Stratégia značky a dizajn – ako spolu súvisia? – online
Základné info: Tomašikova 26,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 20. január, 2021 | st | 19:00 Pridaj do kalendára
Malá lokálna značka nepotrebuje strategicky myslieť. Vizuál značky nesúvisí so stratégiou. Máte pocit, že tieto vyjadrenia sú hlúposti? Máte pravdu. Prečo je stratégia dôležitá na každej úrovni a ako je prepojená s vizuálom značky vám porozprávame spolu s odborníkom na túto oblasť – Jurajom Šlesarom – marketingovým manažérom Martinusu. Prednáška bude prebiehať online prostredníctvom Zoom-u v priateľskej a uvoľnenej atmosfére. Ako vždy :)
Na tejto prednáške sa dozviete:
Ako prebieha proces tvorby stratégie značky?
V akom štádiu tvorby značky sa vytvára stratégia?
Čo všetko obsahuje stratégia značky?
Na čo myslieť pri tvorbe stratégie?
Aký je rozdiel medzi stratégiou malej a veľkej značky?
Čo v rámci stratégie značky je užitočné aj pre malú firmu a väčšinou sa na to zabúda?
Ako súvisí stratégia značky s jej vizualitou?
Príklady z praxe ako sa stratégia značky pretavila vo vizuálnu identitu.
Tešíme sa, že pozvanie na tento event prijal aj odborník na slovo vzatý – Juraj Šlesar. Juraj viac ako 10 rokov pôsobí v Martinuse, kde začínal ako chief editor. Neskôr pôsobil na pozícii community managera. Na starosti mal manažment sociálnych médií, PR aktivity a email marketing. Aktuálne už rok a pol pôsobí ako marketingový manažér, ktorý vedie marketingové oddelenie Martinusu. Okrem toho príležitostne pomáha s marketingom aj iným spoločnostiam, agentúram a jednotlivcom. Prednášku Stratégia značky a dizajn – ako spolu súvisia? odporúčame začínajúcim dizajnérom, ktorí chcú ísť pri tvorbe značky viac do hĺbky a malým značkám.
Natália Siváková - DVE LAMY
T.Tekela 10,
91701 Trnava
Slovenská republika
IČO: 50574388
DIČ: 1084808230
IČ DPH:
Malá lokálna značka nepotrebuje strategicky myslieť. Vizuál značky nesúvisí so stratégiou. Máte pocit, že tieto vyjadrenia sú hlúposti? Máte pravdu. Prečo je stratégia dôležitá na každej úrovni a ako je prepojená s vizuálom značky vám porozprávame spolu s odborníkom na túto oblasť – Jurajom Šlesarom – marketingovým manažérom Martinusu. Prednáška bude prebiehať online prostredníctvom Zoom-u v priateľskej a uvoľnenej atmosfére. Ako vždy :)
Na tejto prednáške sa dozviete:
Ako prebieha proces tvorby stratégie značky?
V akom štádiu tvorby značky sa vytvára stratégia?
Čo všetko obsahuje stratégia značky?
Na čo myslieť pri tvorbe stratégie?
Aký je rozdiel medzi stratégiou malej a veľkej značky?
Čo v rámci stratégie značky je užitočné aj pre malú firmu a väčšinou sa na to zabúda?
Ako súvisí stratégia značky s jej vizualitou?
Príklady z praxe ako sa stratégia značky pretavila vo vizuálnu identitu.
Tešíme sa, že pozvanie na tento event prijal aj odborník na slovo vzatý – Juraj Šlesar. Juraj viac ako 10 rokov pôsobí v Martinuse, kde začínal ako chief editor. Neskôr pôsobil na pozícii community managera. Na starosti mal manažment sociálnych médií, PR aktivity a email marketing. Aktuálne už rok a pol pôsobí ako marketingový manažér, ktorý vedie marketingové oddelenie Martinusu. Okrem toho príležitostne pomáha s marketingom aj iným spoločnostiam, agentúram a jednotlivcom. Prednášku Stratégia značky a dizajn – ako spolu súvisia? odporúčame začínajúcim dizajnérom, ktorí chcú ísť pri tvorbe značky viac do hĺbky a malým značkám.
Natália Siváková - DVE LAMY
Natália Siváková - DVE LAMY
T.Tekela 10
91701 Trnava
Slovakia
IČO: 50574388
DIČ: 1084808230
IČ DPH: