Uložiť

Ako začať obchodné jednanie

by ISR CLEANING s.r.o. Základné info: ONLINE 03. február, 2021 | st | 09:00 Pridaj do kalendára
43.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis




Ako začať obchodné jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode

 Ak ste z jednej firmy: „2+1zadarmo“

 

Webinár sa skladá dvoch častí.

  1.  Ako osloviť klienta v maloobchode B2C segmente
  2.   Ako začať obchodné jednanie v B2B segmente

 

Dostanete odpovede:

·         Návod, ako získať zákazníka, ako otvoriť obchodné jednanie?

·         Ako komunikovať, ako počúvať vašich zákazníkov? 

·         V ktorom bode jednanie „začať prezentáciu?“

·         Zistíte či máte blokovačov tovaru alebo predajcov? 

·         „Môžem vám pomôcť?“ Ďakujem iba sa pozerám,  s predajom ste práve skončili, ako ďalej s takou situáciu...

·         Ako sa vyvarovať chybám, a ktoré typy slová a otázok „vytočia zákazníka.“

o    Ako sa vyvarovať témam „Teraz to máme v akcii alebo v zľave“.

o    Klient niečo hovorí a predajca počuje niečo iné, stalo sa vám už také niečo v praxi? (Dokážeme vyliečiť hluchotu.)

·         Ako sa vyvarovať chybám selektívneho vnímania, ak zákazníkovi jeho inštinkt napovie, že: ste  “iný, nedôveryhodný, neistý, príliš vtipný...” Jeho podvedomie ho bude varovať a bude hľadať možnosti , ako sa vás zbaviť a môžete mať naj...... ceny , jednotka na trhu, tam ste skončili, PRVÝ DOJEM urobíte len raz.







Čo o nás písali:

Ďakujem za školenie veľmi dobre skúsenosti do poručujem“

Martin, Treva

„Bolo fajn sa naučiť nový štýl predaja“

 

 Zoltán, Nay

 

„Páčilo sa mi že školenie bolo uvádzané formou príkladov  z praxe, ukázanie , že sú aj iné formy predaja ako sme zvyknutí. Budem skúšať tieto formy ja na predajni.“

Marcel, Nay

„Páčilo sa mi ,cenné rady z praxe.“

Andrej , Nay

„Prirodzenosť, komunikatívnosť, prednášanie“

 Diana, Fincentrum

„Kroky pri prezentácií nových kolekcií,.“

Diana, AMV Slovakia


 

O lektorovi:

Začal som ako predajca, neskôr ako tréner a konzultant predajcov.

Trénoval som ľudí v predaji luxusnej kozmetiky, v predaji áut v showroomoch, v predaji softwareov, v predaji mobilných telefónov a príslušenstva, naozaj širokú paletu predajcov.

Mám za sebou tisíce obchodných stretnutí a stovky hodín trénovania. Orientujeme sa na firmy ktoré existujú a chcú sa zlepšiť.

V 2008-2009 som pracoval v San Diegu ako channel manager vo firme Eset LLC.( môj druhý projekt v USA), .

"Všetky moje obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú.“