Rozprávajme sa o kvalite slovenského digitálu
Základné info: FOXFORD,Obchodná 26,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 15. október, 2019 | ut | 08:30 Pridaj do kalendára
Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia pozýva na októbrový IABbudíček - tri aktuálne prednášky zo sveta slovenského digitálu.
Komunikácia brandu v nežiadúcom online prostredí, akým môžu byť fake news, konšpiračné správy, obsah plný vulgarizmov, násilia či porno obsah môže Vašej značke veľmi uškodiť. Aké sú súčasné možnosti pre nákup kvalitného reklamného priestoru na slovenských médiách? Na čo sa musia aj slovenské médiá pripraviť, ak si chcú udržať marketingové digitálne rozpočty nielen veľkých medzinárodných zadávateľov?
O tom všetkom sa budeme rozprávať pri káve a chutných raňajkách vo Foxforde s profesionálmi z radov členov združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Pozývame všetkých, ktorých zaujíma online reklama.
Čas: Registrácia od 8:30 – 10:30
Môžete sa tešiť na týchto spíkrov a program:
1. Aké sú súčasné európske štandardy brandsafty a ako je na tom Slovensko v porovnaní s Európou? / 9:00
Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB Slovakia, Head of GroupM Operations
· Definície a štandardy, úvod do problematiky;
· Brand safety, ad fraud, viewability na členských trhoch IAB Europe;
· Slovenský digitálny trh a lokálne výzvy;
· Vízia združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
2. Digital Media Quality / 9:25
Juraj Jánošovský, Media & Interaction Director MediaCom
· O čom je aktuálna diskusia?
· Čo je dôležité pre agentúry a klientov? Open exchange nákup vs premium nákup;
· Problémy a bariéry na trhu, ako sa posunúť ďalej. Kvalita ako obchodná mena.
3. Čo nám umožňujú technológie v rámci brandsafety, fraudu a viewability reklamy? / 9:50
Michal Marek, Publisher Solutions Consultant Adform
· Technické výzvy s meraním Brand Safety a Viewability;
· Ako umožniť lepší výkon na strane dodávateľa;
· Nastavenie meracích technológií (supplier & demand side);
· Kam smeruje vývoj?
Lístky sú v predaji len online, na mieste sa nebudú dať zakúpiť!
V cene je vstup, káva, raňajky a mnoho nových a zaujímavých informácií, ktoré len tak nenájdete. K dispozícii je 70 vstupeniek
Pokiaľ si prajete vystaviť faktúru, stačí vyplniť pri objednávke fakturačné údaje.
Web organizátora: www.iabslovakia.sk
Obchodné podmienky organizátora k podujatiu.
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia pozýva na októbrový IABbudíček - tri aktuálne prednášky zo sveta slovenského digitálu.
Komunikácia brandu v nežiadúcom online prostredí, akým môžu byť fake news, konšpiračné správy, obsah plný vulgarizmov, násilia či porno obsah môže Vašej značke veľmi uškodiť. Aké sú súčasné možnosti pre nákup kvalitného reklamného priestoru na slovenských médiách? Na čo sa musia aj slovenské médiá pripraviť, ak si chcú udržať marketingové digitálne rozpočty nielen veľkých medzinárodných zadávateľov?
O tom všetkom sa budeme rozprávať pri káve a chutných raňajkách vo Foxforde s profesionálmi z radov členov združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Pozývame všetkých, ktorých zaujíma online reklama.
Čas: Registrácia od 8:30 – 10:30
Môžete sa tešiť na týchto spíkrov a program:
1. Aké sú súčasné európske štandardy brandsafty a ako je na tom Slovensko v porovnaní s Európou? / 9:00
Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB Slovakia, Head of GroupM Operations
· Definície a štandardy, úvod do problematiky;
· Brand safety, ad fraud, viewability na členských trhoch IAB Europe;
· Slovenský digitálny trh a lokálne výzvy;
· Vízia združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
2. Digital Media Quality / 9:25
Juraj Jánošovský, Media & Interaction Director MediaCom
· O čom je aktuálna diskusia?
· Čo je dôležité pre agentúry a klientov? Open exchange nákup vs premium nákup;
· Problémy a bariéry na trhu, ako sa posunúť ďalej. Kvalita ako obchodná mena.
3. Čo nám umožňujú technológie v rámci brandsafety, fraudu a viewability reklamy? / 9:50
Michal Marek, Publisher Solutions Consultant Adform
· Technické výzvy s meraním Brand Safety a Viewability;
· Ako umožniť lepší výkon na strane dodávateľa;
· Nastavenie meracích technológií (supplier & demand side);
· Kam smeruje vývoj?
Lístky sú v predaji len online, na mieste sa nebudú dať zakúpiť!
V cene je vstup, káva, raňajky a mnoho nových a zaujímavých informácií, ktoré len tak nenájdete. K dispozícii je 70 vstupeniek
Pokiaľ si prajete vystaviť faktúru, stačí vyplniť pri objednávke fakturačné údaje.
Web organizátora: www.iabslovakia.sk
Obchodné podmienky organizátora k podujatiu.
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658