Interaktívny workshop: Hodnotiace rozhovory a nastavenie cieľov zamestnancov
Základné info: Datacon a.s.,Záhradnícka 4871/151,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 26. november, 2019 | ut | 09:00 Pridaj do kalendára
Interaktívny workshop je určený pre majiteľov malých a stredných firiem, ako aj pre vedúcich pracovníkov, ktorí vedú svoje pracovné tímy.
Súčasťou interaktívneho workshopu sú aj materiály, ktoré vám uľahčia implementovať všetko, čo sa dozviete.
• Ako a prečo hodnotiť
• Vedenie hodnotiacich rozhovorov
• Hodnotenie ako súčasť rozvoja zamestnanca
• Zásady vedenia hodnotiaceho rozhovoru
• Príprava hodnotiaceho rozhovoru
• Nácvik zručnosti vedenia hodnotiaceho rozhovoru
• Poskytovanie spätnej väzby
• Efektívne spracovanie výstupov
• Odmeňovanie výkonu
• Riadenie výkonu formou kľúčových ukazovateľov a ich nastavenie
• Zamestnanecké finančné a nefinančné benefity
• Legislatívne požiadavky
• Mzdové úpravy a ich trendy
Áno, formou riadeného rozhovoru si vyskúšame a osvojíme viesť štruktúrovaný hodnotiaci rozhovor so svojimi členmi tímu. Na všetkých našich workshopoch kladieme dôraz na odporúčania a tipy z praxe, výmenu skúseností a prieskumy trhu.
Workshop je orientovaný aj na efektívne nastavenie motivujúceho odmeňovania, hodnotenie výkonu zamestnancov a riadenie benefitov poskytujúcich spoločnosťou.
Ako nastaviť realistické, merateľné a najmä dosiahnuteľné ciele pre zamestnancov, ako ich následne vyhodnotiť, ako viesť samotný hodnotiaci rozhovor s obojstranným porozumením, ako požiadať a podať spätnú väzbu a v neposlednom rade, aké sú trendy v benefitoch.
Nastavenými cieľmi budú vaši zamestnanci vedieť, aké sú očakávania zo strany spoločnosti pre ktorú pracujú a v prípade ich nenaplnenia, hodnotiaci nadriadení získajú cennú spätnú väzbu o dôvodoch nenaplnenia stanovených cieľov, ktoré nám poskytujú príležitosť prispôsobiť svoje ďalšie kroky a smerovať k vyššej efektivite.
Lektorkou je Jana Vričanová, absolventka Pedagogickej Fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, odboru Sociálna práca s orientáciou na ľudské zdroje.
Po skončení štúdia začala pracovať oblasti ľudských zdrojov v spoločnosti DHL Int´l, neskôr DHL Express (2000 – 2006). Postupne prešla rôznymi pracovnými pozíciami, so zameraním na nábor zamestnancov, tréningy a rozvoj, odmeňovanie, benefity, sociálny program, internú komunikáciu a bezpečnosť pri práci.
Následne prijala výzvu zmeny spoločnosti a založenia oddelenia ľudských zdrojov v GEFCO Slovakia s.r.o., kde pôsobila takmer 10 rokov ako Manažérka ľudských zdrojov. Postupne vytvorila tím spolupracovníkov, ktorí svojim pracovným nasadením a entuziazmom, prispeli k silnému a stabilnému postaveniu logistickej spoločnosti GEFCO v našej geografickej zóne a svoje zameranie koncentrovala na strategické riadenie a organizačnému rozvoju ľudských zdrojov v spoločnosti.
Z oblasti logistiky sa presunula na 2 roky (2015 - 2017) do výrobného prostredia zameraného na Automobilový priemysel do spoločnosti Faurecia, v ktorom získala ďalšie užitočné skúsenosti pri práci s ľuďmi a ich riadení.
Od januára 2018 sa venuje riadeniu ľudských zdrojov opäť v prostredí logistickej spoločnosti PKZ Slovakia s.r.o., okrem ktorej zabezpečuje zahraničnú pracovnú silu z tretích krajín prevažne pre výrobne spoločnosti, ako aj podporuje rozvoj ľudských zdrojov alebo jeho procesov v ďalších spoločnostiach.
Datacon a.s.,Záhradnícka 4871/151,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
JOiNUS s.r.o.
Sládkovičova 858/7,
811 06 Bratislava-Staré mesto
Slovenská republika
IČO: 44319673
DIČ: 2022681001
IČ DPH: SK2022681001
Interaktívny workshop je určený pre majiteľov malých a stredných firiem, ako aj pre vedúcich pracovníkov, ktorí vedú svoje pracovné tímy.
Súčasťou interaktívneho workshopu sú aj materiály, ktoré vám uľahčia implementovať všetko, čo sa dozviete.
• Ako a prečo hodnotiť
• Vedenie hodnotiacich rozhovorov
• Hodnotenie ako súčasť rozvoja zamestnanca
• Zásady vedenia hodnotiaceho rozhovoru
• Príprava hodnotiaceho rozhovoru
• Nácvik zručnosti vedenia hodnotiaceho rozhovoru
• Poskytovanie spätnej väzby
• Efektívne spracovanie výstupov
• Odmeňovanie výkonu
• Riadenie výkonu formou kľúčových ukazovateľov a ich nastavenie
• Zamestnanecké finančné a nefinančné benefity
• Legislatívne požiadavky
• Mzdové úpravy a ich trendy
Áno, formou riadeného rozhovoru si vyskúšame a osvojíme viesť štruktúrovaný hodnotiaci rozhovor so svojimi členmi tímu. Na všetkých našich workshopoch kladieme dôraz na odporúčania a tipy z praxe, výmenu skúseností a prieskumy trhu.
Workshop je orientovaný aj na efektívne nastavenie motivujúceho odmeňovania, hodnotenie výkonu zamestnancov a riadenie benefitov poskytujúcich spoločnosťou.
Ako nastaviť realistické, merateľné a najmä dosiahnuteľné ciele pre zamestnancov, ako ich následne vyhodnotiť, ako viesť samotný hodnotiaci rozhovor s obojstranným porozumením, ako požiadať a podať spätnú väzbu a v neposlednom rade, aké sú trendy v benefitoch.
Nastavenými cieľmi budú vaši zamestnanci vedieť, aké sú očakávania zo strany spoločnosti pre ktorú pracujú a v prípade ich nenaplnenia, hodnotiaci nadriadení získajú cennú spätnú väzbu o dôvodoch nenaplnenia stanovených cieľov, ktoré nám poskytujú príležitosť prispôsobiť svoje ďalšie kroky a smerovať k vyššej efektivite.
Lektorkou je Jana Vričanová, absolventka Pedagogickej Fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, odboru Sociálna práca s orientáciou na ľudské zdroje.
Po skončení štúdia začala pracovať oblasti ľudských zdrojov v spoločnosti DHL Int´l, neskôr DHL Express (2000 – 2006). Postupne prešla rôznymi pracovnými pozíciami, so zameraním na nábor zamestnancov, tréningy a rozvoj, odmeňovanie, benefity, sociálny program, internú komunikáciu a bezpečnosť pri práci.
Následne prijala výzvu zmeny spoločnosti a založenia oddelenia ľudských zdrojov v GEFCO Slovakia s.r.o., kde pôsobila takmer 10 rokov ako Manažérka ľudských zdrojov. Postupne vytvorila tím spolupracovníkov, ktorí svojim pracovným nasadením a entuziazmom, prispeli k silnému a stabilnému postaveniu logistickej spoločnosti GEFCO v našej geografickej zóne a svoje zameranie koncentrovala na strategické riadenie a organizačnému rozvoju ľudských zdrojov v spoločnosti.
Z oblasti logistiky sa presunula na 2 roky (2015 - 2017) do výrobného prostredia zameraného na Automobilový priemysel do spoločnosti Faurecia, v ktorom získala ďalšie užitočné skúsenosti pri práci s ľuďmi a ich riadení.
Od januára 2018 sa venuje riadeniu ľudských zdrojov opäť v prostredí logistickej spoločnosti PKZ Slovakia s.r.o., okrem ktorej zabezpečuje zahraničnú pracovnú silu z tretích krajín prevažne pre výrobne spoločnosti, ako aj podporuje rozvoj ľudských zdrojov alebo jeho procesov v ďalších spoločnostiach.
JOiNUS s.r.o.
JOiNUS s.r.o.
Sládkovičova 858/7
811 06 Bratislava-Staré mesto
Slovakia
IČO: 44319673
DIČ: 2022681001
IČ DPH: SK2022681001