IAB Budíček: Robíme na Slovensku efektívny retail marketing?
Základné info: HUB HUB, Twin City C, Mlynské Nivy 16Bratislava 15. marec, 2023 | st | 08:30 Pridaj do kalendára
"Aktuálne nedokážeme z retail marketingu vydolovať jeho potenciál", Jaroslav Sodomka, Commerce Director Publicis Groupe. Značky, ktoré predávajú svoj sortiment online prostredníctvom retail e-shopov typu Alza, Datart či NAY, sa snažia svoje rozpočty investovať efektíve. Požadujú dáta nielen o predajoch svojich produktov ale aj o výkonnosti ďalších investovaných peňazí do retail marketingu: reklama na bannerových plochách, v newslettroch, či na špeciálnych pozíciách stránok retailerov. Retaileri budú postupne nútení tieto štatistické dáta poskytovať svojim klientom, aby pre nich ostali naďalej atraktívni a napĺňali ich očakávania. Na to, aby došlo k takýmto pozitívnym zmenám, bude slovami nášho spíkra: "potrebná transformácia na slovenskom ako aj českom trhu retail médií." Tentokrát privítame aj zahraničného hosťa Daniela Knappa, ktorý prinesie zaujímavé informácie a dáta z retail marketingu v Európe.
Aký je aktuálny stav retail marketingu na slovenskom a českom trhu? Ako to vyzerá v Európe?
Koľko dokážu retaileri na tejto reklame zarobiť?
Aké reklamné či štatistické platformy sa využívajú pre efektívnu spoluprácu značiek a retailerov?
Dokážu retaileri zmeniť svoj mindset a poskytovať značkám kompletnejšie dáta, na základe ktorých sa budú vedieť efektívne rozhodovať o svojich investíciách?
08:30 - 09:00 Chutné raňajky a networking
09:00 - 09:15 Daniel Knapp, Chief Economist of IAB Europe (prednáška v anglickom jazyku, bez prekladu)
09:15 - 09:35 Jaroslav Sodomka, Commerce Director Publicis Groupe
09:35 - 09:45 Martin Derňar, Chief Omnichannel Officer NAY
09:45 - 10:00 Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst at Heureaka Group
10:05 - 10:30 Panelová diskusia + Q&A
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
"Aktuálne nedokážeme z retail marketingu vydolovať jeho potenciál", Jaroslav Sodomka, Commerce Director Publicis Groupe. Značky, ktoré predávajú svoj sortiment online prostredníctvom retail e-shopov typu Alza, Datart či NAY, sa snažia svoje rozpočty investovať efektíve. Požadujú dáta nielen o predajoch svojich produktov ale aj o výkonnosti ďalších investovaných peňazí do retail marketingu: reklama na bannerových plochách, v newslettroch, či na špeciálnych pozíciách stránok retailerov. Retaileri budú postupne nútení tieto štatistické dáta poskytovať svojim klientom, aby pre nich ostali naďalej atraktívni a napĺňali ich očakávania. Na to, aby došlo k takýmto pozitívnym zmenám, bude slovami nášho spíkra: "potrebná transformácia na slovenskom ako aj českom trhu retail médií." Tentokrát privítame aj zahraničného hosťa Daniela Knappa, ktorý prinesie zaujímavé informácie a dáta z retail marketingu v Európe.
Aký je aktuálny stav retail marketingu na slovenskom a českom trhu? Ako to vyzerá v Európe?
Koľko dokážu retaileri na tejto reklame zarobiť?
Aké reklamné či štatistické platformy sa využívajú pre efektívnu spoluprácu značiek a retailerov?
Dokážu retaileri zmeniť svoj mindset a poskytovať značkám kompletnejšie dáta, na základe ktorých sa budú vedieť efektívne rozhodovať o svojich investíciách?
08:30 - 09:00 Chutné raňajky a networking
09:00 - 09:15 Daniel Knapp, Chief Economist of IAB Europe (prednáška v anglickom jazyku, bez prekladu)
09:15 - 09:35 Jaroslav Sodomka, Commerce Director Publicis Groupe
09:35 - 09:45 Martin Derňar, Chief Omnichannel Officer NAY
09:45 - 10:00 Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst at Heureaka Group
10:05 - 10:30 Panelová diskusia + Q&A
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658