Connected TV: Čas zapnúť budúcnosť
Základné info: Trnavská cesta 27/A, Double Tree by HiltonBratislava 10. apríl, 2025 | št | 08:30 Pridaj do kalendára
IAB Slovakia v spolupráci so SWEET.TV prináša pokračovanie obľúbeného diskusného formátu o trendoch v digitálnej reklame. Tentokrát otvoríme tému Connected TV (CTV).
Na základe prieskumu IAB Europe, polovica inzerentov považuje CTV za nákladovo efektívnu alternatívu k lineárnej televízii a 51% láka možnosť zvyšovania zásahu ich reklamy. Pre vydavateľov je CTV zaujímavá z pohľadu rozširovania ich inventory ako aj potenciálu nových inzerentov.
CTV patrí v rámci Európy medzi najrýchlejšie rastúce formáty a výrazne sa podieľa na zvyšovaní výdavkov do reklamy. S 23,5% rastom predbehla všetky video formáty.
9:00 - 9:10hod.
Na úvod nám predstaví situáciu v rámci CTV na slovenskom trhu Silvia Benčičová z agentúry Zenith. Objasní kľúčové pojmy spojené s Connected TVs, ako VOD, FAST a ďalšie. Následne sa pozrie na možnosti reklamy na slovenskom trhu a dáta, ktoré ukazujú aktuálne trendy a potenciál CTV pre inzerentov.
9:10 - 9:30hod
Viktória Domanska predstaví trendy pre CTV v Európe a strednej Európe. Porozpráva o možnostiach inzercie v rámci portfólia SWEET.TV. Aké reklamné formáty sú v ponuke, aký zásah viete dosiahnuť a aké sú výhody FAST reklamy? Tešiť sa môžete aj na case-studies zo slovenského a európskeho trhu.
9:30 - 9:40hod.
Martin Kysela za Mac TV sa pozrie na CTV z hľadiska porovnania s tradičnými médiami. Čo sú aktuálne výzvy pre CTV? A majú riešenie? Kde vidí príležitosti na rast mediálneho priestoru?
9:40 - 9:55hod.
Programatický nákup reklamy v CTV priblíži zástupca technologickej spoločnosti Adform Michael Štádler: „Reklama v CTV si právom získava stále viac pozornosti inzerentov. Spojuje totiž výhody oboch svetov - kvalitný obsah na veľkoplošnej obrazovke z televízneho prostredia s adresovateľnými médiami z digitálneho sveta, ktorý prináša atraktívne cieľové skupiny čoraz ťažšie zacieliteľné tradičnými médiami.“
V prezentácii ukážeme súčasné možnosti programmatického nákupu CTV a výhľad do budúcna. Súčasťou prednášky budú aj case-studies.
10:00 - 10:20 - prestávka s priestorom na networking
10:20 - 10:50hod.
V závere nás čaká panelová diskusia, do ktorej okrem spíkrov prijal pozvanie Jozef Šajdík z Dentsu Slovakia a Zuzana Trubačová zo spoločnosti Markíza Slovakia. Budeme v nej otvárať kľúčové otázky ako čo pomôže naštartovať trh CTV na Slovensku, ako sa k reklame v CTV stavajú inzerenti, aké štatistiky z kampaní môžu očakávať zadávatelia a koľko dnes za reklamu v CTV zaplatíte.
Spíkri:
Silvia Benčičová, Senior Digital Consultant agentúra Zenith /
Viktória Domanska, B2B manažerka SWEET.TV /
Martin Kysela, TV/DIGITAL Representative Manager Mac TV /
Michael Štádler, Country manager Czech Republic & Slovakia Adform /
Do palenovej diskusie prispeje aj Jozef Šajdík, Programmatic and Technology Director z Dentsu Slovakia a Zuzana Trubačová, Digital Sales & Partnership Manager Markíza Slovakia. Moderuje Patrik Sabo, Digital Director Zenith a člen Správnej rady IAB.
Pre koho je event?
Téma CTV je rozhodne zaujímavá pre mediálne a digitálne agentúry, ľudí z oddelení mediálneho plánovania, ďalej marketérov od zadávateľov reklamy ako aj poskytovateľov mediálneho priestoru.
IABbudíček ti prináša združenie IAB Slovakia spolu so Sweet.TV - technologickou platformou OTT pre streamovanie založenej na predplatnom. Ponúka mieste a medzinárodné TV kanály, filmovú knižnicu VOD, premiéry a animované filmy v jednej aplikácii. Pre účastníkov je pripravený aj malý darček.
Členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka - hľadajte kód v pondelkovom newslettri (24.3.)
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
IAB Slovakia v spolupráci so SWEET.TV prináša pokračovanie obľúbeného diskusného formátu o trendoch v digitálnej reklame. Tentokrát otvoríme tému Connected TV (CTV).
Na základe prieskumu IAB Europe, polovica inzerentov považuje CTV za nákladovo efektívnu alternatívu k lineárnej televízii a 51% láka možnosť zvyšovania zásahu ich reklamy. Pre vydavateľov je CTV zaujímavá z pohľadu rozširovania ich inventory ako aj potenciálu nových inzerentov.
CTV patrí v rámci Európy medzi najrýchlejšie rastúce formáty a výrazne sa podieľa na zvyšovaní výdavkov do reklamy. S 23,5% rastom predbehla všetky video formáty.
9:00 - 9:10hod.
Na úvod nám predstaví situáciu v rámci CTV na slovenskom trhu Silvia Benčičová z agentúry Zenith. Objasní kľúčové pojmy spojené s Connected TVs, ako VOD, FAST a ďalšie. Následne sa pozrie na možnosti reklamy na slovenskom trhu a dáta, ktoré ukazujú aktuálne trendy a potenciál CTV pre inzerentov.
9:10 - 9:30hod
Viktória Domanska predstaví trendy pre CTV v Európe a strednej Európe. Porozpráva o možnostiach inzercie v rámci portfólia SWEET.TV. Aké reklamné formáty sú v ponuke, aký zásah viete dosiahnuť a aké sú výhody FAST reklamy? Tešiť sa môžete aj na case-studies zo slovenského a európskeho trhu.
9:30 - 9:40hod.
Martin Kysela za Mac TV sa pozrie na CTV z hľadiska porovnania s tradičnými médiami. Čo sú aktuálne výzvy pre CTV? A majú riešenie? Kde vidí príležitosti na rast mediálneho priestoru?
9:40 - 9:55hod.
Programatický nákup reklamy v CTV priblíži zástupca technologickej spoločnosti Adform Michael Štádler: „Reklama v CTV si právom získava stále viac pozornosti inzerentov. Spojuje totiž výhody oboch svetov - kvalitný obsah na veľkoplošnej obrazovke z televízneho prostredia s adresovateľnými médiami z digitálneho sveta, ktorý prináša atraktívne cieľové skupiny čoraz ťažšie zacieliteľné tradičnými médiami.“
V prezentácii ukážeme súčasné možnosti programmatického nákupu CTV a výhľad do budúcna. Súčasťou prednášky budú aj case-studies.
10:00 - 10:20 - prestávka s priestorom na networking
10:20 - 10:50hod.
V závere nás čaká panelová diskusia, do ktorej okrem spíkrov prijal pozvanie Jozef Šajdík z Dentsu Slovakia a Zuzana Trubačová zo spoločnosti Markíza Slovakia. Budeme v nej otvárať kľúčové otázky ako čo pomôže naštartovať trh CTV na Slovensku, ako sa k reklame v CTV stavajú inzerenti, aké štatistiky z kampaní môžu očakávať zadávatelia a koľko dnes za reklamu v CTV zaplatíte.
Spíkri:
Silvia Benčičová, Senior Digital Consultant agentúra Zenith /
Viktória Domanska, B2B manažerka SWEET.TV /
Martin Kysela, TV/DIGITAL Representative Manager Mac TV /
Michael Štádler, Country manager Czech Republic & Slovakia Adform /
Do palenovej diskusie prispeje aj Jozef Šajdík, Programmatic and Technology Director z Dentsu Slovakia a Zuzana Trubačová, Digital Sales & Partnership Manager Markíza Slovakia. Moderuje Patrik Sabo, Digital Director Zenith a člen Správnej rady IAB.
Pre koho je event?
Téma CTV je rozhodne zaujímavá pre mediálne a digitálne agentúry, ľudí z oddelení mediálneho plánovania, ďalej marketérov od zadávateľov reklamy ako aj poskytovateľov mediálneho priestoru.
IABbudíček ti prináša združenie IAB Slovakia spolu so Sweet.TV - technologickou platformou OTT pre streamovanie založenej na predplatnom. Ponúka mieste a medzinárodné TV kanály, filmovú knižnicu VOD, premiéry a animované filmy v jednej aplikácii. Pre účastníkov je pripravený aj malý darček.
Členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka - hľadajte kód v pondelkovom newslettri (24.3.)
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658