novy parameter Attention  pre meranie online kampani - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

IABbudíček: Attention - nový parameter pre meranie kampaní je tu

by Interactive Advertising Bureau Slovakia Základné info: Lindner, Metodova 4
Bratislava
20. apríl, 2023 | št | 08:30 Pridaj do kalendára
48.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Príďte vo štvrtok 20. apríla na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách, tentokrát budeme hovoriť o novej metrike pre meranie online kampaní Attention.

 

Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní  v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a prečo je dôležité ju sledovať? 

Zistite od profesionálov v digitálnej reklame pri raňajkách a výživnej diskusii.

 

PROGRAM:


08:30 - 09:00     Chutné raňajky a networking


09:00 - 09:20     Čo je a prečo má Attention opodstatnenie v mediálnom plánovaní?

Patrik Sabo, Digital Director, agentúra Zenith


09:20 - 09:40     Ako vplýva kvalita kreatívy na Attention?

Marcel Vašš, CEO Etarget


09:40 – 09:55     Pohľad slovenského vydavateľa online médií na Attention 

Lucia Sliacká, Product Specialist, Ringier Media Slovakia


09:55 - 10:20     Aké sú najčastejšie chyby inzerentov pri tvorbe online kreatívy?

Tamás Darázs, expert na neuromarketing, spotrebiteľskú neurovedu a vnímanie marketingovej komunikácie, FMK UCM


Event bude zaujímavý najmä pre digitálnych marketérov z agentúr, vydavateľov online médií a značky - zadávateľov online reklamy.

Členovia IAB si môžu uplatniť zľavu 50%, pre viac info nás kontaktujte.

Miesto konania eventu

Lindner, Metodova 4
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

+421903717524 grausova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658

Popis

Popis

Príďte vo štvrtok 20. apríla na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách, tentokrát budeme hovoriť o novej metrike pre meranie online kampaní Attention.

 

Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní  v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a prečo je dôležité ju sledovať? 

Zistite od profesionálov v digitálnej reklame pri raňajkách a výživnej diskusii.

 

PROGRAM:


08:30 - 09:00     Chutné raňajky a networking


09:00 - 09:20     Čo je a prečo má Attention opodstatnenie v mediálnom plánovaní?

Patrik Sabo, Digital Director, agentúra Zenith


09:20 - 09:40     Ako vplýva kvalita kreatívy na Attention?

Marcel Vašš, CEO Etarget


09:40 – 09:55     Pohľad slovenského vydavateľa online médií na Attention 

Lucia Sliacká, Product Specialist, Ringier Media Slovakia


09:55 - 10:20     Aké sú najčastejšie chyby inzerentov pri tvorbe online kreatívy?

Tamás Darázs, expert na neuromarketing, spotrebiteľskú neurovedu a vnímanie marketingovej komunikácie, FMK UCM


Event bude zaujímavý najmä pre digitálnych marketérov z agentúr, vydavateľov online médií a značky - zadávateľov online reklamy.

Členovia IAB si môžu uplatniť zľavu 50%, pre viac info nás kontaktujte.

Tagy

Miesto

Miesto

Lindner, Metodova 4
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

+421903717524 grausova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658