AI a mediálne plánovanie
Základné info: Trnavská cesta 27/A, Double Tree by HiltonBratislava 10. september, 2025 | st | 08:30 Pridaj do kalendára
AI a mediálne plánovanie
Príďte si vypočuť a pozrieť ako AI aktuálne využívajú mediálne agentúry, technologické spoločnosti ale i vydavatelia v rámci mediálneho plánovania internetovej reklamy či monetizácie reklamného priestoru.
Septembrový IAB Budíček prinesie tému, ktorá sa týka každého z našej brandže – AI v mediálnom plánovaní. Ako býva zvykom, aj tentokrát sa na tému pozrieme z rôznych uhlov pohľadu, 360° perspektíva je zaručená.
Program:
8:30 – 9:00 – raňajky a registrácia
9:00 – 9:20 – AI insighty - o čom snívajú naše chatboty?
Barbora Gabrižová, Head of Choreograph WPP Media: Ako umelá inteligencia mení hľadanie insightov? Povieme si, ako AI pomáha pri tvorbe dynamických persón a hĺbkovej analýze cieľových skupín. Ukážeme si, ako navrhovať a riadiť AI agentov pre efektívnu prácu s dátami. Zároveň sa zamyslíme aj nad tým, či naše chatboty naozaj "snívajú"– aké sú ich limity, a aké riziká sa spájajú s ich využitím.
9:20 – 9:40 – RTB plánovanie s AI: Pohľad do blízkej budúcnosti
Vladimír Houba, Business Development Director I Pathfinder, Zircon Tree: AI mení spôsob, akým sa plánujú digitálne kampane v rámci RTB ekosystému. To, čo dnes zaberá hodinové porovnávania, výbery publík a manuálnu prácu naprieč rôznymi platformami, môže čoskoro zvládnuť jeden inteligentný systém za pár minút. V tejto prezentácii ukážeme, ako by mohla vyzerať budúcnosť AI-driven media planningu – naprieč všetkými RTB kanálmi, v jednotnom nástroji a bez zbytočných prekážok.
9:40 – 10:00 – Prestávka na networking a kávu
10:00 – 10:20 – AI otriasa tradičným biznisom internetových médií
Ján Trangel, AI ambassador Ringier Slovakia Media: AI radikálne mení spôsob tvorby a distribúcie obsahu - od automatického generovania článkov, cez AI vyhľadávanie a nové interaktívne formáty, až po hyperpersonalizáciu obsahu. Otvárajú sa tak nové obchodné príležitosti a cesty k monetizácii internetových médií. Mnohé situácie ale budú úplne nové a predstavujú výzvu prekračujúcu tradičné rámce vnímania hraníc biznisu a etických štandardov internetových médií.
10:20 – 10:40 – Ako AI pomáha marketérom zvyšovať ich biznisový vplyv a predikuje úspešnosť ich kampaní
Andrej Winter, Senior Business Manager Kantar: AI v Marketing Mix Modelingu (MMM) pomáha presne merať dopad marketingových kampaní na tržby a zisk. V prednáške ukážem, ako môžu marketéri vďaka AI optimalizovať svoje investície, lepšie prepojiť online a offline kanály a získať merateľné výsledky, ktoré zvýšia ich biznisový vplyv a návratnosť marketingových investícií.
10:40 – 11:15 – panelová diskusia
Trnavská cesta 27/A, Double Tree by Hilton
Bratislava
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
AI a mediálne plánovanie
Príďte si vypočuť a pozrieť ako AI aktuálne využívajú mediálne agentúry, technologické spoločnosti ale i vydavatelia v rámci mediálneho plánovania internetovej reklamy či monetizácie reklamného priestoru.
Septembrový IAB Budíček prinesie tému, ktorá sa týka každého z našej brandže – AI v mediálnom plánovaní. Ako býva zvykom, aj tentokrát sa na tému pozrieme z rôznych uhlov pohľadu, 360° perspektíva je zaručená.
Program:
8:30 – 9:00 – raňajky a registrácia
9:00 – 9:20 – AI insighty - o čom snívajú naše chatboty?
Barbora Gabrižová, Head of Choreograph WPP Media: Ako umelá inteligencia mení hľadanie insightov? Povieme si, ako AI pomáha pri tvorbe dynamických persón a hĺbkovej analýze cieľových skupín. Ukážeme si, ako navrhovať a riadiť AI agentov pre efektívnu prácu s dátami. Zároveň sa zamyslíme aj nad tým, či naše chatboty naozaj "snívajú"– aké sú ich limity, a aké riziká sa spájajú s ich využitím.
9:20 – 9:40 – RTB plánovanie s AI: Pohľad do blízkej budúcnosti
Vladimír Houba, Business Development Director I Pathfinder, Zircon Tree: AI mení spôsob, akým sa plánujú digitálne kampane v rámci RTB ekosystému. To, čo dnes zaberá hodinové porovnávania, výbery publík a manuálnu prácu naprieč rôznymi platformami, môže čoskoro zvládnuť jeden inteligentný systém za pár minút. V tejto prezentácii ukážeme, ako by mohla vyzerať budúcnosť AI-driven media planningu – naprieč všetkými RTB kanálmi, v jednotnom nástroji a bez zbytočných prekážok.
9:40 – 10:00 – Prestávka na networking a kávu
10:00 – 10:20 – AI otriasa tradičným biznisom internetových médií
Ján Trangel, AI ambassador Ringier Slovakia Media: AI radikálne mení spôsob tvorby a distribúcie obsahu - od automatického generovania článkov, cez AI vyhľadávanie a nové interaktívne formáty, až po hyperpersonalizáciu obsahu. Otvárajú sa tak nové obchodné príležitosti a cesty k monetizácii internetových médií. Mnohé situácie ale budú úplne nové a predstavujú výzvu prekračujúcu tradičné rámce vnímania hraníc biznisu a etických štandardov internetových médií.
10:20 – 10:40 – Ako AI pomáha marketérom zvyšovať ich biznisový vplyv a predikuje úspešnosť ich kampaní
Andrej Winter, Senior Business Manager Kantar: AI v Marketing Mix Modelingu (MMM) pomáha presne merať dopad marketingových kampaní na tržby a zisk. V prednáške ukážem, ako môžu marketéri vďaka AI optimalizovať svoje investície, lepšie prepojiť online a offline kanály a získať merateľné výsledky, ktoré zvýšia ich biznisový vplyv a návratnosť marketingových investícií.
10:40 – 11:15 – panelová diskusia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658