Popis
Vyjednávanie by sme mohli označiť ako stret dvoch alebo viacerých strán z rozličnými očakávaniami, motívmi a agendami. V ideálnom prípade dôjde k dohode a obe strany sú spokojné. V opačnom prípade môže dôjsť ku konfliktu a hádke a to je niečo, čomu by sa každý rád vyhol. V tomto workshope sa teda budeme venovať základným princípom vyjednávania a vyjednávacej komunikácie.
Obsah kurzu
- Vyjednávacia komunikácia
- Ako budovať empatiu vo vyjednávaní?
- Koncepty dôležité pre vyjednávanie
- Vyjednávacie štýly
- Minimálny a maximálny zisk pri vyjednávaní
- Typológia vyjednávača
- Základné predpoklady úspešného vyjednávacieho/rokovacieho procesu
- Vyjednávacie formulácie
- Vyjednávacie stratégie – (spôsoby správania, výrazové prostriedky, reakcie druhej strany, dopad na vzťahy…)
- Zvládanie nečistých trikov
- Odhadovanie neverbálnej komunikácie
- Čo znamená out of box myslenie vo vyjednávaní
- Manipulácia a anti manipulácia vo vyjednávaní
- O lektoroviMartin Prodaj. Lektor, kouč, podcaster, youtuber, internetový podnikateľ. Ako tréner alebo kouč pracoval viac ako 26 rokov na rozličných lektorských pozíciách v korporáciách. Taktiež pracoval ako kouč a mentor pre menšie firmy a jednotlivcov. Má odborné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov ako je napr. systémy hodnotenia pracovníkov, kompetenčné modely, development centrá, talent management. Je certifkovaným koučom v systemickom koučingu.Produkuje podcasty Manažérska Akadémia, Podcast Martina Prodaja o hľadaní ideálneho životného štýlu a Work Life Balance podcast. Na svojom youtube kanáli uverejňuje lekcie z oblasti osobného a profesného rastu. Posledných 8 rokov sa intenzívne venuje ecommerce a rozličným modelom podnikania na internete. Založil niekoľko eshopov, vzdelávacích portálov, predáva na Amazone a Ebayi. Využíva Fiverr. Vo svojom nahrávacom štúdiu sa podieľa na vzniku audio reklám, dabingov, nahrávaní audio kníh a elearningových programov.
Tagy
Miesto konania eventu
ONLINE
Popis
Vyjednávanie by sme mohli označiť ako stret dvoch alebo viacerých strán z rozličnými očakávaniami, motívmi a agendami. V ideálnom prípade dôjde k dohode a obe strany sú spokojné. V opačnom prípade môže dôjsť ku konfliktu a hádke a to je niečo, čomu by sa každý rád vyhol. V tomto workshope sa teda budeme venovať základným princípom vyjednávania a vyjednávacej komunikácie.
Obsah kurzu
- Vyjednávacia komunikácia
- Ako budovať empatiu vo vyjednávaní?
- Koncepty dôležité pre vyjednávanie
- Vyjednávacie štýly
- Minimálny a maximálny zisk pri vyjednávaní
- Typológia vyjednávača
- Základné predpoklady úspešného vyjednávacieho/rokovacieho procesu
- Vyjednávacie formulácie
- Vyjednávacie stratégie – (spôsoby správania, výrazové prostriedky, reakcie druhej strany, dopad na vzťahy…)
- Zvládanie nečistých trikov
- Odhadovanie neverbálnej komunikácie
- Čo znamená out of box myslenie vo vyjednávaní
- Manipulácia a anti manipulácia vo vyjednávaní
- O lektoroviMartin Prodaj. Lektor, kouč, podcaster, youtuber, internetový podnikateľ. Ako tréner alebo kouč pracoval viac ako 26 rokov na rozličných lektorských pozíciách v korporáciách. Taktiež pracoval ako kouč a mentor pre menšie firmy a jednotlivcov. Má odborné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov ako je napr. systémy hodnotenia pracovníkov, kompetenčné modely, development centrá, talent management. Je certifkovaným koučom v systemickom koučingu.Produkuje podcasty Manažérska Akadémia, Podcast Martina Prodaja o hľadaní ideálneho životného štýlu a Work Life Balance podcast. Na svojom youtube kanáli uverejňuje lekcie z oblasti osobného a profesného rastu. Posledných 8 rokov sa intenzívne venuje ecommerce a rozličným modelom podnikania na internete. Založil niekoľko eshopov, vzdelávacích portálov, predáva na Amazone a Ebayi. Využíva Fiverr. Vo svojom nahrávacom štúdiu sa podieľa na vzniku audio reklám, dabingov, nahrávaní audio kníh a elearningových programov.