
Popis
Správna analýza kľúčových slov dokáže nielen výrazne ovplyvniť optimalizáciu pre vyhľadávače, ale aj pomôcť pri navrhovaní štruktúry webu či pri objavení nového potenciálu na trhu. Digitálna Univerzita pripravila kurz pre pokročilých, v ktorom sa naučíš ako na správnu analýzu pomocou ľahko dostupných nástrojov a overených postupov z praxe. Dobrá analýza ti pomôže navrhnúť úspešnú SEO a PPC stratégiu alebo vytvoriť content marketingový plán, ktorým učite zaujmeš.
Na webinári sa s nami naučíš:
- Kompletný postup analýzy kľúčových slov
- Zdroje na čerpanie dát - kľúčové slová rôznych typov a kvality podľa relevancie
- Odkiaľ získať a ako spracovať dáta o objeme vyhľadávania, sezónnosti a konkurencii
- Ako dáta filtrovať a kategorizovať
- Ako pracovať s analýzou v praxi
- Ako merať pozície vo vyhľadávačoch na dané kľúčové slová
- Správne vyhodnotiť analýzu a navrhnúť stratégiu
Organizátor školenia: Digital Marketing Club
- Máme 10-ročné skúsenosti v online marketingu a vzdelávaní verejnosti a firiem.
- Získali sme prestížne ocenenie Digital Special Award za výnimočný prínos vo vzdelávaní na Slovensku.
- Garant: Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD. - pedagóg a vedec na Univerzite Komenského v oblasti digital marketingu
Lektor: Filip Škultéty
Filip je zakladateľom a zároveň riaditeľom online marketingovej agentúry Glidy. Vytváral SEO stratégiu pre klientov ako Learn2code, Okay.sk či DNAera. Venuje sa tiež digitálnej stratégii a expanzii e-commerce projektov v krajinách EÚ. Filip patrí k pravidelným lektorom Digitálnej Univerzity, má veľmi pozitívné ohlasy a výborné výsledky s klientami.
Na webinári získaš:
- Tri hodiny intenzívneho vzdelávania
- Diskusiu s lektorom na tvoje otázky
- Prezku od lektora
- Tipy na ďalšie samoštúdium
- Videozáznam z kurzu
- Certifikát o absolvovaní
Poslali sme vám zoom linku na email, ak neprišla, tak pozrite prosím aj SPAM:
Tagy
Miesto konania eventu
ONLINE
Fakturačné údaje
Digital Marketing Club, o.z.
Odbojárov 10,
820 05 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 42259673
DIČ: 2023457040
IČ DPH:
Popis
Správna analýza kľúčových slov dokáže nielen výrazne ovplyvniť optimalizáciu pre vyhľadávače, ale aj pomôcť pri navrhovaní štruktúry webu či pri objavení nového potenciálu na trhu. Digitálna Univerzita pripravila kurz pre pokročilých, v ktorom sa naučíš ako na správnu analýzu pomocou ľahko dostupných nástrojov a overených postupov z praxe. Dobrá analýza ti pomôže navrhnúť úspešnú SEO a PPC stratégiu alebo vytvoriť content marketingový plán, ktorým učite zaujmeš.
Na webinári sa s nami naučíš:
- Kompletný postup analýzy kľúčových slov
- Zdroje na čerpanie dát - kľúčové slová rôznych typov a kvality podľa relevancie
- Odkiaľ získať a ako spracovať dáta o objeme vyhľadávania, sezónnosti a konkurencii
- Ako dáta filtrovať a kategorizovať
- Ako pracovať s analýzou v praxi
- Ako merať pozície vo vyhľadávačoch na dané kľúčové slová
- Správne vyhodnotiť analýzu a navrhnúť stratégiu
Organizátor školenia: Digital Marketing Club
- Máme 10-ročné skúsenosti v online marketingu a vzdelávaní verejnosti a firiem.
- Získali sme prestížne ocenenie Digital Special Award za výnimočný prínos vo vzdelávaní na Slovensku.
- Garant: Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD. - pedagóg a vedec na Univerzite Komenského v oblasti digital marketingu
Lektor: Filip Škultéty
Filip je zakladateľom a zároveň riaditeľom online marketingovej agentúry Glidy. Vytváral SEO stratégiu pre klientov ako Learn2code, Okay.sk či DNAera. Venuje sa tiež digitálnej stratégii a expanzii e-commerce projektov v krajinách EÚ. Filip patrí k pravidelným lektorom Digitálnej Univerzity, má veľmi pozitívné ohlasy a výborné výsledky s klientami.
Na webinári získaš:
- Tri hodiny intenzívneho vzdelávania
- Diskusiu s lektorom na tvoje otázky
- Prezku od lektora
- Tipy na ďalšie samoštúdium
- Videozáznam z kurzu
- Certifikát o absolvovaní
Poslali sme vám zoom linku na email, ak neprišla, tak pozrite prosím aj SPAM:
Tagy
Fakturačné údaje
Digital Marketing Club, o.z.
Digital Marketing Club, o.z.
Odbojárov 10
820 05 Bratislava
IČO: 42259673
DIČ: 2023457040
IČ DPH: