Konferencia Digital Marketing Masters 2
Základné info: Námestie 1. mája 5, 811 06 Staré MestoBratislava 29. marec, 2025 | so | 09:30 Pridaj do kalendára
Pozývame ťa na ďalšiu konferenciu Digital Marketing Masters, ktorú organizuje Digitálna Univerzita.
Príď si pre aktuálne a praktické rady od top expertov z marketingového sveta. Získaš inšpirácie v témach, ktoré formujú marketing – od najnovších trendov na sociálnych sieťach cez budovanie osobnej značky až po neuromarketing a dôležité soft skills pre marketérov. Skvelý networking po konferencii je samozrejmosťou.
Lístok si môžeš kúpiť tu cez tickpo za 40 eur, alebo si môžeš zakúpiť prémiové členstvo v Klube Digitálnej Univerzity len za 20 eur, v rámci ktorého máš nielen vstup na túto konferenciu, ale aj na všetky naše dalšie eventy ako aj prístup na prednášky od top odborníkov z praxe, či možnosť konzultovať svoje problémy na marketingové témy každý pondelok. Viac na: https://klub.digiuni.sk/premium
Hlavnými partnermi konferencie sú Zircon Tree a Troll Wall.
PROGRAM KONFERENCIE:
1. Sociálne siete: Trendy a novinky
Martin Piteľ - Managing Director v PS:Digital a Social Media Geek
Pozrieme sa na najnovšie inovácie a funkcie, ktoré si pre nás pripravili jednotlivé sociálne siete. Zistíte, kam sa uberá obsahová stratégia, ktoré platformy budú v najbližšom období rásť a kde naopak hrozí pokles záujmu. Dozvieš sa najdôležitejšie zmeny aj praktické tipy, ako ich využiť vo svoj prospech.
2. Osobná značka: Kľúč k úspechu každého z nás
Oliver Jakubík - employer & personal branding expert
V prednáške sa pozrieme na to, čo skutočne tvorí silnú osobnú značku, ako ju strategicky budovať a aké chyby sa pri jej tvorbe najčastejšie opakujú. Zistíte, ako využiť digitálne platformy na zvýšenie svojej viditeľnosti, ako komunikovať autenticky a konzistentne a prečo je osobná značka dlhodobou investíciou do vášho úspechu.
3. Pozornosť: najvzácnejšia komodita marketérov
Veronika Šustrová - Certifikovaná profesionálna koučka a behoviorálna konzultantka
Táto prednáška vám pomôže pochopiť mechanizmy pozornosti v digitálnom veku a osvojíte si praktické nástroje, ktoré zvýšia efektivitu vašej komunikácie. Dozviete sa, ako pracovať s obsahom, ktorý rezonuje, aké psychologické princípy využívajú najúspešnejšie kampane a ako merať ich skutočný dopad cez ekonómiu pozornosti.
4. Soft skills pre marketérov: 5 schopností, ktoré je kľúčové rozvíjať
Lukáš Bakoš - CEO Maxman Consultants, kouč a motivátor
V prednáške sa pozrieme na kľúčové soft skills, ktoré by mal mať každý marketér, aby vedel efektívne prezentovať svoje nápady, viesť projekty a budovať dlhodobé profesionálne vzťahy. Zistíte, ako rozvíjať tieto zručnosti, ktoré sú v dnešnom rýchlom marketingovom prostredí nevyhnutné a tiež odporúčania na konkrétne techniky, ale aj knihy a podcasty.
5. Community management: odvrátená strana sociálnych sietí?
Peter Šebo - zakladateľ a CDO v PS:Digital
Umelá inteligencia prináša revolúciu v community managemente - dokáže automaticky skrývať vulgárne a nenávistné prejavy, rozumie komplexným vetám aj emotikonom a výrazne skracuje reakčný čas. Dozvieš sa, ako si vieš pomôcť so správou komentárov na sociálnych sieťach tak, aby to bolo efektívnejšie, no stále tam bol tone of voice značky.
6. Marketingové dáta v biznise: Výzvy, efektívne vyhodnocovanie a pomoc AI
Alex Prochyra - zakladateľ spoločnosti Zircon Tree a dabl.
V prednáške sa pozrieme na aktuálne problémy spojené s prácou a dátami, ich interpretáciou a biznisovým využitím. Ukážeme si, ako správne nastaviť procesy na efektívne rozhodovanie a ako môže AI pomôcť pri analýze a automatizácii dátových reportov. Predstavíme si systém Reportingo od spoločnosti Zircon Tree, ktorý firmám uľahčuje prácu s dátami a umožňuje rýchlejšie a presnejšie rozhodovanie.
