Poslednú prednášku tohto semestra, Marketingová stratégia SEE-THINK-DO-CARE, povedú skvelé Martina Sokolíková a Mária Sofia Takáčová z Google.
Čo sa na workshope naučím?
- digitálny svet v číslach, najnovšie trendy a štatistiky
- ako ľudia nakupujú online, a ako na nich správne zacieliť
- stručný prehľad nástrojmi online marketingu, ktoré môžeme využiť v jednotlivých fázach cesty zákazníka
- implementácia marketingovej stratégie STDC na tvojom vlastnom projekte
Obchodná fakulta EU v Bratislave, miestnosť D 112 v tzv. Starej budove (prízemie, napravo od bufetu),Dolnozemská cesta 1,Bratisl Bratislava
Online Klub
onlineklub.euba@gmail.com
Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava Slovenská republika
IČO: DIČ: IČ DPH:
Online Klub Dolnozemská cesta 1 852 35 Bratislava Slovakia
Registráciou súhlasím s tickpo.sk všeobecnými obchodnými podmienkami