Uložiť

Tajomstvo úspešného predaja:

by ISR CLEANING s.r.o. ISR CLEANING s.r.o. T.G.Masaryka 28, 94070 Nové Zámky, Slovenská republika 16. marec, 2021 | ut | 09:00 Pridaj do kalendára
43.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Ako začať obchodné jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode

+421 911 259 510

 

             Ak ste z jednej firmy: „2+1zadarmo“

 

 

Môžeš byť kráľom džungle, byť najkrajší na planéte a mať tie najlepšie produkty v širokom okolí, avšak keď to nedokážeš predať tak budeš mať pravdu a NIE klientov.

Každý jeden PREDAJ RIEŠI NEJAKÝ PROBLÉM, či predávaš služby alebo produkty, ale OKREM PROBLÉMU SA musí sa stretnúť ešte jeden faktor.

1.       Klient musí vedieť, že má problém. ( má dlhé vlasy, a chce sa dať ostrihať, alebo stavebná firma hľadá nové nákladné auto....)

2.       Klient pochopil, že má problém A CHCE TO RIEŠIŤ CEZ TEBA. Uvedomovať si, že má problém je málo, MUSÍ TO CHCIEŤ RIEŠIŤ CEZ TEBA ALEBO CEZ TVOJU FIRMU.

Ak sa tieto  dva faktory nestretnú, NEPREDÁŠ. Určite sa ti stalo, že bol ideálny klient, mal si produkt , ktorý riešil problém. Možno si aj to na cenil, urobil dobrú prezentáciu a predsa to nekúpil, ba nakoniec to kúpil od konkurencie „horšie, drahšie.“ Ak stým máš skúsenosti tak moje služby sú pre teba. Nepredávam školenia, ale ako bude riešiť KLIENT „DVA FAKTORY  V PREDAJI CEZ TEBA“.

 

Tajomstvo úspešného predaja:

Ako začať obchodné jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode

 

O webinára (cca.3,5 hod)

Webinár sa skladá dvoch častí.

1.    Ako osloviť klienta v maloobchode B2C segmente

2.    Ako začať obchodné jednanie v B2B segmente

 

Dostane odpovede.:

 Návod, ako získať zákazníka, ako otvoriť obchodné jednanie?

Ako komunikovať, ako počúvať vašich zákazníkov?

V ktorom bode jednanie „začať prezentáciu?“

Ako sa vyvarovať chybám selektívneho vnímania, ak zákazníkovi jeho inštinkt napovie, že: ste  “iný, nedôveryhodný, neistý, príliš vtipný...” Jeho podvedomie ho bude varovať a bude hľadať možnosti , ako sa vás zbaviť a môžete mať naj...... ceny , jednotka na trhu, tam ste skončili, PRVÝ DOJEM urobíte len raz.

Čo nasleduje po „Dáte si kávu alebo čaj?“

 Zistíte či máte blokovačov tovaru alebo predajcov?

„Môžem vám pomôcť?“ Ďakujem iba sa pozerám,  s predajom ste práve skončili, ako ďalej s takou situáciu...

Klient niečo hovorí a predajca počuje niečo iné, stalo sa vám už také niečo v praxi?  (Dokážeme vyliečiť hluchotu.)

Ako sa vyvarovať chybám, a ktoré typy slová a otázok „vytočia zákazníka.“

Ako sa vyvarovať témam „Teraz to máme v akcii alebo v zľave“.

 

Cieľom workshopu je:  

Pomôžeme Vám Byť Výkonnejší, Efektívnejší Dosahovať Svoje Ciele.

Ukážeme  vám, ako počúvať vašich zákazníkov, a ako komunikovať s nimi. Toto je jedna z hodnôt tohto kurzu pre obchodníkov. Ukážeme metódy, ktoré nám fungovali, a tiež natrénujeme všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať.

 

Aké je tajomstvo úspechu?

 

Žiadne tajomstvo nie je. Úspech má cenu a nie tajomstvo. Buď si ochotný to zaplatiť alebo nie.

 

 

Čo o nás písali:

Ďakujem za školenie veľmi dobre skúsenosti do poručujem“

Martin, Treva

„Bolo fajn sa naučiť nový štýl predaja“ 

 Zoltán, Nay

„Páčilo sa mi že školenie bolo uvádzané formou príkladov  z praxe, ukázanie , že sú aj iné formy predaja ako sme zvyknutí. Budem skúšať tieto formy ja na predajni.“

Marcel, Nay

„Páčilo sa mi ,cenné rady z praxe.“

Andrej , Nay

„Prirodzenosť, komunikatívnosť, prednášanie“

 Diana, Fincentrum

„Kroky pri prezentácií nových kolekcií, a uzatváranie obchodu.“

Diana, AMV Slovakia

O lektorovi:

Začal som ako predajca, neskôr ako tréner a konzultant predajcov.

Trénoval som ľudí v predaji luxusnej kozmetiky, v predaji áut v showroomoch, v predaji softwareov, v predaji mobilných telefónov a príslušenstva, naozaj širokú paletu predajcov.

Mám za sebou tisíce obchodných stretnutí a stovky hodín trénovania. Orientujeme sa na firmy ktoré existujú a chcú sa zlepšiť.

V 2008-2009 som pracoval v San Diegu ako channel manager vo firme Eset LLC.( môj druhý projekt v USA), .

"Všetky moje obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú.“

 

Pre koho  je  program určený?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.

 

Čo budete potrebovať:
Písacie potreby, zvedavé otázky a chuť učiť sa nové veci.

Firmy si objednávajú odborné kurzy, jazykové  školenia, workshopy alebo teambuildingy, za jediným účelom: „ pochopili, že ak zlepšia schopnosti svojich ľudí, zlepšia aj svoju firmu.“

 

 

Dodatočné info:

 

Deň pred webinárom ti pošleme linku na stream a ďalšie inštrukcie. Počet miest je obmedzený, aby si mal väčší priestor na tvoje otázky, preto neváhaj a rezervuj si svoje miesto na workshope už dnes, aby ti neušlo.

www.skoleniepredajcov.sk

Miesto konania eventu

ONLINE

Kontakt na organizátora

ISR CLEANING s.r.o.

j.drafi@gmail.com

Fakturačné údaje

ISR CLEANING s.r.o.

T.G.Masaryka 28,
94070 Nové Zámky
Slovenská republika

IČO: 51258692
DIČ:
IČ DPH: SK2120658959

Popis

Popis

Ako začať obchodné jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode

+421 911 259 510

 

             Ak ste z jednej firmy: „2+1zadarmo“

 

 

Môžeš byť kráľom džungle, byť najkrajší na planéte a mať tie najlepšie produkty v širokom okolí, avšak keď to nedokážeš predať tak budeš mať pravdu a NIE klientov.

Každý jeden PREDAJ RIEŠI NEJAKÝ PROBLÉM, či predávaš služby alebo produkty, ale OKREM PROBLÉMU SA musí sa stretnúť ešte jeden faktor.

1.       Klient musí vedieť, že má problém. ( má dlhé vlasy, a chce sa dať ostrihať, alebo stavebná firma hľadá nové nákladné auto....)

2.       Klient pochopil, že má problém A CHCE TO RIEŠIŤ CEZ TEBA. Uvedomovať si, že má problém je málo, MUSÍ TO CHCIEŤ RIEŠIŤ CEZ TEBA ALEBO CEZ TVOJU FIRMU.

Ak sa tieto  dva faktory nestretnú, NEPREDÁŠ. Určite sa ti stalo, že bol ideálny klient, mal si produkt , ktorý riešil problém. Možno si aj to na cenil, urobil dobrú prezentáciu a predsa to nekúpil, ba nakoniec to kúpil od konkurencie „horšie, drahšie.“ Ak stým máš skúsenosti tak moje služby sú pre teba. Nepredávam školenia, ale ako bude riešiť KLIENT „DVA FAKTORY  V PREDAJI CEZ TEBA“.

 

Tajomstvo úspešného predaja:

Ako začať obchodné jednanie, ako osloviť klienta v maloobchode

 

O webinára (cca.3,5 hod)

Webinár sa skladá dvoch častí.

1.    Ako osloviť klienta v maloobchode B2C segmente

2.    Ako začať obchodné jednanie v B2B segmente

 

Dostane odpovede.:

 Návod, ako získať zákazníka, ako otvoriť obchodné jednanie?

Ako komunikovať, ako počúvať vašich zákazníkov?

V ktorom bode jednanie „začať prezentáciu?“

Ako sa vyvarovať chybám selektívneho vnímania, ak zákazníkovi jeho inštinkt napovie, že: ste  “iný, nedôveryhodný, neistý, príliš vtipný...” Jeho podvedomie ho bude varovať a bude hľadať možnosti , ako sa vás zbaviť a môžete mať naj...... ceny , jednotka na trhu, tam ste skončili, PRVÝ DOJEM urobíte len raz.

Čo nasleduje po „Dáte si kávu alebo čaj?“

 Zistíte či máte blokovačov tovaru alebo predajcov?

„Môžem vám pomôcť?“ Ďakujem iba sa pozerám,  s predajom ste práve skončili, ako ďalej s takou situáciu...

Klient niečo hovorí a predajca počuje niečo iné, stalo sa vám už také niečo v praxi?  (Dokážeme vyliečiť hluchotu.)

Ako sa vyvarovať chybám, a ktoré typy slová a otázok „vytočia zákazníka.“

Ako sa vyvarovať témam „Teraz to máme v akcii alebo v zľave“.

 

Cieľom workshopu je:  

Pomôžeme Vám Byť Výkonnejší, Efektívnejší Dosahovať Svoje Ciele.

Ukážeme  vám, ako počúvať vašich zákazníkov, a ako komunikovať s nimi. Toto je jedna z hodnôt tohto kurzu pre obchodníkov. Ukážeme metódy, ktoré nám fungovali, a tiež natrénujeme všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať.

 

Aké je tajomstvo úspechu?

 

Žiadne tajomstvo nie je. Úspech má cenu a nie tajomstvo. Buď si ochotný to zaplatiť alebo nie.

 

 

Čo o nás písali:

Ďakujem za školenie veľmi dobre skúsenosti do poručujem“

Martin, Treva

„Bolo fajn sa naučiť nový štýl predaja“ 

 Zoltán, Nay

„Páčilo sa mi že školenie bolo uvádzané formou príkladov  z praxe, ukázanie , že sú aj iné formy predaja ako sme zvyknutí. Budem skúšať tieto formy ja na predajni.“

Marcel, Nay

„Páčilo sa mi ,cenné rady z praxe.“

Andrej , Nay

„Prirodzenosť, komunikatívnosť, prednášanie“

 Diana, Fincentrum

„Kroky pri prezentácií nových kolekcií, a uzatváranie obchodu.“

Diana, AMV Slovakia

O lektorovi:

Začal som ako predajca, neskôr ako tréner a konzultant predajcov.

Trénoval som ľudí v predaji luxusnej kozmetiky, v predaji áut v showroomoch, v predaji softwareov, v predaji mobilných telefónov a príslušenstva, naozaj širokú paletu predajcov.

Mám za sebou tisíce obchodných stretnutí a stovky hodín trénovania. Orientujeme sa na firmy ktoré existujú a chcú sa zlepšiť.

V 2008-2009 som pracoval v San Diegu ako channel manager vo firme Eset LLC.( môj druhý projekt v USA), .

"Všetky moje obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú.“

 

Pre koho  je  program určený?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.

 

Čo budete potrebovať:
Písacie potreby, zvedavé otázky a chuť učiť sa nové veci.

Firmy si objednávajú odborné kurzy, jazykové  školenia, workshopy alebo teambuildingy, za jediným účelom: „ pochopili, že ak zlepšia schopnosti svojich ľudí, zlepšia aj svoju firmu.“

 

 

Dodatočné info:

 

Deň pred webinárom ti pošleme linku na stream a ďalšie inštrukcie. Počet miest je obmedzený, aby si mal väčší priestor na tvoje otázky, preto neváhaj a rezervuj si svoje miesto na workshope už dnes, aby ti neušlo.

www.skoleniepredajcov.sk

Tags

Miesto

Miesto

ISR CLEANING s.r.o.
T.G.Masaryka 28
94070 Nové Zámky
Slovakia

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

ISR CLEANING s.r.o.

j.drafi@gmail.com

Fakturačné údaje

ISR CLEANING s.r.o.

ISR CLEANING s.r.o.
T.G.Masaryka 28
94070 Nové Zámky
Slovakia

IČO: 51258692
DIČ:
IČ DPH: SK2120658959