Digitálny audio priestor: Aká je slovenská realita?
Základné info: Mlynské Nivy 16 (Hub Hub Twin City C)Bratislava 21. marec, 2024 | št | 08:30 Pridaj do kalendára
Koľko ľudí na Slovensku streamuje hudbu, počúva online rádiá alebo podcasty?
Koľko času trávime na daných formátoch a kedy?
Kto je štandardný poslucháč?
Aký obsah ho najviac zaujíma?
IAB Slovakia v spolupráci s výskumnou agentúrou Go4Insight a spoločnosťou Bauer Media prináša exkluzívne výsledky prieskumu ohľadne spotrebiteľského správania v audio digitálnom prostredí.
Zadávatelia prídte sa inšpirovať výsledkami prieskumu a zistite akú cieľovú skupinu viete efektívne zasiahnuť a ktoré reklamné formáty ako aj mediálne formáty sú najvhodnejšie.
Michal Takáč z Bauer Media na IABbudíčku odovzdá skúsenosti a know-how z oblasti audio digitálnej reklamy.
Na záver nás čaká panelová diskusia so zástupcami vydavateľov, mediálnej agentúry a jedného z najväčších zadávateľov reklamy. V paneli otvoríme aj nasledovné otázky:
Akú budúcnosť predpovedáme audio digitálnym formátom na Slovensku?
Kam bude smerovať ich ďalší vývoj a napredovanie?
Oplatí sa vydavateľon investovať ďalšie peniaze do ich rozvoja?
Aký predpokladáme rast výdavkov do audio digitálnej reklamy a prečo do nej neinvestuje viac zadávateľov?
Program:
8:30 - 9:00 - registrácia, raňajky a network
9:00 - 9:40 - Audio digitálny priestor - aká je slovenská realita?
(Rasťo Kočan z Go4Insight)
9:40 - 10:00 - Audio in the Digital Age
(Michal Takáč z Bauer Media)
10:00 - 10:40 - Panelová diskusia s panelistami: Lenka Čamborová z Bauer Media, Zuzana Čubrík z Digiline, Tomáš Prokopčák z Petit Press, Timotej Strieš z Lidl a Dávid Šerfözö z Aleph. Moderuje Daša Karpelová, IAB Slovakia.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, kód hľadajte vo vašom maile -
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
Koľko ľudí na Slovensku streamuje hudbu, počúva online rádiá alebo podcasty?
Koľko času trávime na daných formátoch a kedy?
Kto je štandardný poslucháč?
Aký obsah ho najviac zaujíma?
IAB Slovakia v spolupráci s výskumnou agentúrou Go4Insight a spoločnosťou Bauer Media prináša exkluzívne výsledky prieskumu ohľadne spotrebiteľského správania v audio digitálnom prostredí.
Zadávatelia prídte sa inšpirovať výsledkami prieskumu a zistite akú cieľovú skupinu viete efektívne zasiahnuť a ktoré reklamné formáty ako aj mediálne formáty sú najvhodnejšie.
Michal Takáč z Bauer Media na IABbudíčku odovzdá skúsenosti a know-how z oblasti audio digitálnej reklamy.
Na záver nás čaká panelová diskusia so zástupcami vydavateľov, mediálnej agentúry a jedného z najväčších zadávateľov reklamy. V paneli otvoríme aj nasledovné otázky:
Akú budúcnosť predpovedáme audio digitálnym formátom na Slovensku?
Kam bude smerovať ich ďalší vývoj a napredovanie?
Oplatí sa vydavateľon investovať ďalšie peniaze do ich rozvoja?
Aký predpokladáme rast výdavkov do audio digitálnej reklamy a prečo do nej neinvestuje viac zadávateľov?
Program:
8:30 - 9:00 - registrácia, raňajky a network
9:00 - 9:40 - Audio digitálny priestor - aká je slovenská realita?
(Rasťo Kočan z Go4Insight)
9:40 - 10:00 - Audio in the Digital Age
(Michal Takáč z Bauer Media)
10:00 - 10:40 - Panelová diskusia s panelistami: Lenka Čamborová z Bauer Media, Zuzana Čubrík z Digiline, Tomáš Prokopčák z Petit Press, Timotej Strieš z Lidl a Dávid Šerfözö z Aleph. Moderuje Daša Karpelová, IAB Slovakia.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, kód hľadajte vo vašom maile -
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658