
06máj
09:00
pondelok
Detail eventu

Riadenie ľudí

HCA Slovakia, Borodáčova 42, Košice 1438.80 €
Uložiť
03Máj
09:00
pi
03máj
09:00
piatok
Detail eventu

Seminár o produktivite

HCA Slovakia, EUROPA SC, Na Troskách 25 - 17. poschodie, Banská 2158.80 €
Uložiť
17Máj
09:00
pi
17máj
09:00
piatok
Detail eventu

Efektívna práca

HCA Slovakia, DUETT I., Námestie osloboditeľov 3/A, 3.poschodie 1438.80 €
Uložiť
Popis

Popis

Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.

Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.

Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.

Obsah

  • Čo ovplyvňuje našu zákaznícku spokojnosť?
  • Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá?
  • Vývoj zákazníckej starostlivosti
  • Cesta zákazníka
  • Princípy zákazníckej starostlivosti
  • Princípy zákazníckej komunikácie
  • Ako školiť ľudí v prvej línii
  • Krízové situácie a ako si s nimi poradiť?
O lektorovi

Martin Prodaj. Lektor,  kouč, podcaster, youtuber, internetový podnikateľ. Ako tréner alebo kouč pracoval viac ako 28 rokov na rozličných lektorských pozíciách v korporáciách. Taktiež  pracoval ako kouč a mentor pre menšie firmy a jednotlivcov.  Má odborné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov ako je napr. systémy hodnotenia pracovníkov, kompetenčné modely, development centrá, talent management. Je certifkovaným koučom v systemickom koučingu.

Produkuje podcasty Manažérska Akadémia,  Podcast Martina Prodaja o hľadaní ideálneho životného štýlu a Work Life Balance podcast. Na svojom youtube kanáli uverejňuje lekcie z oblasti osobného a profesného rastu. Posledných 10 rokov sa intenzívne venuje e-commerce a rozličným modelom podnikania na internete. Založil niekoľko eshopov, vzdelávacích portálov,  predáva na Amazone a Ebayi. Využíva Fiverr. Vo svojom nahrávacom štúdiu sa podieľa na vzniku audio reklám, dabingov, nahrávaní audio kníh a e-learningových programov.

Viac info nájdete na martinprodaj.sk

Tagy

Miesto

Miesto

Černyševského
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT

+421907578611 martin.prodaj@gmail.com

Fakturačné údaje

PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT

PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT
Gercenova 9
85101 Bratislava
Slovakia

IČO: 40500268
DIČ: 1032832097
IČ DPH: SK1032832097