Popis
Začínate s online podnikaním a potrebujete nastaviť efektívnu marketingovú stratégiu? Na našom workshope sa dozviete, aké marketingové aktivity sú najefektívnejšie, aj ako využiť SEO a obsahovú stratégiu pre zvýšenie predaja.
Vyvarujte sa zbytočným chybám pri spúšťaní nového e-shopu. Pozývame vás na praktický workshop, kde sa dozviete, na čo nezabudnúť pri spustení e-shopu a predaji online v rámci vašej marketingovej stratégie. Ktoré sú najdôležitejšie úvodné investície a v akom časovom horizonte sa oplatí SEO, marketing na sociálnych sieťach, či Google Ads? Toto a veľa ďalšieho sa dozviete na našom interaktívnom 4-hodinovom workshope.
Na workshope sa dozviete:
- Na základe čoho zvoliť jednotlivé kanály pre marketing,
- ako využiť SEO a obsahovú stratégiu pre zvýšenie predaja,
- koľko je potrebné investovať času a prostriedkov, ak chcete s e-shopom rásť,
- ktoré marketingové aktivity prinášajú najefektívnejšie výsledky,
- ako zvoliť konkrétnu stratégiu pre váš e-shop so zohľadnením vášho rozpočtu.
Po workshope nasleduje diskusia, kde vám pomôžeme vyriešiť problémy, s ktorými sa v praxi stretávate. Lektorom bude skúsený SEO konzultant Karol Voltemár, ktorý má viac ako 8 rokov skúseností so SEO pre webstránky a e-shopy. Workshop má obmedzenú kapacitu 6 osôb.
Vstup
Miesto konania
Karpatská 3091/6
811 05 Bratislava
Kontaktná osoba
zuzana.vravnikova@madviso.com
Tel: +421917941826
O lektorovi
Karol Voltemár je úspešný marketingový stratég, online marketing konzultant a zakladateľ ecommerce marketingovej agentúry Madviso. V oblasti online marketingu internetových obchodov pracuje už od roku 2010 ako konzultant. Karol stojí za marketingovými stratégiami klinetov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov. Pri niektorých klientoch dosahuje agentúra až 10x násobok investície v predaji online. Karol sa okrem marketingu venuje aj cyklistike, od roku 2013 do 2016 precestoval svet v rámci svojho projektu World Bike Travel.