AI a mediálne plánovanie - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

AI a mediálne plánovanie

by Interactive Advertising Bureau Slovakia Základné info: Trnavská cesta 27/A, Double Tree by Hilton
Bratislava
10. september, 2025 | st | 08:30 Pridaj do kalendára
60.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

AI a mediálne plánovanie

Príďte si vypočuť a pozrieť ako AI aktuálne využívajú mediálne agentúry, technologické spoločnosti ale i vydavatelia v rámci mediálneho plánovania internetovej reklamy či monetizácie reklamného priestoru.

Septembrový IAB Budíček prinesie tému, ktorá sa týka každého z našej brandže – AI v mediálnom plánovaní. Ako býva zvykom, aj tentokrát sa na tému pozrieme z rôznych uhlov pohľadu, 360° perspektíva je zaručená.

 

Program:

 

8:30 – 9:00 – raňajky a registrácia

9:00 – 9:20 – AI insighty - o čom snívajú naše chatboty? 

Barbora Gabrižová, Head of Choreograph WPP Media: Ako umelá inteligencia mení hľadanie insightov? Povieme si, ako AI pomáha pri tvorbe dynamických persón a hĺbkovej analýze cieľových skupín. Ukážeme si, ako navrhovať a riadiť AI agentov pre efektívnu prácu s dátami. Zároveň sa zamyslíme aj nad tým, či naše chatboty naozaj "snívajú"– aké sú ich limity, a aké riziká sa spájajú s ich využitím.

 

9:20 – 9:40 – RTB plánovanie s AI: Pohľad do blízkej budúcnosti

Vladimír Houba, Business Development Director I Pathfinder, Zircon Tree: AI mení spôsob, akým sa plánujú digitálne kampane v rámci RTB ekosystému. To, čo dnes zaberá hodinové porovnávania, výbery publík a manuálnu prácu naprieč rôznymi platformami, môže čoskoro zvládnuť jeden inteligentný systém za pár minút. V tejto prezentácii ukážeme, ako by mohla vyzerať budúcnosť AI-driven media planningu – naprieč všetkými RTB kanálmi, v jednotnom nástroji a bez zbytočných prekážok.

 

9:40 – 10:00 – Prestávka na networking a kávu

 

10:00 – 10:20 – AI otriasa tradičným biznisom internetových médií 

Ján Trangel, AI ambassador Ringier Slovakia Media: AI radikálne mení spôsob tvorby a distribúcie obsahu - od automatického generovania článkov, cez AI vyhľadávanie a nové interaktívne formáty, až po hyperpersonalizáciu obsahu. Otvárajú sa tak nové obchodné príležitosti a cesty k monetizácii internetových médií. Mnohé situácie ale budú úplne nové a predstavujú výzvu prekračujúcu tradičné rámce vnímania hraníc biznisu a etických štandardov internetových médií. 

 

10:20 – 10:40 – Ako AI pomáha marketérom zvyšovať ich biznisový vplyv a predikuje úspešnosť ich kampaní

Andrej Winter, Senior Business Manager Kantar: AI v Marketing Mix Modelingu (MMM) pomáha presne merať dopad marketingových kampaní na tržby a zisk. V prednáške ukážem, ako môžu marketéri vďaka AI optimalizovať svoje investície, lepšie prepojiť online a offline kanály a získať merateľné výsledky, ktoré zvýšia ich biznisový vplyv a návratnosť marketingových investícií.

 

10:40 – 11:15 – panelová diskusia 

Miesto konania eventu

Trnavská cesta 27/A, Double Tree by Hilton
Bratislava

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

0918861612 karpelova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658

Popis

Popis

AI a mediálne plánovanie

Príďte si vypočuť a pozrieť ako AI aktuálne využívajú mediálne agentúry, technologické spoločnosti ale i vydavatelia v rámci mediálneho plánovania internetovej reklamy či monetizácie reklamného priestoru.

Septembrový IAB Budíček prinesie tému, ktorá sa týka každého z našej brandže – AI v mediálnom plánovaní. Ako býva zvykom, aj tentokrát sa na tému pozrieme z rôznych uhlov pohľadu, 360° perspektíva je zaručená.

 

Program:

 

8:30 – 9:00 – raňajky a registrácia

9:00 – 9:20 – AI insighty - o čom snívajú naše chatboty? 

Barbora Gabrižová, Head of Choreograph WPP Media: Ako umelá inteligencia mení hľadanie insightov? Povieme si, ako AI pomáha pri tvorbe dynamických persón a hĺbkovej analýze cieľových skupín. Ukážeme si, ako navrhovať a riadiť AI agentov pre efektívnu prácu s dátami. Zároveň sa zamyslíme aj nad tým, či naše chatboty naozaj "snívajú"– aké sú ich limity, a aké riziká sa spájajú s ich využitím.

 

9:20 – 9:40 – RTB plánovanie s AI: Pohľad do blízkej budúcnosti

Vladimír Houba, Business Development Director I Pathfinder, Zircon Tree: AI mení spôsob, akým sa plánujú digitálne kampane v rámci RTB ekosystému. To, čo dnes zaberá hodinové porovnávania, výbery publík a manuálnu prácu naprieč rôznymi platformami, môže čoskoro zvládnuť jeden inteligentný systém za pár minút. V tejto prezentácii ukážeme, ako by mohla vyzerať budúcnosť AI-driven media planningu – naprieč všetkými RTB kanálmi, v jednotnom nástroji a bez zbytočných prekážok.

 

9:40 – 10:00 – Prestávka na networking a kávu

 

10:00 – 10:20 – AI otriasa tradičným biznisom internetových médií 

Ján Trangel, AI ambassador Ringier Slovakia Media: AI radikálne mení spôsob tvorby a distribúcie obsahu - od automatického generovania článkov, cez AI vyhľadávanie a nové interaktívne formáty, až po hyperpersonalizáciu obsahu. Otvárajú sa tak nové obchodné príležitosti a cesty k monetizácii internetových médií. Mnohé situácie ale budú úplne nové a predstavujú výzvu prekračujúcu tradičné rámce vnímania hraníc biznisu a etických štandardov internetových médií. 

 

10:20 – 10:40 – Ako AI pomáha marketérom zvyšovať ich biznisový vplyv a predikuje úspešnosť ich kampaní

Andrej Winter, Senior Business Manager Kantar: AI v Marketing Mix Modelingu (MMM) pomáha presne merať dopad marketingových kampaní na tržby a zisk. V prednáške ukážem, ako môžu marketéri vďaka AI optimalizovať svoje investície, lepšie prepojiť online a offline kanály a získať merateľné výsledky, ktoré zvýšia ich biznisový vplyv a návratnosť marketingových investícií.

 

10:40 – 11:15 – panelová diskusia 

Tagy

Miesto

Miesto

Trnavská cesta 27/A, Double Tree by Hilton
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

0918861612 karpelova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658