Raňajky s reklamou - Vianočný špeciál
Základné info: Bottova 1/1, Jurkovičova TepláreňBratislava 20. november, 2024 | st | 09:00 Pridaj do kalendára
... alebo o tom, keď sa roztápajú srdcia a otvárajú peňaženky
Vianoce sú pre marketérov jedinečnou príležitosťou ako osloviť zákazníkov, vyvolať emócie a zároveň maximalizovať predaj. Ale aj šancou na to, aby sa vaša reklama zaradila do kategórie „best of the best“, či naopak momentom, kedy vaša značka môže pohorieť na celej čiare a „vianočný zázrak“ sa jednoducho neudeje. Ako sa s týmito výzvami popasovali domáce aj svetové značky? A ako prinášať posolstvá, ktoré budú rezonovať s hodnotami a očakávaniami zákazníkov a vytvárať pozitívne emócie bez zbytočného sentimentu?
Vianočný koktejl a atmosféru namiešame v tomto zložení obsahu a vystupujúcich:
Vianoce vždy inak
Nemusí to byť klišé, ale nič zlé sa nestane, aj keď bude. Ako ale komunikovať na Vianoce relevantne, s ohľadom na atmosféru v spoločnosti, či s citom k rôznym skupinám? Sú Vianoce ešte o jedle, rodine, zblížení a stíšení? A načo vlastne do celej atmosféry pchať vkuse nejaké reklamy?
Vystupujúci: Róbert Slovák, Founder & Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia
Šťastné, veselé a zodpovedné
Boli dojímavé, idylické, odvážne, inšpirujúce, aj veselé ....a napriek tomu sa nevyhli kritike a sťažnostiam. Aké etické normy by mali reklamy spĺňať v období, ktoré má pre mnohých hlbší význam a aké faktory by tvorcovia reklamy mali brať do úvahy, aby sa vyhli neželaným reakciám. Krátke zamyslenie nad praktickými skúsenosťami z pohľadu etickej samoregulácie reklamy.
Vystupujúci: Mária Tóthová Šimčáková, predsedníčka arbitrážnej komisie RPR / detská psychologička, Radoslav Kutaš, člen arbitrážnej komisie RPR / právnik
Čaro Vianoc v číslach
Odhalíme, čo robí vianočné reklamy efektívnymi a nezabudnuteľnými na základe dát a analýz. Preskúmame, aké prvky by mala obsahovať úspešná sviatočná kampaň a ukážeme, ako dáta pomáhajú posilniť jej dosah na divákov. Zdôrazníme tiež význam testovania, aby počas vianočného obdobia kampaň využila svoj potenciál naplno.
Vystupujúci: Juraj Šukola, Creative Domain Research Manager, KANTAR
POZOR, vianočný špeciál má aj špeciálny priestor a my vás srdečne pozývame do srdca tzv. downtownu Bratislavy - Jurkovičovej Teplárne, ktorá je národnou kultúrnou pamiatkou. Registrácia začína o 8.45.
PARKING:
Parking je možný priamo v podzemnej garáži – cena za parking 2€/hod.
Ako sa na Raňajky s reklamou dostanete autom? base4work | Ako sa k nám dostanete autom? - YouTube
Ako sa na Raňajky s reklamou dostanete peši? base4work | Ako sa k nám dostanete? - YouTube
Klub reklamných agentúr SR
Bottova 1/1,
81109 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 31745474
DIČ: -
IČ DPH:
... alebo o tom, keď sa roztápajú srdcia a otvárajú peňaženky
Vianoce sú pre marketérov jedinečnou príležitosťou ako osloviť zákazníkov, vyvolať emócie a zároveň maximalizovať predaj. Ale aj šancou na to, aby sa vaša reklama zaradila do kategórie „best of the best“, či naopak momentom, kedy vaša značka môže pohorieť na celej čiare a „vianočný zázrak“ sa jednoducho neudeje. Ako sa s týmito výzvami popasovali domáce aj svetové značky? A ako prinášať posolstvá, ktoré budú rezonovať s hodnotami a očakávaniami zákazníkov a vytvárať pozitívne emócie bez zbytočného sentimentu?
Vianočný koktejl a atmosféru namiešame v tomto zložení obsahu a vystupujúcich:
Vianoce vždy inak
Nemusí to byť klišé, ale nič zlé sa nestane, aj keď bude. Ako ale komunikovať na Vianoce relevantne, s ohľadom na atmosféru v spoločnosti, či s citom k rôznym skupinám? Sú Vianoce ešte o jedle, rodine, zblížení a stíšení? A načo vlastne do celej atmosféry pchať vkuse nejaké reklamy?
Vystupujúci: Róbert Slovák, Founder & Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia
Šťastné, veselé a zodpovedné
Boli dojímavé, idylické, odvážne, inšpirujúce, aj veselé ....a napriek tomu sa nevyhli kritike a sťažnostiam. Aké etické normy by mali reklamy spĺňať v období, ktoré má pre mnohých hlbší význam a aké faktory by tvorcovia reklamy mali brať do úvahy, aby sa vyhli neželaným reakciám. Krátke zamyslenie nad praktickými skúsenosťami z pohľadu etickej samoregulácie reklamy.
Vystupujúci: Mária Tóthová Šimčáková, predsedníčka arbitrážnej komisie RPR / detská psychologička, Radoslav Kutaš, člen arbitrážnej komisie RPR / právnik
Čaro Vianoc v číslach
Odhalíme, čo robí vianočné reklamy efektívnymi a nezabudnuteľnými na základe dát a analýz. Preskúmame, aké prvky by mala obsahovať úspešná sviatočná kampaň a ukážeme, ako dáta pomáhajú posilniť jej dosah na divákov. Zdôrazníme tiež význam testovania, aby počas vianočného obdobia kampaň využila svoj potenciál naplno.
Vystupujúci: Juraj Šukola, Creative Domain Research Manager, KANTAR
POZOR, vianočný špeciál má aj špeciálny priestor a my vás srdečne pozývame do srdca tzv. downtownu Bratislavy - Jurkovičovej Teplárne, ktorá je národnou kultúrnou pamiatkou. Registrácia začína o 8.45.
PARKING:
Parking je možný priamo v podzemnej garáži – cena za parking 2€/hod.
Ako sa na Raňajky s reklamou dostanete autom? base4work | Ako sa k nám dostanete autom? - YouTube
Ako sa na Raňajky s reklamou dostanete peši? base4work | Ako sa k nám dostanete? - YouTube
Klub reklamných agentúr SR
Klub reklamných agentúr SR
Bottova 1/1
81109 Bratislava
IČO: 31745474
DIČ: -
IČ DPH: