Nazrite do marketingovej „kuchyne“ top značiek
Základné info: Mlynské nivy 16, HubHub Twin City CBratislava 24. máj, 2024 | pi | 08:30 Pridaj do kalendára
Ako robia marketing ostrieľaní marketéri veľkých značiek Slovak Telekom, ZSE či Wienerberger? Príďte si pre inšpirácie a skúsenosti, ktoré vám tentokrát prezradia zástupcovia úspešných značiek, členovia IAB Slovakia. Stretnite ľudí z vášho biznisu a networkujte pri chutných raňajkách.
Karin Maciková prezradí ako prebiehala kooperácia značky a agentúry pri vývoji nového produktu pre mladých od Slovak Telekom. Lukáš Porhajaš prinesie čísla a nazbierané know-how zo „zelenej“ stratégie značky ZSE. Martin priblíži na čo všetko sa musíte pripraviť pri repozicioningu, ktorým nedávno prešla spoločnosť Wienerberger. Viac informácií nájdete v programe nižšie.
V závere nás čaká panelová diskusia. Okrem spíkrov vystúpia aj Lukáš Kyzúr a Timotej Strieš. Otvoríme viaceré otázky ako cookieless éru a možnosti pre zadávateľov reklamy, alokáciu marketingových rozpočtov a ďalšie.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, kód hľadajte vo vašom maile -
Program:
8:30 - 9:00 - registrácia, raňajky a networking
9:00 - 9:20 - Swipe:nový program pre mladých podľa teba / Karin Maciková, Media strategy expert Slovak Telekom
Len málokedy sa marketingový tím a agentúry zapájajú do vývoja produktu. Keď sa však zapoja, výsledok stojí za to. Pri tvorbe produktu bolo pre Telekom najväčšou výzvou ako tento nový paušál komunikovať pod značkou Telekomu a zároveň vytvoriť komunikáciu, ktorá zaujme mladých, ktorí v dnešnej dobe v značke nehľadajú iba produkt ale aj zážitok. V prezentácii ukážem, ako sme my (marketingový tím) spolu s agentúrami prispeli k dobudovaniu finálneho produktu a celej produktovej komunikácie.
9:20 - 9:40 - Ako v online prostredí budovať zelenú líniu značky / Lukáš Porhajaš, Digital strategy expert ZSE
Prečo sa rozhodlo ZSE byť „zelené“? (čísla z prieskumu)
* Zmena farebnosti loga v kampani (čísla znalosti kampane a priraditeľnosti);
* Tvorba obsahu v online-content platforme Zelené nápady ZSE (ako tvoríme obsah, ako vyberáme témy, aké formáty a prečo používame, aké čísla dosahujeme);
* Tipy a triky na tvorbu obsahu.
9:40 – 10:00 - Re-pozicioning značky krok po kroku (z pohľadu práce klienta) / Martin Hýrošš, Head of Marketing Wienerberger
Martin prezradí príbeh repozicioningu značky Wienerberger na Slovensku. O tom, ako postupovať pri tvorbe stratégie značky/sub-brandov či prepojení na produktovú a digitálnu stratégiu. K tomu pridá aj pár konkrétnych čísel, metrík a nejaké tie výsledky.
10:00 – 10:45 - Panelová diskusia so zadávateľmi:
Karin Maciková Media strategy expert Slovak Telekom,
Lukáš Porhajaš Digital strategy expert ZSE,
Lukáš Kyzúr Digital marketing Team Lead Slovenská Sporiteľňa,
Timotej Strieš Head of Online Marketing Lidl.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, kód hľadajte vo vašom maile -
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
Ako robia marketing ostrieľaní marketéri veľkých značiek Slovak Telekom, ZSE či Wienerberger? Príďte si pre inšpirácie a skúsenosti, ktoré vám tentokrát prezradia zástupcovia úspešných značiek, členovia IAB Slovakia. Stretnite ľudí z vášho biznisu a networkujte pri chutných raňajkách.
Karin Maciková prezradí ako prebiehala kooperácia značky a agentúry pri vývoji nového produktu pre mladých od Slovak Telekom. Lukáš Porhajaš prinesie čísla a nazbierané know-how zo „zelenej“ stratégie značky ZSE. Martin priblíži na čo všetko sa musíte pripraviť pri repozicioningu, ktorým nedávno prešla spoločnosť Wienerberger. Viac informácií nájdete v programe nižšie.
V závere nás čaká panelová diskusia. Okrem spíkrov vystúpia aj Lukáš Kyzúr a Timotej Strieš. Otvoríme viaceré otázky ako cookieless éru a možnosti pre zadávateľov reklamy, alokáciu marketingových rozpočtov a ďalšie.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, kód hľadajte vo vašom maile -
Program:
8:30 - 9:00 - registrácia, raňajky a networking
9:00 - 9:20 - Swipe:nový program pre mladých podľa teba / Karin Maciková, Media strategy expert Slovak Telekom
Len málokedy sa marketingový tím a agentúry zapájajú do vývoja produktu. Keď sa však zapoja, výsledok stojí za to. Pri tvorbe produktu bolo pre Telekom najväčšou výzvou ako tento nový paušál komunikovať pod značkou Telekomu a zároveň vytvoriť komunikáciu, ktorá zaujme mladých, ktorí v dnešnej dobe v značke nehľadajú iba produkt ale aj zážitok. V prezentácii ukážem, ako sme my (marketingový tím) spolu s agentúrami prispeli k dobudovaniu finálneho produktu a celej produktovej komunikácie.
9:20 - 9:40 - Ako v online prostredí budovať zelenú líniu značky / Lukáš Porhajaš, Digital strategy expert ZSE
Prečo sa rozhodlo ZSE byť „zelené“? (čísla z prieskumu)
* Zmena farebnosti loga v kampani (čísla znalosti kampane a priraditeľnosti);
* Tvorba obsahu v online-content platforme Zelené nápady ZSE (ako tvoríme obsah, ako vyberáme témy, aké formáty a prečo používame, aké čísla dosahujeme);
* Tipy a triky na tvorbu obsahu.
9:40 – 10:00 - Re-pozicioning značky krok po kroku (z pohľadu práce klienta) / Martin Hýrošš, Head of Marketing Wienerberger
Martin prezradí príbeh repozicioningu značky Wienerberger na Slovensku. O tom, ako postupovať pri tvorbe stratégie značky/sub-brandov či prepojení na produktovú a digitálnu stratégiu. K tomu pridá aj pár konkrétnych čísel, metrík a nejaké tie výsledky.
10:00 – 10:45 - Panelová diskusia so zadávateľmi:
Karin Maciková Media strategy expert Slovak Telekom,
Lukáš Porhajaš Digital strategy expert ZSE,
Lukáš Kyzúr Digital marketing Team Lead Slovenská Sporiteľňa,
Timotej Strieš Head of Online Marketing Lidl.
- členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, kód hľadajte vo vašom maile -
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658