Attention - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Attention. Kľúč k efektivite reklamných kampaní?

by Interactive Advertising Bureau Slovakia Základné info: Mlynské Nivy 16, HubHub Twin City C
Bratislava
25. jún, 2024 | ut | 08:30 Pridaj do kalendára
48.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Získavanie pozornosti potenciálnych zákazníkov v digitálnom priestore je čoraz náročnejšie. Konzumujeme príliš veľa rôznorodého obsahu, na vizuálne odlišných webových stránkach, na rôznych zariadeniach. Jedným z parametrov úspechu digitálnej reklamnej kampane sa preto stáva aj „attention“ – miera vnímania reklamnej kreatívy počas komunikácie.

 

Ako to funguje?

Čo musí spĺňať vaša kreatíva, aby vzbudila pozornosť?

Ako na to vplývajú vybrané formáty a umiestnenia?

Dá sa úspešnosť získavania pozornosti odhadnúť?

A aké výsledky reklamnej kampane vie zvyšovaná miera pozornosti doručovať?

 

Na všetky otázky dostanete odpovede od spíkrov IABbudíčka so zaujímavými case-studies:

8:30 – 9:00

Raňajky a networking


9:00 – 9:15

Katarzyna Kabiesz (Teads), ktorá zastáva pozíciu Insight Director pre strednú Európu prinesie medzinárodné know-how a poznatky z realizovaných video či display kampaní zameraných na attention.  

 

9:15 – 9:30

Ondřej Hanyš (Teads) spolu s Alexandrou Jánošikovou (Digiline) ukážu výsledky kampane pre klienta VÚB BANKA. Ako dnes dokážeme pretestovať kreatívu, upravovať ju v čase kampane, vyhodnocovať a optimalizovať s dôrazom na zvyšovanie pozornosti? A čo to klientovi prinieslo?



9:30 – 9:50

Vladimír Behún (Mindshare) spolu s Ondrej Dúžik (GroupM) majú pripravené praktické úkážky, v ktorých predstavia ako (optimalizácia na) attention reálne „nafukuje“ výkonnosť už aj slovenských kampaní.

 

9:50 – 10:10

Peter Marton (Kantar) sa bude venovať kľúčovým otázkam efektivity reklamy. Má zmysel pre-testovať reklamu? Dá sa odhadnúť jej potenciál zaujať cieľové publikum? Prinesie aj case study pre-testovania spotu na “Zlatý Bažant – nový slovenský ležiak”.

 

10:10 – 10:40

           Panelová diskusia s rečníkmi na záver 


Ak nechcete zmeškať príležitosť získať cenné poznatky a inšpirácie, ktoré vám pomôžu uspieť v dynamickom svete reklamy, tu treba byť.

IABbudíček realizujeme s podporou člena IAB - Teads.


- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, hľadaj kód v emaile. DIMAQ certifikovaní účastníci získavajú 10 bodov do recertifikácie. - 

 

#attention, #testovaniekreativy, #efektivitareklamy, #optimalizaciareklamy

 

Miesto konania eventu

Mlynské Nivy 16, HubHub Twin City C
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

karpelova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658

Popis

Popis

Získavanie pozornosti potenciálnych zákazníkov v digitálnom priestore je čoraz náročnejšie. Konzumujeme príliš veľa rôznorodého obsahu, na vizuálne odlišných webových stránkach, na rôznych zariadeniach. Jedným z parametrov úspechu digitálnej reklamnej kampane sa preto stáva aj „attention“ – miera vnímania reklamnej kreatívy počas komunikácie.

 

Ako to funguje?

Čo musí spĺňať vaša kreatíva, aby vzbudila pozornosť?

Ako na to vplývajú vybrané formáty a umiestnenia?

Dá sa úspešnosť získavania pozornosti odhadnúť?

A aké výsledky reklamnej kampane vie zvyšovaná miera pozornosti doručovať?

 

Na všetky otázky dostanete odpovede od spíkrov IABbudíčka so zaujímavými case-studies:

8:30 – 9:00

Raňajky a networking


9:00 – 9:15

Katarzyna Kabiesz (Teads), ktorá zastáva pozíciu Insight Director pre strednú Európu prinesie medzinárodné know-how a poznatky z realizovaných video či display kampaní zameraných na attention.  

 

9:15 – 9:30

Ondřej Hanyš (Teads) spolu s Alexandrou Jánošikovou (Digiline) ukážu výsledky kampane pre klienta VÚB BANKA. Ako dnes dokážeme pretestovať kreatívu, upravovať ju v čase kampane, vyhodnocovať a optimalizovať s dôrazom na zvyšovanie pozornosti? A čo to klientovi prinieslo?



9:30 – 9:50

Vladimír Behún (Mindshare) spolu s Ondrej Dúžik (GroupM) majú pripravené praktické úkážky, v ktorých predstavia ako (optimalizácia na) attention reálne „nafukuje“ výkonnosť už aj slovenských kampaní.

 

9:50 – 10:10

Peter Marton (Kantar) sa bude venovať kľúčovým otázkam efektivity reklamy. Má zmysel pre-testovať reklamu? Dá sa odhadnúť jej potenciál zaujať cieľové publikum? Prinesie aj case study pre-testovania spotu na “Zlatý Bažant – nový slovenský ležiak”.

 

10:10 – 10:40

           Panelová diskusia s rečníkmi na záver 


Ak nechcete zmeškať príležitosť získať cenné poznatky a inšpirácie, ktoré vám pomôžu uspieť v dynamickom svete reklamy, tu treba byť.

IABbudíček realizujeme s podporou člena IAB - Teads.


- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, hľadaj kód v emaile. DIMAQ certifikovaní účastníci získavajú 10 bodov do recertifikácie. - 

 

#attention, #testovaniekreativy, #efektivitareklamy, #optimalizaciareklamy

 

Tagy

Miesto

Miesto

Mlynské Nivy 16, HubHub Twin City C
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

karpelova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658