7. Martinus: Ako zákaznícka skúsenosť pomôže vybudovať značku?
Juraj Šlesar - CMO V Martinuse
Martinus už po 7. ovládol rebríček TOP 50 značiek na Slovensku v zákazníckej skúsenosti. Čo však stojí za ich dlhodobým úspechom? V diskusii sa pozrieme na konkrétne kroky, stratégie a princípy, ktoré pomáhajú Martinusu budovať lovebrand s najlepšou zákazníckou skúsenosťou.
8. Freelancer, agentúra alebo interný tím: Ako vybrať správnu cestu pre váš marketing?
Rastislav Bahurinský - CEO & Partner v THIS IS LOCCO, Prezident ADMA
Diskusia o tom, ako sa menia potreby malého podnikateľa v čase. Rastislav vysvetlí, kedy je výhodné mať interný marketingový tím, kedy sa ešte oplatí spolupracovať s jednotlivcami a v akom bode je agentúra nevyhnutnou súčasťou značky.
9. Rady úspešného CEO: Stratégia, rast a leadership v biznise
Ján Cifra - CEO v Dedolese
V rozhovore sa dozvieš, ako zvládať krízové situácie a čo odlišuje úspešných lídrov od priemerných manažérov. Nechaj sa inšpirovať skúsenosťami CEO, ktorý zažil rýchly rast aj výzvy v podnikaní.
Konferenciou ťa bude sprevádzať ako moderátor Oliver Jakubík.
Okrem vzdelávania sa budeš môcť zúčastniť networkignu.
Či už hľadáš inšpiráciu, nových klientov, obchodných partnerov alebo jednoducho chceš rozšíriť svoju sieť kontaktov, tento priestor ti ponúka ideálne prostredie na neformálne rozhovory a nové príležitosti.
Začíname o 9:30, končíme o 17:00 a ešte pokračujeme networkingom.
Kde? Hotel Tatra, Námestie 1. mája 5, Bratislava
Konferencia bude iba osobne.
Digitálna Univerzita
Obchodná, 560/39,
81106 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 53715993
DIČ: 2121522425
IČ DPH:
Pozývame ťa na ďalšiu konferenciu Digital Marketing Masters, ktorú organizuje Digitálna Univerzita.
Príď si pre aktuálne a praktické rady od top expertov z marketingového sveta. Získaš inšpirácie v témach, ktoré formujú marketing – od najnovších trendov na sociálnych sieťach cez budovanie osobnej značky až po neuromarketing a dôležité soft skills pre marketérov. Skvelý networking po konferencii je samozrejmosťou.
Lístok si môžeš kúpiť tu cez tickpo za 40 eur, alebo si môžeš zakúpiť prémiové členstvo v Klube Digitálnej Univerzity len za 20 eur, v rámci ktorého máš nielen vstup na túto konferenciu, ale aj na všetky naše dalšie eventy ako aj prístup na prednášky od top odborníkov z praxe, či možnosť konzultovať svoje problémy na marketingové témy každý pondelok. Viac na: https://klub.digiuni.sk/premium
Hlavnými partnermi konferencie sú Zircon Tree a Troll Wall.
PROGRAM KONFERENCIE:
1. Sociálne siete: Trendy a novinky
Martin Piteľ - Managing Director v PS:Digital a Social Media Geek
Pozrieme sa na najnovšie inovácie a funkcie, ktoré si pre nás pripravili jednotlivé sociálne siete. Zistíte, kam sa uberá obsahová stratégia, ktoré platformy budú v najbližšom období rásť a kde naopak hrozí pokles záujmu. Dozvieš sa najdôležitejšie zmeny aj praktické tipy, ako ich využiť vo svoj prospech.
2. Osobná značka: Kľúč k úspechu každého z nás
Oliver Jakubík - employer & personal branding expert
V prednáške sa pozrieme na to, čo skutočne tvorí silnú osobnú značku, ako ju strategicky budovať a aké chyby sa pri jej tvorbe najčastejšie opakujú. Zistíte, ako využiť digitálne platformy na zvýšenie svojej viditeľnosti, ako komunikovať autenticky a konzistentne a prečo je osobná značka dlhodobou investíciou do vášho úspechu.
