Skvelá zákaznícka starostlivosť - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Skvelá zákaznícka starostlivosť

by organizator Základné info: ONLINE 20. október, 2020 | ut | 18:00 Pridaj do kalendára
29.17 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Je jedno aké dokonalé služby alebo produkty budeš ponúkať. Dnes naozaj nie je problém čokoľvek vyrobiť. O trošku väčší problém je to predať. Ale úplne najväčší problém býva sa o tých zákazníkov, ktorí u nás nakúpili, aj dobre postarať. Znie to pomerne jednoducho a vo svojej podstate to aj jednoduché je.

A napriek tomu sa ako zákazníci neustále stretávame nielen s mizernými službami ale aj s mizernou zákazníckou starostlivosťou, ktorá môže totálne devalvovať aj vynikajúci produkt alebo službu. Takýto podnikatelia si však neuvedomujú jednoduchú logiku, stojacu za spokojným zákazníkom. A totiž, že spokojný zákazník je vracajúci sa zákazník. A vracajúci sa zákazník sú ľahké peniaze do firemnej kasy.

Ak ti na spokojnosti tvojich zákazníkov ( a plnej kase) naozaj záleží a chceš pre nich to prvé aj posledné (čo by si určite mal) potom ťa pozývam na webinár, kde sa budeme baviť o všetkom, čo prispieva k spokojnosti každého zákazníka.



Obsah

  • Prečo je dôležitá zákaznícka starostlivosť
  • Čo je cesta zákazníka a prečo je dôležitá?
  • Procesy zákazníckej starostlivosti
  • Mechanizmy spätnej väzby
  • Vyhodnocovanie spätnej väzby
  • Starostlivosť o zákazníka pred kúpou
  • Starostlivosť o zákazníka počas kúpy
  • Starostlivosť o zákazníka po kúpe
  • Komunikačné kanály ako nástroje zák. starostlivosti
  • Web
  • Mail
  • Sociálne siete
  • Telefonická komunikácia
  • Chaty
O lektorovi

Martin Prodaj. Lektor,  kouč, podcaster, youtuber, internetový podnikateľ. Ako tréner alebo kouč pracoval viac ako 26 rokov na rozličných lektorských pozíciách v korporáciách. Taktiež  pracoval ako kouč a mentor pre menšie firmy a jednotlivcov.  Má odborné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov ako je napr. systémy hodnotenia pracovníkov, kompetenčné modely, development centrá, talent management. Je certifkovaným koučom v systemickom koučingu.

Produkuje podcasty Manažérska Akadémia a Podcast Martina Prodaja o hľadaní ideálneho životného štýlu. Na svojom youtube kanáli uverejňuje lekcie z oblasti osobného a profesného rastu. Posledných 8 rokov sa intenzívne venuje ecommerce a rozličným modelom podnikania na internete. Založil niekoľko eshopov, vzdelávacích portálov,  predáva na Amazone a Ebayi. Využíva Fiverr. Vo svojom nahrávacom štúdiu sa podieľa na vzniku audio reklám, dabingov, nahrávaní audio kníh a elearningových programov.

Viac info nájdete na martinprodaj.sk




Miesto konania eventu

ONLINE

Kontakt na organizátora

organizator

Fakturačné údaje

organizator

adresa,
00000 mesto
Slovenská republika

IČO:
DIČ:
IČ DPH:

Popis

Popis

Je jedno aké dokonalé služby alebo produkty budeš ponúkať. Dnes naozaj nie je problém čokoľvek vyrobiť. O trošku väčší problém je to predať. Ale úplne najväčší problém býva sa o tých zákazníkov, ktorí u nás nakúpili, aj dobre postarať. Znie to pomerne jednoducho a vo svojej podstate to aj jednoduché je.

A napriek tomu sa ako zákazníci neustále stretávame nielen s mizernými službami ale aj s mizernou zákazníckou starostlivosťou, ktorá môže totálne devalvovať aj vynikajúci produkt alebo službu. Takýto podnikatelia si však neuvedomujú jednoduchú logiku, stojacu za spokojným zákazníkom. A totiž, že spokojný zákazník je vracajúci sa zákazník. A vracajúci sa zákazník sú ľahké peniaze do firemnej kasy.

Ak ti na spokojnosti tvojich zákazníkov ( a plnej kase) naozaj záleží a chceš pre nich to prvé aj posledné (čo by si určite mal) potom ťa pozývam na webinár, kde sa budeme baviť o všetkom, čo prispieva k spokojnosti každého zákazníka.



Obsah

  • Prečo je dôležitá zákaznícka starostlivosť
  • Čo je cesta zákazníka a prečo je dôležitá?
  • Procesy zákazníckej starostlivosti
  • Mechanizmy spätnej väzby
  • Vyhodnocovanie spätnej väzby
  • Starostlivosť o zákazníka pred kúpou
  • Starostlivosť o zákazníka počas kúpy
  • Starostlivosť o zákazníka po kúpe
  • Komunikačné kanály ako nástroje zák. starostlivosti
  • Web
  • Mail
  • Sociálne siete
  • Telefonická komunikácia
  • Chaty
O lektorovi

Martin Prodaj. Lektor,  kouč, podcaster, youtuber, internetový podnikateľ. Ako tréner alebo kouč pracoval viac ako 26 rokov na rozličných lektorských pozíciách v korporáciách. Taktiež  pracoval ako kouč a mentor pre menšie firmy a jednotlivcov.  Má odborné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov ako je napr. systémy hodnotenia pracovníkov, kompetenčné modely, development centrá, talent management. Je certifkovaným koučom v systemickom koučingu.

Produkuje podcasty Manažérska Akadémia a Podcast Martina Prodaja o hľadaní ideálneho životného štýlu. Na svojom youtube kanáli uverejňuje lekcie z oblasti osobného a profesného rastu. Posledných 8 rokov sa intenzívne venuje ecommerce a rozličným modelom podnikania na internete. Založil niekoľko eshopov, vzdelávacích portálov,  predáva na Amazone a Ebayi. Využíva Fiverr. Vo svojom nahrávacom štúdiu sa podieľa na vzniku audio reklám, dabingov, nahrávaní audio kníh a elearningových programov.

Viac info nájdete na martinprodaj.sk




Tagy

Miesto

Miesto

Online,Kopcianska 20,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

organizator

Fakturačné údaje

organizator

organizator
adresa
00000 mesto

IČO:
DIČ:
IČ DPH: