
Popis
V čase zúriacej pandémie, kedy všeobecne klesá kúpyschopnosť obyvateľstva a zároveň rastie potreba šetriť zdrojmi, je ešte viac ako inokedy dôležité udžať si existujúicich a prilákať nových zákazníkov.
Aké novinky priniesol do marketingu rok 2021?
Kde hľadať nových zákazníkov?
Ako a čím ich najlepšie zaujať ?
A ako ich presvedčiť, aby u vás ostali?
--------------------------------------
Zúčastnite sa druhého online workshopu zo série WeLearn a zorientujte sa v aktuálnych marketingových trendoch.
--------------------------------------
Lektor workshopu Marek Šulik sa online marketingu venuje od roku 2009, dlhé roky pôsobil v agentúre Visibility, kde najprv riadil performance oddelenie a mal na starosti marketingovú komunikáciu a neskôr pôsobil ako strategy director. Okrem toho robil lektora pre Google Partners a tiež učil na vysokej škole. Dnes aktívne spolupracuje s obľúbenou slovenskou firmou Isadore Apparel, ktorá do celého sveta predáva prémiové cyklistické oblečenie. Okrem toho sa vo forme konzultácii a školení venuje strategickému poradenstvu, ecommerce marketingu, webovej a zákazníckej analytike a SEO.
--------------------------------------
Workshop prebieha online cez applikáciu Zoom. Aby ste si workshop, čo najlepšie užili, bude sprístupnený iba pre skupinu účastníkov.
Počet miest je limitovaný. Je potrebné si miesto zakúpiť v predpredaji. Po zakúpeni lístka obdržíte deň pred podujatím link, na ktorom sa môžete na workshop prihlásiť.
--------------------------------------
Lístok: 5eur
--------------------------------------
Partnerom podujatia je Nadácia Tesco.
Tagy
Miesto konania eventu
ONLINE
Fakturačné údaje
GooodMood, o.z.
Kapicova 2,
85101 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 50704371
DIČ: 2120543370
IČ DPH: -
Popis
V čase zúriacej pandémie, kedy všeobecne klesá kúpyschopnosť obyvateľstva a zároveň rastie potreba šetriť zdrojmi, je ešte viac ako inokedy dôležité udžať si existujúicich a prilákať nových zákazníkov.
Aké novinky priniesol do marketingu rok 2021?
Kde hľadať nových zákazníkov?
Ako a čím ich najlepšie zaujať ?
A ako ich presvedčiť, aby u vás ostali?
--------------------------------------
Zúčastnite sa druhého online workshopu zo série WeLearn a zorientujte sa v aktuálnych marketingových trendoch.
--------------------------------------
Lektor workshopu Marek Šulik sa online marketingu venuje od roku 2009, dlhé roky pôsobil v agentúre Visibility, kde najprv riadil performance oddelenie a mal na starosti marketingovú komunikáciu a neskôr pôsobil ako strategy director. Okrem toho robil lektora pre Google Partners a tiež učil na vysokej škole. Dnes aktívne spolupracuje s obľúbenou slovenskou firmou Isadore Apparel, ktorá do celého sveta predáva prémiové cyklistické oblečenie. Okrem toho sa vo forme konzultácii a školení venuje strategickému poradenstvu, ecommerce marketingu, webovej a zákazníckej analytike a SEO.
--------------------------------------
Workshop prebieha online cez applikáciu Zoom. Aby ste si workshop, čo najlepšie užili, bude sprístupnený iba pre skupinu účastníkov.
Počet miest je limitovaný. Je potrebné si miesto zakúpiť v predpredaji. Po zakúpeni lístka obdržíte deň pred podujatím link, na ktorom sa môžete na workshop prihlásiť.
--------------------------------------
Lístok: 5eur
--------------------------------------
Partnerom podujatia je Nadácia Tesco.
Tagy
Fakturačné údaje
GooodMood, o.z.
GooodMood, o.z.
Kapicova 2
85101 Bratislava
Slovakia
IČO: 50704371
DIČ: 2120543370
IČ DPH: -