Festival natívnej reklamy - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Festival natívnej reklamy

by Interactive Advertising Bureau Slovakia Základné info: KC Dunaj - registrácia účastníkov od 8.40hod., 4.poschodie, Nedbalova 435/3,Bratislava,
Bratislava
08. jún, 2017 | št | 09:00 Pridaj do kalendára
78.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Toto je príbeh z dávnych čias, z čias mýtov a legiend, keď boli starí bohovia malicherní a krutí, a zoslali na ľudstvo osud utrpenia. Len jeden sa odvážil vzoprieť ich moci. 

Podľa štúdie až 2 z 3 ľudí vo veku 15-35 rokov používa adblock. Online marketéri hľadajú, ako osloviť túto cieľovú skupinu a aké sú nové efektívne formy komunikácie. Odpoveďou na ich potreby je obsahový marketing a natívna reklama. Vidí ju viac ľudí, šíri sa virálne, firmám generuje viac konverzií a vyššiu lojalitu ku značke. 
Pozývame vás na prvý ročník Festivalu natívnej reklamy, organizovaný združením pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Prevedieme vás svetom možností natívnej reklamy na slovenskom online trhu. Dozviete sa aké formáty sú v súčasnosti využívané, na čo všetko treba myslieť pri ich tvorbe, ako ich plánovať, aké sú výsledky brandov, ktoré sa už na túto cestu nekonečných možností fantázie vydali.

SPEAKRI A TÉMY FESTIVALU NATÍVNEJ REKLAMY:

Budúcnosť reklamy je native 
Filip Kuna, Managing Director Strossle SK & CZ

Dobrý natívny článok je malá veda: Zistite, ako na to
Elena Zemková, redaktorka natívnych článkov

Natívna reklama pre mileniálov od Mileniálov
Gábor Boroš, CEO Refresher.sk

Stáva sa video lídrom natívnej reklamy?
Marek Šándor, Co-Founder Startitup Group

Ambasádori a Influenceri - keď Vám reklamu robia zákazníci
Marek Vidovič, Head of Sales, Modrykonik.sk

Značka ako médium
Ján Šifra, audience director, Folk (Magazín Sóda)

Natívna reklama v praxi
Peter Nagy, Native ads manager, SME Creative

Ako vyhodnocovať úspech natívnej reklamy?
Zuzana Barinková, Media Strategist, Digiline

Tešíme sa na Vás!

Upozornenie:

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV OD 8.40! Lístky na Festival natívnej reklamy je možné zakúpiť len online cez platformu bticket.sk. Na mieste už nebude možné kúpiť vstupenku. Prosíme účastníkov, aby si vstupenku priniesli v tlačenej podobe, ktorú odovzdajú pri vstupe.

Venujte pozornosť obchodným podmienkam Organizátora podujatia IAB Slovakia.

Tagy

Miesto konania eventu

KC Dunaj - registrácia účastníkov od 8.40hod., 4.poschodie, Nedbalova 435/3,Bratislava,
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

chomova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658

Popis

Popis

Toto je príbeh z dávnych čias, z čias mýtov a legiend, keď boli starí bohovia malicherní a krutí, a zoslali na ľudstvo osud utrpenia. Len jeden sa odvážil vzoprieť ich moci. 

Podľa štúdie až 2 z 3 ľudí vo veku 15-35 rokov používa adblock. Online marketéri hľadajú, ako osloviť túto cieľovú skupinu a aké sú nové efektívne formy komunikácie. Odpoveďou na ich potreby je obsahový marketing a natívna reklama. Vidí ju viac ľudí, šíri sa virálne, firmám generuje viac konverzií a vyššiu lojalitu ku značke. 
Pozývame vás na prvý ročník Festivalu natívnej reklamy, organizovaný združením pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Prevedieme vás svetom možností natívnej reklamy na slovenskom online trhu. Dozviete sa aké formáty sú v súčasnosti využívané, na čo všetko treba myslieť pri ich tvorbe, ako ich plánovať, aké sú výsledky brandov, ktoré sa už na túto cestu nekonečných možností fantázie vydali.

SPEAKRI A TÉMY FESTIVALU NATÍVNEJ REKLAMY:

Budúcnosť reklamy je native 
Filip Kuna, Managing Director Strossle SK & CZ

Dobrý natívny článok je malá veda: Zistite, ako na to
Elena Zemková, redaktorka natívnych článkov

Natívna reklama pre mileniálov od Mileniálov
Gábor Boroš, CEO Refresher.sk

Stáva sa video lídrom natívnej reklamy?
Marek Šándor, Co-Founder Startitup Group

Ambasádori a Influenceri - keď Vám reklamu robia zákazníci
Marek Vidovič, Head of Sales, Modrykonik.sk

Značka ako médium
Ján Šifra, audience director, Folk (Magazín Sóda)

Natívna reklama v praxi
Peter Nagy, Native ads manager, SME Creative

Ako vyhodnocovať úspech natívnej reklamy?
Zuzana Barinková, Media Strategist, Digiline

Tešíme sa na Vás!

Upozornenie:

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV OD 8.40! Lístky na Festival natívnej reklamy je možné zakúpiť len online cez platformu bticket.sk. Na mieste už nebude možné kúpiť vstupenku. Prosíme účastníkov, aby si vstupenku priniesli v tlačenej podobe, ktorú odovzdajú pri vstupe.

Venujte pozornosť obchodným podmienkam Organizátora podujatia IAB Slovakia.

Tagy

Miesto

Miesto

KC Dunaj - registrácia účastníkov od 8.40hod., 4.poschodie, Nedbalova 435/3,Bratislava,
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

chomova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658