Popis
Kvalitne postavená marketingová stratégia nie je nič iné, ako dobre premyslený a na základe analýz a skúseností vytvorený plán, ktorý zvyšuje predaj a zabezpečuje rast vášho biznisu.
A čo sa teda dozvieme na najbližšej prednáške?
- Business data -> Marketing KPI (konkurencia, potrebný obrat, marža, určenie max PNO pre marketing).
- Ecommerce data (najpredávanješie, najziskovejšie, najprodukty).
- Výkonnostná stratégia (čo zarába, to sa snažíme škálovať - ideálne pomocou reklamných systémov, ktoré zbierajú veľa dát, ktoré vieme potom použiť v rozhodovaní).
- Kam sa trh vyvíja? Čo budú ľudia kupovať o rok a ako získam náskok pred konkurenciou?
- Je branding pre e-shopy potrebný?
To všetko a aj viac nám prezradí Patrik Barták z marketingovej agentúry Basta digital, ktorý aktuálne pôsobí na pozícii Stategy Director. Agentúra Basta digital pôsobí na trhu od roku 2006 pod značkou Pizza SEO, ale keďže SEO sa postupne stalo len jedným z používaných nástrojov, od roku 2018 budujú novú značku.
Termín: 5. novembra v pondelok o 17:00 Miesto: Fakulta Managementu Univerzity Komenského, Odbojárov 10, Bratislava - Miestnosť číslo 19 - prístavba (zelená budova oproti zimnému štadiónu, po vstupe zadným vchodom za zastávkou prvá budova. Na dverách vás nasmerujú šípky).
Vstup je FREE, ale radi by sme Vás poprosili o dobrovoľný príspevok zakúpením vstupenky za 3 Eur na aktivity nášho Digital Marketing Clubu, ktorý je nezisková organizácia. Aj vďaka Vášmu príspevku Vám budeme prinášať ďalšie veľmi kvalitné formy vzdelávania.
Sériu prednášok v online marketingu a digitálnom podnikaní pre študentov a verejnosť prináša Digital Marketing Club SK a ADMA.