Asertivita a ako riešiť konflikty
Základné info: Vienna Gate,Kopcianska 8,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 04. jún, 2020 | št | 09:00 Pridaj do kalendára
Cieľ kurzu:
Pochopiť podstatu asertivity ako optimálnej formy komunikácie a naučiť účastníka využiť svoje právo sebapresadenia bez obmedzenia práva iných na vlastný názor, vytvárať pokojnú a vecnú atmosféru.
Pre koho je kurz určený:
Všetkým, ktorých práca vyžaduje spoločenskú obratnosť a bezprostrednú komunikáciu. Tým, ktorí sú vystavení psychickej záťaži v práci a musia byť schopní presadzovať svoje názory a pôsobiť na iných nekonfliktnou cestou.
Obsah kurzu:
Pochopenie pojmu asertivita
Asertívne ľudské práva
Asertívne formy správania
Asertívne komunikačné techniky pre vedúcich pracovníkov
(a nielen pre nich)
Pracovná asertivita
Kritika a ako reagovat na kritiku
Nácvik asertívneho správania
Ako asertívne komunikovať v konflikte
Kedy je toto školenie pre vás vhodné:
Ak sa sa občas dostanete do nasledujúcich situácií, potom je školenie asertivity pre vás vhodné.
Máte obavy vybaviť reklamáciu v obchode.
Neviete sa ozvať v obchode alebo reštaurácii ak niečo nie je v poriadku
Neviete sa ozvať, keď vás falošne obvinia
Neviete povedať nie
Neviete oponovať svojmu šéfovi
Takmer nikdy nejdete do konfrontácie
Ste láskavý človek a druhí to začínajú zneužívať
Máte pocit, že váš partner s vami manipuluje
Tých situácii môže byť podstatne viac, ale vždy keď máte pocit potlačenia, ukrivdenosti, poníženia, nerešpektovanie, tak to mohli byť tie situácie, kedy by asertivita bola vhodná.
Lektor:
Vienna Gate,Kopcianska 8,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
Cieľ kurzu:
Pochopiť podstatu asertivity ako optimálnej formy komunikácie a naučiť účastníka využiť svoje právo sebapresadenia bez obmedzenia práva iných na vlastný názor, vytvárať pokojnú a vecnú atmosféru.
Pre koho je kurz určený:
Všetkým, ktorých práca vyžaduje spoločenskú obratnosť a bezprostrednú komunikáciu. Tým, ktorí sú vystavení psychickej záťaži v práci a musia byť schopní presadzovať svoje názory a pôsobiť na iných nekonfliktnou cestou.
Obsah kurzu:
Pochopenie pojmu asertivita
Asertívne ľudské práva
Asertívne formy správania
Asertívne komunikačné techniky pre vedúcich pracovníkov
(a nielen pre nich)
Pracovná asertivita
Kritika a ako reagovat na kritiku
Nácvik asertívneho správania
Ako asertívne komunikovať v konflikte
Kedy je toto školenie pre vás vhodné:
Ak sa sa občas dostanete do nasledujúcich situácií, potom je školenie asertivity pre vás vhodné.
Máte obavy vybaviť reklamáciu v obchode.
Neviete sa ozvať v obchode alebo reštaurácii ak niečo nie je v poriadku
Neviete sa ozvať, keď vás falošne obvinia
Neviete povedať nie
Neviete oponovať svojmu šéfovi
Takmer nikdy nejdete do konfrontácie
Ste láskavý človek a druhí to začínajú zneužívať
Máte pocit, že váš partner s vami manipuluje
Tých situácii môže byť podstatne viac, ale vždy keď máte pocit potlačenia, ukrivdenosti, poníženia, nerešpektovanie, tak to mohli byť tie situácie, kedy by asertivita bola vhodná.
Lektor: