Marketing Brunch: Využitie médií pri brandových kampaniach
Základné info: Karadžičová 14Bratislava 23. apríl, 2024 | ut | 09:30 Pridaj do kalendára
Ak ste hladný po aktuálnych novinkách, pozývame Vás na ďalší Marketingový Brunch, ktorý bude zameraný na Využitie médií pri brandových kampaniach.
Naši spíkri majú recept na to, ako aj v roku 2024 vymiešať najlepší marketingový mix.
Všetky ingrediencie a postup vám na brunchi prezradí:
Matúš Lovás – Managing Director, Visibility
Robin Stržínek - CEO, Visibility CZ
David Kotrč - Campaign & Data Team Leader, Visibility CZ
Tomáš Jarinčik - Client service team leader, Media & Digital Services a.s.
Čakajú na Vás 3 výživné prezentácie plné informácii o tom, ako pristupovať k brandovým kampaniam a využitiu médií na zvýšenie efektivity vašej kampane.
Podujatie sa bude konať v priestoroch našej agentúry a záznam z podujatia nebude k dispozícii.
Harmonogram podujatia
9:30 - 9:40 Privítanie hostí
9:40 - 10:20 Robin Stržínek & David Kotrč - Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.
10:20 - 10:50 Matúš Lovás - YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku
10:50 - 11:20 Tomáš Jarinčik - Ako začať s offline reklamou?
11:20 - 12:00 Brunch + Networking
Názov: YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku
Popis:
So svojimi 3,8 milióna používateľmi mesačne sa YouTube radí medzi najväčšie online video platformy na Slovensku. Povieme si ako vďaka tomu strategicky zvýšiť povedomie o značke a podporiť predaj. Ukážeme si rozmanité formáty a možnosti cielenia a dozviete sa, ako vyzerá YouTube z pohľadu dát na Slovensku.
Názov:
Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.
Popis:
Čo sa dozviete?
Názov: Ako začať s offline reklamou?
Popis: Čo by mal každý (online) marketér vedieť kým začne s offline kampaňou.
Visibility s.r.o.
Karadžičová 14,
821 08 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 44927991
DIČ: 2022883170
IČ DPH: SK2022883170
Ak ste hladný po aktuálnych novinkách, pozývame Vás na ďalší Marketingový Brunch, ktorý bude zameraný na Využitie médií pri brandových kampaniach.
Naši spíkri majú recept na to, ako aj v roku 2024 vymiešať najlepší marketingový mix.
Všetky ingrediencie a postup vám na brunchi prezradí:
Matúš Lovás – Managing Director, Visibility
Robin Stržínek - CEO, Visibility CZ
David Kotrč - Campaign & Data Team Leader, Visibility CZ
Tomáš Jarinčik - Client service team leader, Media & Digital Services a.s.
Čakajú na Vás 3 výživné prezentácie plné informácii o tom, ako pristupovať k brandovým kampaniam a využitiu médií na zvýšenie efektivity vašej kampane.
Podujatie sa bude konať v priestoroch našej agentúry a záznam z podujatia nebude k dispozícii.
Harmonogram podujatia
9:30 - 9:40 Privítanie hostí
9:40 - 10:20 Robin Stržínek & David Kotrč - Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.
10:20 - 10:50 Matúš Lovás - YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku
10:50 - 11:20 Tomáš Jarinčik - Ako začať s offline reklamou?
11:20 - 12:00 Brunch + Networking
Názov: YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku
Popis:
So svojimi 3,8 milióna používateľmi mesačne sa YouTube radí medzi najväčšie online video platformy na Slovensku. Povieme si ako vďaka tomu strategicky zvýšiť povedomie o značke a podporiť predaj. Ukážeme si rozmanité formáty a možnosti cielenia a dozviete sa, ako vyzerá YouTube z pohľadu dát na Slovensku.
Názov:
Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.
Popis:
Čo sa dozviete?
Názov: Ako začať s offline reklamou?
Popis: Čo by mal každý (online) marketér vedieť kým začne s offline kampaňou.
Visibility s.r.o.
Visibility s.r.o.
Karadžičová 14
821 08 Bratislava
IČO: 44927991
DIČ: 2022883170
IČ DPH: SK2022883170