by Basta digital s.r.o.Základné info:Ateliér Babylon,Námestie SNP 14,Bratislava,Slovenská republika Bratislava28. október, 2019 | po | 08:30Pridaj do kalendára
Príď sa zdivočiť na jednodňovú PPC konferenciu určenú pre región strednej a východnej Európy.
Oprášiš a vylepšíš svoje PPC zručnosti, pokecáš so známymi, ale aj novými marketérmi a užiješ si medzinárodnú atmosféru.
Čo môžeš očakávať?
Namakaných prednášajúcich a praktické prednášky. Majitelia reklamných agentúr, marketingoví manažéri a PPC špecialisti zo šiestich rôznych krajín budú rozprávať o svojich skúsenostich z oblasti výkonnostného marketingu. Príď si ich vypočuť! Viac informácii nájdeš na našom webe:www.ppcee.eu
Potvrdení spíkri a témy:
Konstantin Kasapis- Slopelift (AT) <Google Shopping? O 33 % viac predaja pre dm drogerie markt>
Gennadiy Vorobyov- Netpeak (BG) <500 PPC projektov? Automatizácia nás zachránila>
László Szabó- Growww digital (HU)<Je až +40 % potenciál zlepšenia v priemernom Google alebo Facebook reklamnom účte>
Regine Hemre- Synlighet (NO) <Ako vyhrať v display reklame tieto sviatky? Last minute tipy, ktoré by si mal implementovať hneď!>
Daniel Kafka- Fragile (CZ)<Dynamický remarketing bez dátových feedov>
Ondřej Sláma- Adexpres (CZ) <Pod tlakom: Môžu stratégia a PPC spolu vychádzať?>
Dalibor Klíč- Google (CZ) <Najväčšie príležitosti na rast e-commerce v roku 2020>
Tomáš Komárek- SEM Freelancer (CZ) <Ako určiť najvýkonnejšiu reklamu vo vyhľadávaní?>
Príď sa zdivočiť na jednodňovú PPC konferenciu určenú pre región strednej a východnej Európy.
Oprášiš a vylepšíš svoje PPC zručnosti, pokecáš so známymi, ale aj novými marketérmi a užiješ si medzinárodnú atmosféru.
Čo môžeš očakávať?
Namakaných prednášajúcich a praktické prednášky. Majitelia reklamných agentúr, marketingoví manažéri a PPC špecialisti zo šiestich rôznych krajín budú rozprávať o svojich skúsenostich z oblasti výkonnostného marketingu. Príď si ich vypočuť! Viac informácii nájdeš na našom webe:www.ppcee.eu
Potvrdení spíkri a témy:
Konstantin Kasapis- Slopelift (AT) <Google Shopping? O 33 % viac predaja pre dm drogerie markt>
Gennadiy Vorobyov- Netpeak (BG) <500 PPC projektov? Automatizácia nás zachránila>
László Szabó- Growww digital (HU)<Je až +40 % potenciál zlepšenia v priemernom Google alebo Facebook reklamnom účte>
Regine Hemre- Synlighet (NO) <Ako vyhrať v display reklame tieto sviatky? Last minute tipy, ktoré by si mal implementovať hneď!>
Daniel Kafka- Fragile (CZ)<Dynamický remarketing bez dátových feedov>
Ondřej Sláma- Adexpres (CZ) <Pod tlakom: Môžu stratégia a PPC spolu vychádzať?>
Dalibor Klíč- Google (CZ) <Najväčšie príležitosti na rast e-commerce v roku 2020>
Tomáš Komárek- SEM Freelancer (CZ) <Ako určiť najvýkonnejšiu reklamu vo vyhľadávaní?>