Popis
Ako
začať obchodné jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode
+421 911 259
510
Ak ste
z jednej firmy: „2+1zadarmo“
Môžeš byť kráľom džungle, byť najkrajší na planéte
a mať tie najlepšie produkty v širokom okolí, avšak keď to nedokážeš
predať tak budeš mať pravdu a NIE klientov.
Každý jeden PREDAJ RIEŠI NEJAKÝ PROBLÉM, či predávaš služby
alebo produkty, ale OKREM PROBLÉMU SA musí sa stretnúť ešte jeden faktor.
1. Klient
musí vedieť, že má problém. ( má dlhé vlasy, a chce sa dať ostrihať, alebo
stavebná firma hľadá nové nákladné auto....)
2. Klient
pochopil, že má problém A CHCE TO RIEŠIŤ CEZ TEBA. Uvedomovať si, že má
problém je málo, MUSÍ TO CHCIEŤ RIEŠIŤ CEZ TEBA ALEBO CEZ TVOJU FIRMU.
Ak sa tieto dva
faktory nestretnú, NEPREDÁŠ. Určite sa ti stalo, že bol ideálny klient, mal si
produkt , ktorý riešil problém. Možno si aj to na cenil, urobil dobrú
prezentáciu a predsa to nekúpil, ba nakoniec to kúpil od konkurencie
„horšie, drahšie.“ Ak stým máš skúsenosti tak moje služby sú pre teba.
Nepredávam školenia, ale ako bude riešiť KLIENT „DVA FAKTORY V PREDAJI CEZ TEBA“.
Tajomstvo úspešného
predaja:
Ako začať obchodné
jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode
O webinára (cca.3,5 hod)
Webinár sa skladá
dvoch častí.
1.
Ako
osloviť klienta v maloobchode B2C segmente
2.
Ako
začať obchodné jednanie v B2B segmente
Dostane
odpovede.:
Návod, ako získať zákazníka, ako otvoriť
obchodné jednanie?
Ako komunikovať,
ako počúvať vašich zákazníkov?
V ktorom
bode jednanie „začať prezentáciu?“
Ako sa
vyvarovať chybám selektívneho vnímania, ak zákazníkovi jeho inštinkt napovie,
že: ste “iný, nedôveryhodný, neistý,
príliš vtipný...” Jeho podvedomie ho bude varovať a bude hľadať možnosti ,
ako sa vás zbaviť a môžete mať naj...... ceny , jednotka na trhu, tam ste
skončili, PRVÝ DOJEM urobíte len raz.
Čo nasleduje po
„Dáte si kávu alebo čaj?“
Zistíte či máte blokovačov tovaru alebo
predajcov?
„Môžem vám
pomôcť?“ Ďakujem iba sa pozerám, s predajom
ste práve skončili, ako ďalej s takou situáciu...
Klient niečo
hovorí a predajca počuje niečo iné, stalo sa vám už také niečo v praxi? (Dokážeme vyliečiť
hluchotu.)
Ako sa
vyvarovať chybám, a ktoré typy slová a otázok „vytočia zákazníka.“
Ako sa
vyvarovať témam „Teraz to máme v akcii alebo v zľave“.
Cieľom workshopu je:
Pomôžeme Vám
Byť Výkonnejší, Efektívnejší Dosahovať Svoje Ciele.
Ukážeme vám, ako počúvať vašich zákazníkov, a ako
komunikovať s nimi. Toto je jedna z hodnôt tohto kurzu pre obchodníkov. Ukážeme
metódy, ktoré nám fungovali, a tiež natrénujeme všetky možné scenáre, ktoré
môžu nastať.
Aké
je tajomstvo úspechu?
Žiadne
tajomstvo nie je. Úspech má cenu a nie tajomstvo. Buď si ochotný to zaplatiť
alebo nie.
Čo
o nás písali:
„Ďakujem za školenie veľmi dobre skúsenosti do poručujem“
Martin, Treva
„Bolo fajn sa naučiť nový štýl predaja“
Zoltán, Nay
„Páčilo sa mi že školenie bolo uvádzané
formou príkladov z praxe, ukázanie , že
sú aj iné formy predaja ako sme zvyknutí. Budem skúšať tieto formy ja na
predajni.“
Marcel, Nay
„Páčilo sa mi ,cenné rady z praxe.“
Andrej , Nay
„Prirodzenosť, komunikatívnosť,
prednášanie“
Diana, Fincentrum
„Kroky pri prezentácií nových kolekcií, a
uzatváranie obchodu.“
Diana, AMV Slovakia
O lektorovi:
Začal som ako
predajca, neskôr ako tréner a konzultant predajcov.
Trénoval som
ľudí v predaji luxusnej kozmetiky, v predaji áut v showroomoch, v predaji
softwareov, v predaji mobilných telefónov a príslušenstva, naozaj širokú paletu
predajcov.
Mám za sebou
tisíce obchodných stretnutí a stovky hodín trénovania. Orientujeme sa na firmy
ktoré existujú a chcú sa zlepšiť.
V 2008-2009 som
pracoval v San Diegu ako channel manager vo firme Eset LLC.( môj druhý projekt
v USA), .
"Všetky
moje obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú.“
Pre
koho je program určený?
B2B,B2C
,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre
každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.
Čo
budete potrebovať:
Písacie potreby, zvedavé otázky a chuť učiť sa nové veci.
Firmy si
objednávajú odborné kurzy, jazykové
školenia, workshopy alebo teambuildingy, za jediným účelom: „ pochopili,
že ak zlepšia schopnosti svojich ľudí, zlepšia aj svoju firmu.“
Dodatočné
info:
Deň pred webinárom ti pošleme linku na stream a ďalšie
inštrukcie. Počet miest je obmedzený, aby si mal väčší priestor na tvoje
otázky, preto neváhaj a rezervuj si svoje miesto na workshope už dnes, aby ti
neušlo.
Tagy
Miesto konania eventu
ONLINE
Fakturačné údaje
ISR CLEANING s.r.o.
T.G.Masaryka 28,
94070 Nové Zámky
Slovenská republika
IČO: 51258692
DIČ:
IČ DPH: SK2120658959
Popis
Ako
začať obchodné jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode
+421 911 259
510
Ak ste
z jednej firmy: „2+1zadarmo“
Môžeš byť kráľom džungle, byť najkrajší na planéte
a mať tie najlepšie produkty v širokom okolí, avšak keď to nedokážeš
predať tak budeš mať pravdu a NIE klientov.
Každý jeden PREDAJ RIEŠI NEJAKÝ PROBLÉM, či predávaš služby
alebo produkty, ale OKREM PROBLÉMU SA musí sa stretnúť ešte jeden faktor.
1. Klient
musí vedieť, že má problém. ( má dlhé vlasy, a chce sa dať ostrihať, alebo
stavebná firma hľadá nové nákladné auto....)
2. Klient
pochopil, že má problém A CHCE TO RIEŠIŤ CEZ TEBA. Uvedomovať si, že má
problém je málo, MUSÍ TO CHCIEŤ RIEŠIŤ CEZ TEBA ALEBO CEZ TVOJU FIRMU.
Ak sa tieto dva
faktory nestretnú, NEPREDÁŠ. Určite sa ti stalo, že bol ideálny klient, mal si
produkt , ktorý riešil problém. Možno si aj to na cenil, urobil dobrú
prezentáciu a predsa to nekúpil, ba nakoniec to kúpil od konkurencie
„horšie, drahšie.“ Ak stým máš skúsenosti tak moje služby sú pre teba.
Nepredávam školenia, ale ako bude riešiť KLIENT „DVA FAKTORY V PREDAJI CEZ TEBA“.
Tajomstvo úspešného
predaja:
Ako začať obchodné
jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode
O webinára (cca.3,5 hod)
Webinár sa skladá
dvoch častí.
1.
Ako
osloviť klienta v maloobchode B2C segmente
2.
Ako
začať obchodné jednanie v B2B segmente
Dostane
odpovede.:
Návod, ako získať zákazníka, ako otvoriť
obchodné jednanie?
Ako komunikovať,
ako počúvať vašich zákazníkov?
V ktorom
bode jednanie „začať prezentáciu?“
Ako sa
vyvarovať chybám selektívneho vnímania, ak zákazníkovi jeho inštinkt napovie,
že: ste “iný, nedôveryhodný, neistý,
príliš vtipný...” Jeho podvedomie ho bude varovať a bude hľadať možnosti ,
ako sa vás zbaviť a môžete mať naj...... ceny , jednotka na trhu, tam ste
skončili, PRVÝ DOJEM urobíte len raz.
Čo nasleduje po
„Dáte si kávu alebo čaj?“
Zistíte či máte blokovačov tovaru alebo
predajcov?
„Môžem vám
pomôcť?“ Ďakujem iba sa pozerám, s predajom
ste práve skončili, ako ďalej s takou situáciu...
Klient niečo
hovorí a predajca počuje niečo iné, stalo sa vám už také niečo v praxi? (Dokážeme vyliečiť
hluchotu.)
Ako sa
vyvarovať chybám, a ktoré typy slová a otázok „vytočia zákazníka.“
Ako sa
vyvarovať témam „Teraz to máme v akcii alebo v zľave“.
Cieľom workshopu je:
Pomôžeme Vám
Byť Výkonnejší, Efektívnejší Dosahovať Svoje Ciele.
Ukážeme vám, ako počúvať vašich zákazníkov, a ako
komunikovať s nimi. Toto je jedna z hodnôt tohto kurzu pre obchodníkov. Ukážeme
metódy, ktoré nám fungovali, a tiež natrénujeme všetky možné scenáre, ktoré
môžu nastať.
Aké
je tajomstvo úspechu?
Žiadne
tajomstvo nie je. Úspech má cenu a nie tajomstvo. Buď si ochotný to zaplatiť
alebo nie.
Čo
o nás písali:
„Ďakujem za školenie veľmi dobre skúsenosti do poručujem“
Martin, Treva
„Bolo fajn sa naučiť nový štýl predaja“
Zoltán, Nay
„Páčilo sa mi že školenie bolo uvádzané
formou príkladov z praxe, ukázanie , že
sú aj iné formy predaja ako sme zvyknutí. Budem skúšať tieto formy ja na
predajni.“
Marcel, Nay
„Páčilo sa mi ,cenné rady z praxe.“
Andrej , Nay
„Prirodzenosť, komunikatívnosť,
prednášanie“
Diana, Fincentrum
„Kroky pri prezentácií nových kolekcií, a
uzatváranie obchodu.“
Diana, AMV Slovakia
O lektorovi:
Začal som ako
predajca, neskôr ako tréner a konzultant predajcov.
Trénoval som
ľudí v predaji luxusnej kozmetiky, v predaji áut v showroomoch, v predaji
softwareov, v predaji mobilných telefónov a príslušenstva, naozaj širokú paletu
predajcov.
Mám za sebou
tisíce obchodných stretnutí a stovky hodín trénovania. Orientujeme sa na firmy
ktoré existujú a chcú sa zlepšiť.
V 2008-2009 som
pracoval v San Diegu ako channel manager vo firme Eset LLC.( môj druhý projekt
v USA), .
"Všetky
moje obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú.“
Pre
koho je program určený?
B2B,B2C
,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre
každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.
Čo
budete potrebovať:
Písacie potreby, zvedavé otázky a chuť učiť sa nové veci.
Firmy si
objednávajú odborné kurzy, jazykové
školenia, workshopy alebo teambuildingy, za jediným účelom: „ pochopili,
že ak zlepšia schopnosti svojich ľudí, zlepšia aj svoju firmu.“
Dodatočné
info:
Deň pred webinárom ti pošleme linku na stream a ďalšie
inštrukcie. Počet miest je obmedzený, aby si mal väčší priestor na tvoje
otázky, preto neváhaj a rezervuj si svoje miesto na workshope už dnes, aby ti
neušlo.
Tagy
Fakturačné údaje
ISR CLEANING s.r.o.
ISR CLEANING s.r.o.
T.G.Masaryka 28
94070 Nové Zámky
Slovakia
IČO: 51258692
DIČ:
IČ DPH: SK2120658959