3. Pozornosť: najvzácnejšia komodita marketérov
Veronika Šustrová - Certifikovaná profesionálna koučka a behoviorálna konzultantka
Táto prednáška vám pomôže pochopiť mechanizmy pozornosti v digitálnom veku a osvojíte si praktické nástroje, ktoré zvýšia efektivitu vašej komunikácie. Dozviete sa, ako pracovať s obsahom, ktorý rezonuje, aké psychologické princípy využívajú najúspešnejšie kampane a ako merať ich skutočný dopad cez ekonómiu pozornosti.
4. Soft skills pre marketérov: 5 schopností, ktoré je kľúčové rozvíjať
Lukáš Bakoš - CEO Maxman Consultants, kouč a motivátor
V prednáške sa pozrieme na kľúčové soft skills, ktoré by mal mať každý marketér, aby vedel efektívne prezentovať svoje nápady, viesť projekty a budovať dlhodobé profesionálne vzťahy. Zistíte, ako rozvíjať tieto zručnosti, ktoré sú v dnešnom rýchlom marketingovom prostredí nevyhnutné a tiež odporúčania na konkrétne techniky, ale aj knihy a podcasty.
5. Community management: odvrátená strana sociálnych sietí?
Peter Šebo - zakladateľ a CDO v PS:Digital
Umelá inteligencia prináša revolúciu v community managemente - dokáže automaticky skrývať vulgárne a nenávistné prejavy, rozumie komplexným vetám aj emotikonom a výrazne skracuje reakčný čas. Dozvieš sa, ako si vieš pomôcť so správou komentárov na sociálnych sieťach tak, aby to bolo efektívnejšie, no stále tam bol tone of voice značky.
6. Marketingové dáta v biznise: Výzvy, efektívne vyhodnocovanie a pomoc AI
Alex Prochyra - zakladateľ spoločnosti Zircon Tree a dabl.
V prednáške sa pozrieme na aktuálne problémy spojené s prácou a dátami, ich interpretáciou a biznisovým využitím. Ukážeme si, ako správne nastaviť procesy na efektívne rozhodovanie a ako môže AI pomôcť pri analýze a automatizácii dátových reportov. Predstavíme si systém Reportingo od spoločnosti Zircon Tree, ktorý firmám uľahčuje prácu s dátami a umožňuje rýchlejšie a presnejšie rozhodovanie.
7. Martinus: Ako zákaznícka skúsenosť pomôže vybudovať značku?
Juraj Šlesar - CMO V Martinuse
Martinus už po 7. ovládol rebríček TOP 50 značiek na Slovensku v zákazníckej skúsenosti. Čo však stojí za ich dlhodobým úspechom? V diskusii sa pozrieme na konkrétne kroky, stratégie a princípy, ktoré pomáhajú Martinusu budovať lovebrand s najlepšou zákazníckou skúsenosťou.
8. Freelancer, agentúra alebo interný tím: Ako vybrať správnu cestu pre váš marketing?
Rastislav Bahurinský - CEO & Partner v THIS IS LOCCO, Prezident ADMA
Diskusia o tom, ako sa menia potreby malého podnikateľa v čase. Rastislav vysvetlí, kedy je výhodné mať interný marketingový tím, kedy sa ešte oplatí spolupracovať s jednotlivcami a v akom bode je agentúra nevyhnutnou súčasťou značky.
9. Rady úspešného CEO: Stratégia, rast a leadership v biznise
Ján Cifra - CEO v Dedolese
V rozhovore sa dozvieš, ako zvládať krízové situácie a čo odlišuje úspešných lídrov od priemerných manažérov. Nechaj sa inšpirovať skúsenosťami CEO, ktorý zažil rýchly rast aj výzvy v podnikaní.
Konferenciou ťa bude sprevádzať ako moderátor Oliver Jakubík.
Okrem vzdelávania sa budeš môcť zúčastniť networkignu.
Či už hľadáš inšpiráciu, nových klientov, obchodných partnerov alebo jednoducho chceš rozšíriť svoju sieť kontaktov, tento priestor ti ponúka ideálne prostredie na neformálne rozhovory a nové príležitosti.
Začíname o 9:30, končíme o 17:00 a ešte pokračujeme networkingom.
Kde? Hotel Tatra, Námestie 1. mája 5, Bratislava
Konferencia bude iba osobne.
Digitálna Univerzita
Digitálna Univerzita
Obchodná, 560/39
81106 Bratislava
Slovakia
IČO: 53715993
DIČ: 2121522425
IČ DPH: