Raňajky s reklamou
Základné info: Kníhkupectvo Panta Rhei, AuparkBratislava 05. jún, 2024 | st | 09:30 Pridaj do kalendára
Značky už dávno nie sú len vizuálnymi symbolmi alebo názvami, ale predstavujú komplexný súbor hodnôt, identít a prísľubov, ktoré ponúkajú zákazníkom a snažia sa zmeniť svet. Hrdo. Nahlas. Odvážne. Nebáť sa ísť len po predaji, ale budovať dlhodobú stratégiu značky aj cez apely na ľudskosť, zodpovednosť, či inšpirovať k udržateľnej zmene sa dnes ráta. Game changermi sa stali ESG, goodvertising a brand purpose. Ako uplatniť tieto prístupy v reklame tak, aby to malo zmysel a pretaviť zodpovedné posolstvá do konkrétnych riešení, ktoré neskončia len pri manifeste, frázach, či prípadných hejtoch od ľudí, ktorí majú opačný názor? Vedia takúto reklamu oceniť aj samotní zákazníci alebo je vyjadrenie názoru značky a presadzovanie jej hodnôt istou cestou k ich strate?
Ako je už z popisu zrejmé, čaká nás opäť sýte raňajkové reklamné sústo, ktorému sme dali názov:
AKO PRETAVIŤ HODNOTY ZNAČKY DO REKLAMY TAK, ABY TO MALO ZMYSEL?Našimi hosťami v tomto vydaní budú:
- Ľubomír Tuchscher zo Slovenského združenia značkových výrobkov (SZZV), ktorý sa vrátil z konferencie Global Marketer Week v Toronte, aby nám okrem iného povedal: Kde sa stratil greenmarketing?
- Michaela Martonová a Patrícia Čertek, ženské strategické duo z agentúr TRIAD a Zaraguza, ktoré sa pre túto príležitosť spojili a spoločne nám ukážu: Kde končí hodnotová komunikácia značky a začína bullshit?
- Ondrej Mikuš z Telekomu, ktorý prezradí nielen to, ako pripraviť kampaň bez toho, aby sa stala PR katastrofou, ale aj úprimne odpovie na otázku: Má zmysel robiť hodnotové kampane v krajine plnej hejtu?
Srdečne vás pozývame do inšpiratívneho prostredia kníhkupectva Panta Rhei v Auparku, registrácia začína o 9.00.
Klub reklamných agentúr SR
Bottova 1/1,
81109 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 31745474
DIČ: -
IČ DPH:
Značky už dávno nie sú len vizuálnymi symbolmi alebo názvami, ale predstavujú komplexný súbor hodnôt, identít a prísľubov, ktoré ponúkajú zákazníkom a snažia sa zmeniť svet. Hrdo. Nahlas. Odvážne. Nebáť sa ísť len po predaji, ale budovať dlhodobú stratégiu značky aj cez apely na ľudskosť, zodpovednosť, či inšpirovať k udržateľnej zmene sa dnes ráta. Game changermi sa stali ESG, goodvertising a brand purpose. Ako uplatniť tieto prístupy v reklame tak, aby to malo zmysel a pretaviť zodpovedné posolstvá do konkrétnych riešení, ktoré neskončia len pri manifeste, frázach, či prípadných hejtoch od ľudí, ktorí majú opačný názor? Vedia takúto reklamu oceniť aj samotní zákazníci alebo je vyjadrenie názoru značky a presadzovanie jej hodnôt istou cestou k ich strate?
Ako je už z popisu zrejmé, čaká nás opäť sýte raňajkové reklamné sústo, ktorému sme dali názov:
AKO PRETAVIŤ HODNOTY ZNAČKY DO REKLAMY TAK, ABY TO MALO ZMYSEL?Našimi hosťami v tomto vydaní budú:
- Ľubomír Tuchscher zo Slovenského združenia značkových výrobkov (SZZV), ktorý sa vrátil z konferencie Global Marketer Week v Toronte, aby nám okrem iného povedal: Kde sa stratil greenmarketing?
- Michaela Martonová a Patrícia Čertek, ženské strategické duo z agentúr TRIAD a Zaraguza, ktoré sa pre túto príležitosť spojili a spoločne nám ukážu: Kde končí hodnotová komunikácia značky a začína bullshit?
- Ondrej Mikuš z Telekomu, ktorý prezradí nielen to, ako pripraviť kampaň bez toho, aby sa stala PR katastrofou, ale aj úprimne odpovie na otázku: Má zmysel robiť hodnotové kampane v krajine plnej hejtu?
Srdečne vás pozývame do inšpiratívneho prostredia kníhkupectva Panta Rhei v Auparku, registrácia začína o 9.00.
Klub reklamných agentúr SR
Klub reklamných agentúr SR
Bottova 1/1
81109 Bratislava
IČO: 31745474
DIČ: -
IČ DPH: