Prečo sa zúčastniť kurzu Strategické myslenie v online marketingu
Kurz vás prevedie po jednotlivých krokoch marketingovej komunikácie v online prostredí. Získate prehľad o reklamných kanáloch, ich formátoch ako aj to, ako najlepšie zacieliť na konkrétnu cieľovú skupinu. Pomocou metodológie “See – Think – Do – Care” si predstavíme, prečo je dôležité nesústrediť sa iba na jeden typ reklamného kanála. Tešiť sa môžete aj na praktické ukážky pre lepšiu predstavu a zapracovanie do praxe.
Pozor, obmedzená kapacita 20 miest.
Čo sa naučíš:
- čo je online marketingová stratégia a prečo je dôležitá
- aké sú základné online marketingové kanály
- aké formáty reklamy použiť na zacielenie cieľovej skupiny
- ako využiť metodológiu “See – Think – Do – Care” vo svojej kampani
- ako si zadefinovať ciele (KPI)
- ako merať a vyhodnocovať marketingovú stratégiu
- reálne príklady fungujúcich a nefungujúcich marketingových stratégií
Pre koho je kurz určený:
- online marketérov, pracovníkov s marketingom, prevádzkovateľov e-shopov a online služieb
Úroveň kurzu:
Kto sa o vás postará?
Pavol Škorpík
Odborník na marketingové stratégie a B2B marketing. “Špecializujem sa na online marketing, vytváranie stratégií pre firmy a školeniu marketérov.”
Čo si doniesť na kurz:
- Na kurze budeš pozorne počúvať, sústrediť sa a diskutovať. Praktické veci si vyskúšaš po kurze doma alebo v práci. Prezentácia a online podpora samozrejmosť.
Čas a miesto:
- 18:00 začíname
- Priestory Barney Agency - Jozefská 12, Staré Mesto, Bratislava
Viac info: Strategické myslenie v online marketingu