Attention. Kľúč k efektivite reklamných kampaní?
Základné info: Mlynské Nivy 16, HubHub Twin City CBratislava 25. jún, 2024 | ut | 08:30 Pridaj do kalendára
Získavanie pozornosti potenciálnych zákazníkov v digitálnom priestore je čoraz náročnejšie. Konzumujeme príliš veľa rôznorodého obsahu, na vizuálne odlišných webových stránkach, na rôznych zariadeniach. Jedným z parametrov úspechu digitálnej reklamnej kampane sa preto stáva aj „attention“ – miera vnímania reklamnej kreatívy počas komunikácie.
Ako to funguje?
Čo musí spĺňať vaša kreatíva, aby vzbudila pozornosť?
Ako na to vplývajú vybrané formáty a umiestnenia?
Dá sa úspešnosť získavania pozornosti odhadnúť?
A aké výsledky reklamnej kampane vie zvyšovaná miera pozornosti doručovať?
Na všetky otázky dostanete odpovede od spíkrov IABbudíčka so zaujímavými case-studies:
8:30 – 9:00
Raňajky a networking
9:00 – 9:15
Katarzyna Kabiesz (Teads), ktorá zastáva pozíciu Insight Director pre strednú Európu prinesie medzinárodné know-how a poznatky z realizovaných video či display kampaní zameraných na attention.
9:15 – 9:30
Ondřej Hanyš (Teads) spolu s Alexandrou Jánošikovou (Digiline) ukážu výsledky kampane pre klienta VÚB BANKA. Ako dnes dokážeme pretestovať kreatívu, upravovať ju v čase kampane, vyhodnocovať a optimalizovať s dôrazom na zvyšovanie pozornosti? A čo to klientovi prinieslo?
9:30 – 9:50
Vladimír Behún (Mindshare) spolu s Ondrej Dúžik (GroupM) majú pripravené praktické úkážky, v ktorých predstavia ako (optimalizácia na) attention reálne „nafukuje“ výkonnosť už aj slovenských kampaní.
9:50 – 10:10
Peter Marton (Kantar) sa bude venovať kľúčovým otázkam efektivity reklamy. Má zmysel pre-testovať reklamu? Dá sa odhadnúť jej potenciál zaujať cieľové publikum? Prinesie aj case study pre-testovania spotu na “Zlatý Bažant – nový slovenský ležiak”.
10:10 – 10:40
Panelová diskusia s rečníkmi na záver
Ak nechcete zmeškať príležitosť získať cenné poznatky a inšpirácie, ktoré vám pomôžu uspieť v dynamickom svete reklamy, tu treba byť.
IABbudíček realizujeme s podporou člena IAB - Teads.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, hľadaj kód v emaile. DIMAQ certifikovaní účastníci získavajú 10 bodov do recertifikácie. -
#attention, #testovaniekreativy, #efektivitareklamy, #optimalizaciareklamy
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
Získavanie pozornosti potenciálnych zákazníkov v digitálnom priestore je čoraz náročnejšie. Konzumujeme príliš veľa rôznorodého obsahu, na vizuálne odlišných webových stránkach, na rôznych zariadeniach. Jedným z parametrov úspechu digitálnej reklamnej kampane sa preto stáva aj „attention“ – miera vnímania reklamnej kreatívy počas komunikácie.
Ako to funguje?
Čo musí spĺňať vaša kreatíva, aby vzbudila pozornosť?
Ako na to vplývajú vybrané formáty a umiestnenia?
Dá sa úspešnosť získavania pozornosti odhadnúť?
A aké výsledky reklamnej kampane vie zvyšovaná miera pozornosti doručovať?
Na všetky otázky dostanete odpovede od spíkrov IABbudíčka so zaujímavými case-studies:
8:30 – 9:00
Raňajky a networking
9:00 – 9:15
Katarzyna Kabiesz (Teads), ktorá zastáva pozíciu Insight Director pre strednú Európu prinesie medzinárodné know-how a poznatky z realizovaných video či display kampaní zameraných na attention.
9:15 – 9:30
Ondřej Hanyš (Teads) spolu s Alexandrou Jánošikovou (Digiline) ukážu výsledky kampane pre klienta VÚB BANKA. Ako dnes dokážeme pretestovať kreatívu, upravovať ju v čase kampane, vyhodnocovať a optimalizovať s dôrazom na zvyšovanie pozornosti? A čo to klientovi prinieslo?
9:30 – 9:50
Vladimír Behún (Mindshare) spolu s Ondrej Dúžik (GroupM) majú pripravené praktické úkážky, v ktorých predstavia ako (optimalizácia na) attention reálne „nafukuje“ výkonnosť už aj slovenských kampaní.
9:50 – 10:10
Peter Marton (Kantar) sa bude venovať kľúčovým otázkam efektivity reklamy. Má zmysel pre-testovať reklamu? Dá sa odhadnúť jej potenciál zaujať cieľové publikum? Prinesie aj case study pre-testovania spotu na “Zlatý Bažant – nový slovenský ležiak”.
10:10 – 10:40
Panelová diskusia s rečníkmi na záver
Ak nechcete zmeškať príležitosť získať cenné poznatky a inšpirácie, ktoré vám pomôžu uspieť v dynamickom svete reklamy, tu treba byť.
IABbudíček realizujeme s podporou člena IAB - Teads.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, hľadaj kód v emaile. DIMAQ certifikovaní účastníci získavajú 10 bodov do recertifikácie. -
#attention, #testovaniekreativy, #efektivitareklamy, #optimalizaciareklamy
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658