Marketing Brunch: Využitie médií pri brandových kampaniach - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Marketing Brunch: Využitie médií pri brandových kampaniach

by Visibility s.r.o. Základné info: Karadžičová 14
Bratislava
23. apríl, 2024 | ut | 09:30 Pridaj do kalendára
25.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Ak ste hladný po aktuálnych novinkách, pozývame Vás na ďalší Marketingový Brunch, ktorý bude zameraný na Využitie médií pri brandových kampaniach. 


Naši spíkri majú recept na to, ako aj v roku 2024 vymiešať najlepší marketingový mix. 

Všetky ingrediencie a postup vám na brunchi prezradí:


Matúš Lovás – Managing Director, Visibility

Robin Stržínek - CEO, Visibility CZ

David Kotrč - Campaign & Data Team Leader, Visibility CZ

Tomáš Jarinčik - Client service team leader, Media & Digital Services a.s.


Čakajú na Vás 3 výživné prezentácie plné informácii o tom, ako pristupovať k brandovým kampaniam a využitiu médií na zvýšenie efektivity vašej kampane.


Podujatie sa bude konať v priestoroch našej agentúry a záznam z podujatia nebude k dispozícii.


Harmonogram podujatia

9:30 - 9:40 Privítanie hostí

9:40 - 10:20  Robin Stržínek & David Kotrč - Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.

10:20 - 10:50 Matúš Lovás - YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku

10:50 - 11:20 Tomáš Jarinčik  - Ako začať s offline reklamou?

11:20 - 12:00 Brunch + Networking



Témy:

Matúš Lovás

Názov: YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku


Popis:

So svojimi 3,8 milióna používateľmi mesačne sa YouTube radí medzi najväčšie online video platformy na Slovensku. Povieme si ako vďaka tomu strategicky zvýšiť povedomie o značke a podporiť predaj. Ukážeme si rozmanité formáty a možnosti cielenia a dozviete sa, ako vyzerá YouTube z pohľadu dát na Slovensku.


Robin Stržínek & David Kotrč

Názov:

Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.


Popis

Čo sa dozviete? 

    • Ako sa správajú zákazníci v online a vývoj ich správania v rámci ekonomických zmien.
    • Ako funguje klasický nákup médií a v čom môže byť práve pre vás byť nevýhodný, doplnené o príklady z praxe.
      • Ako nakupovať médiá múdro a ako vďaka tomu znížiť spend až o 48% a zvýšiť dosah až o 86%.
        • Ako vyhodnocovať brandové kampane, doplnené o príklady z praxe.


          Tomáš Jarinčik

          Názov: Ako začať s offline reklamou?

          Popis: Čo by mal každý (online) marketér vedieť kým začne s offline kampaňou.


          Miesto konania eventu

          Karadžičová 14
          Bratislava

          Pozrieť na mape

          Kontakt na organizátora

          Visibility s.r.o.

          +421 948 910 700 marketing@visibility.sk

          Fakturačné údaje

          Visibility s.r.o.

          Karadžičová 14,
          821 08 Bratislava
          Slovenská republika

          IČO: 44927991
          DIČ: 2022883170
          IČ DPH: SK2022883170

          Popis

          Popis

          Ak ste hladný po aktuálnych novinkách, pozývame Vás na ďalší Marketingový Brunch, ktorý bude zameraný na Využitie médií pri brandových kampaniach. 


          Naši spíkri majú recept na to, ako aj v roku 2024 vymiešať najlepší marketingový mix. 

          Všetky ingrediencie a postup vám na brunchi prezradí:


          Matúš Lovás – Managing Director, Visibility

          Robin Stržínek - CEO, Visibility CZ

          David Kotrč - Campaign & Data Team Leader, Visibility CZ

          Tomáš Jarinčik - Client service team leader, Media & Digital Services a.s.


          Čakajú na Vás 3 výživné prezentácie plné informácii o tom, ako pristupovať k brandovým kampaniam a využitiu médií na zvýšenie efektivity vašej kampane.


          Podujatie sa bude konať v priestoroch našej agentúry a záznam z podujatia nebude k dispozícii.


          Harmonogram podujatia

          9:30 - 9:40 Privítanie hostí

          9:40 - 10:20  Robin Stržínek & David Kotrč - Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.

          10:20 - 10:50 Matúš Lovás - YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku

          10:50 - 11:20 Tomáš Jarinčik  - Ako začať s offline reklamou?

          11:20 - 12:00 Brunch + Networking



          Témy:

          Matúš Lovás

          Názov: YouTube ako najväčšia online video platforma na Slovensku


          Popis:

          So svojimi 3,8 milióna používateľmi mesačne sa YouTube radí medzi najväčšie online video platformy na Slovensku. Povieme si ako vďaka tomu strategicky zvýšiť povedomie o značke a podporiť predaj. Ukážeme si rozmanité formáty a možnosti cielenia a dozviete sa, ako vyzerá YouTube z pohľadu dát na Slovensku.


          Robin Stržínek & David Kotrč

          Názov:

          Ako na šikovný nákup médií. Znížte náklady za reklamu až o 48 % a zvýšte dosah značky až o 86 %.


          Popis

          Čo sa dozviete? 

            • Ako sa správajú zákazníci v online a vývoj ich správania v rámci ekonomických zmien.
            • Ako funguje klasický nákup médií a v čom môže byť práve pre vás byť nevýhodný, doplnené o príklady z praxe.
              • Ako nakupovať médiá múdro a ako vďaka tomu znížiť spend až o 48% a zvýšiť dosah až o 86%.
                • Ako vyhodnocovať brandové kampane, doplnené o príklady z praxe.


                  Tomáš Jarinčik

                  Názov: Ako začať s offline reklamou?

                  Popis: Čo by mal každý (online) marketér vedieť kým začne s offline kampaňou.


                  Tagy

                  Miesto

                  Miesto

                  Karadžičová 14
                  Bratislava

                  Pozrieť na mape
                  Kontakt

                  Kontakt na organizátora

                  Visibility s.r.o.

                  +421 948 910 700 marketing@visibility.sk

                  Fakturačné údaje

                  Visibility s.r.o.

                  Visibility s.r.o.
                  Karadžičová 14
                  821 08 Bratislava

                  IČO: 44927991
                  DIČ: 2022883170
                  IČ DPH: SK2022883170