Popis
Objav v čom spočíva úspech content marketingu a nauč sa vytvárať obsah, ktorý plní všetky podmienky úspechu!
Sociálne médiá môžu byť tvrdým orieškom. Príležitosti, publikum a formy sa v jednotlivých prípadoch veľmi líšia. Na ich dobytie je potrebný strategický plán.
13. a 15.4 sa uskutočnil 11. ročník konferencie venovanej Content Marketing Masters. Počas dvoch dní špičky slovenského marketingu prezradili ako na hodnotný a relevantný obsah, od ktorého publikum neodtrhne oči.
Ponúkame ZÁZNAM z udalosti, kde sa dozvieš aké najefektívnejšie marketingové stratégie a prístupy zaručia rast tvojmu biznisu.
Témy a spíkri na konferencii boli:
Peter Šebo - Obsah, ktorý funguje na sociálnych sieťach
Jana Malaga - Influencer ako content creator
Braňo Macko - Ako pracovať s hejtermi a komunitou
Filip Kuna - Najhorúcejšie trendy v content marketingu
Patrik Vavrovič - Hodnotný obsah ako efektívna stratégia
Juraj Sasko - Obsahová stratégia v B2B marketingu
Po zakúpení lístka do pár hodín obdržíš mail s informáciami, ako sa prihlásiť do súkromnej FB skupiny, kde nájdeš záznamy z oboch dní konferencie. K záznamu sa tak budeš môcť kedykoľvek vrátiť.
Tagy
Miesto konania eventu
ONLINE
Fakturačné údaje
Digital Marketing Club
Odbojárov 10,
820 05 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 42259673
DIČ: 2023457040
IČ DPH:
Popis
Objav v čom spočíva úspech content marketingu a nauč sa vytvárať obsah, ktorý plní všetky podmienky úspechu!
Sociálne médiá môžu byť tvrdým orieškom. Príležitosti, publikum a formy sa v jednotlivých prípadoch veľmi líšia. Na ich dobytie je potrebný strategický plán.
13. a 15.4 sa uskutočnil 11. ročník konferencie venovanej Content Marketing Masters. Počas dvoch dní špičky slovenského marketingu prezradili ako na hodnotný a relevantný obsah, od ktorého publikum neodtrhne oči.
Ponúkame ZÁZNAM z udalosti, kde sa dozvieš aké najefektívnejšie marketingové stratégie a prístupy zaručia rast tvojmu biznisu.
Témy a spíkri na konferencii boli:
Peter Šebo - Obsah, ktorý funguje na sociálnych sieťach
Jana Malaga - Influencer ako content creator
Braňo Macko - Ako pracovať s hejtermi a komunitou
Filip Kuna - Najhorúcejšie trendy v content marketingu
Patrik Vavrovič - Hodnotný obsah ako efektívna stratégia
Juraj Sasko - Obsahová stratégia v B2B marketingu
Po zakúpení lístka do pár hodín obdržíš mail s informáciami, ako sa prihlásiť do súkromnej FB skupiny, kde nájdeš záznamy z oboch dní konferencie. K záznamu sa tak budeš môcť kedykoľvek vrátiť.
Tagy
Fakturačné údaje
Digital Marketing Club
Digital Marketing Club
Odbojárov 10
820 05 Bratislava
Slovakia
IČO: 42259673
DIČ: 2023457040
IČ DPH: