Workshop - Ako hacknúť Facebook performance kampane
Základné info: Južná trieda 66,Košice,SlovenskoKošice 30. november, 2017 | št | 09:00 Pridaj do kalendára
Marketingový štvrtok v Košiciach pokračuje workshopom s Kristínou Zimmerovou, ktorá prenesie teoretické poznatky a príklady Facebook performance do praxe. Zaujímate sa ako zviditeľniť svoju značku a produkty cez Facebook a ako efektívne rozbehnúť výkonnostné kampane? Hneď po workshope budete vedieť čo máte robiť! Early bird tickets sú práve k dispozícií.
Miesto: Košice (konkrétnu adresu budeme aktualizovať)
Cena: 189 EUR bez DPH
Early bird promo: 149 EUR bez DPH
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?
Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a čím ďalej tým viac predstavujú veľký potenciál pre eCommerce projekty. Našou víziou je aby marketéri a majitelia firiem vedeli, ako v praxi využiť možnosti, ktoré ponúka Facebook. S množstvom dostupných informácií a neustálych updatov je však veľmi jednoduché sa v nich stratiť. Chcete aj vy patriť medzi firmy, ktoré dokážu na sociálnych sieťach úspešne pôsobiť a zarábať? Workshop Ako hacknúť Facebook performance kampane vám pomôže zorientovať sa v tom, ako funguje ich algoritmus ako ho využiť pre výkonnostný marketing a naučí vás, ako Facebook úspešne využívať vo svoj prospech pri akcelerácií businessu
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?
- pre marketérov, ktorí potrebujú získať cenné know how o výkonnostných kampaniach na Facebooku
- majiteľov e-shopov a leadrov on-line projektov
- a kohokoľvek, koho zaujíma téma Facebooku v praxi :)
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?
- základná orientácia v social media a Facebook kampaniach
- odporúčame stiahnuť free aplikáciu VidLab
- odporúčame prejsť 2 free webináre Blueprint, konkrétne “Create Facebook Ads” a “Campaign Structure”
- ak spravujete vlastný Facebook account je to výhodou - viete sa spýtať aj konkrétne otázky, ktoré vás zaujímajú na vašom projekte
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?
1. časť Technický backround pred nastavením kampaní
Facebook pixel
- nasadenie/kontrola a optimalizácia správneho nastavenia FB Pixelu
- správne nastavenie štandartných eventov (view content, ad to cart, purchase, page view)
- kontrola správneho trackovania nastavených eventov
Produktový feed
- kontrola a optimalizácia pre potreby remarketingu
- ako má vhodný Facebook produktový feed vyzerať
- čo konkrétne musí obsahovať
- v čom sa odlišuje od ostatných feedov (Heureka, Google)
- obrázky (rozlíšenie, png, transparentnosť, fotobanka)
Produktový katalóg
- ako importovať produktový feed
- ako správne nastaviť základné nastavenia
- kontrola a diagnostika cez Facebook Business Manager
Vytvorenie a práca s publikom
- import emailov a telefónnych čísel
- looalike (podobné) publiká
- WCA a WCA3
2. časť Optimalizácia a nastavenie kampaní
Krok za krokom si cez Facebook Ads Manager prejdeme, ako správne a optimálne nastaviť výkonnostné kampane:
Optimálna hierarchia nastavenia kampaní
- Campaign
- Ad Set
- Ads
Obľúbené taktiky pre konverzné kampane
- remarketing
- akvizičné kampane
Ako vytvoriť peknú kreatívu, ktorá na Facebooku zaujme
- priamo na workshope si vyskúšame použitie kreatívnej aplikácie VidLab v praxi
- príklady z praxe
Measurement a reporting
- základné piliere vyhodnocovania Facebook kampaní
- ktoré metriky sú dôležité a čo pre vás znamenajú
Odhalíme najčastejšie chyby, ktorých sa firmy na Facebook kampaniach dopúšťajú
Bonus: Každý účastník dostane Business Brief priamo od Facebooku - ktorý zadefinuje ako sa špecifikujete a kto sú vaši skutoční zákazníci
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
objective, reach, facebook ad, PNO, atribučné okná, atribučné modely, cross device, oCPM, CTR, conversion rate, XML, ROI Hunter
ČO SI SO SEBOU PRINIESŤ NA WORKSHOP?
- notebook
- aplikáciu VidLab vo vašom smartfóne
- dobrú náladu a veľa otázok :)
ui42 spol. s.r.o.
Sibírska 62,
831 02 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 35713003
DIČ: 2020227770
IČ DPH: SK2020227770
Marketingový štvrtok v Košiciach pokračuje workshopom s Kristínou Zimmerovou, ktorá prenesie teoretické poznatky a príklady Facebook performance do praxe. Zaujímate sa ako zviditeľniť svoju značku a produkty cez Facebook a ako efektívne rozbehnúť výkonnostné kampane? Hneď po workshope budete vedieť čo máte robiť! Early bird tickets sú práve k dispozícií.
Miesto: Košice (konkrétnu adresu budeme aktualizovať)
Cena: 189 EUR bez DPH
Early bird promo: 149 EUR bez DPH
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?
Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a čím ďalej tým viac predstavujú veľký potenciál pre eCommerce projekty. Našou víziou je aby marketéri a majitelia firiem vedeli, ako v praxi využiť možnosti, ktoré ponúka Facebook. S množstvom dostupných informácií a neustálych updatov je však veľmi jednoduché sa v nich stratiť. Chcete aj vy patriť medzi firmy, ktoré dokážu na sociálnych sieťach úspešne pôsobiť a zarábať? Workshop Ako hacknúť Facebook performance kampane vám pomôže zorientovať sa v tom, ako funguje ich algoritmus ako ho využiť pre výkonnostný marketing a naučí vás, ako Facebook úspešne využívať vo svoj prospech pri akcelerácií businessu
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?
- pre marketérov, ktorí potrebujú získať cenné know how o výkonnostných kampaniach na Facebooku
- majiteľov e-shopov a leadrov on-line projektov
- a kohokoľvek, koho zaujíma téma Facebooku v praxi :)
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?
- základná orientácia v social media a Facebook kampaniach
- odporúčame stiahnuť free aplikáciu VidLab
- odporúčame prejsť 2 free webináre Blueprint, konkrétne “Create Facebook Ads” a “Campaign Structure”
- ak spravujete vlastný Facebook account je to výhodou - viete sa spýtať aj konkrétne otázky, ktoré vás zaujímajú na vašom projekte
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?
1. časť Technický backround pred nastavením kampaní
Facebook pixel
- nasadenie/kontrola a optimalizácia správneho nastavenia FB Pixelu
- správne nastavenie štandartných eventov (view content, ad to cart, purchase, page view)
- kontrola správneho trackovania nastavených eventov
Produktový feed
- kontrola a optimalizácia pre potreby remarketingu
- ako má vhodný Facebook produktový feed vyzerať
- čo konkrétne musí obsahovať
- v čom sa odlišuje od ostatných feedov (Heureka, Google)
- obrázky (rozlíšenie, png, transparentnosť, fotobanka)
Produktový katalóg
- ako importovať produktový feed
- ako správne nastaviť základné nastavenia
- kontrola a diagnostika cez Facebook Business Manager
Vytvorenie a práca s publikom
- import emailov a telefónnych čísel
- looalike (podobné) publiká
- WCA a WCA3
2. časť Optimalizácia a nastavenie kampaní
Krok za krokom si cez Facebook Ads Manager prejdeme, ako správne a optimálne nastaviť výkonnostné kampane:
Optimálna hierarchia nastavenia kampaní
- Campaign
- Ad Set
- Ads
Obľúbené taktiky pre konverzné kampane
- remarketing
- akvizičné kampane
Ako vytvoriť peknú kreatívu, ktorá na Facebooku zaujme
- priamo na workshope si vyskúšame použitie kreatívnej aplikácie VidLab v praxi
- príklady z praxe
Measurement a reporting
- základné piliere vyhodnocovania Facebook kampaní
- ktoré metriky sú dôležité a čo pre vás znamenajú
Odhalíme najčastejšie chyby, ktorých sa firmy na Facebook kampaniach dopúšťajú
Bonus: Každý účastník dostane Business Brief priamo od Facebooku - ktorý zadefinuje ako sa špecifikujete a kto sú vaši skutoční zákazníci
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
objective, reach, facebook ad, PNO, atribučné okná, atribučné modely, cross device, oCPM, CTR, conversion rate, XML, ROI Hunter
ČO SI SO SEBOU PRINIESŤ NA WORKSHOP?
- notebook
- aplikáciu VidLab vo vašom smartfóne
- dobrú náladu a veľa otázok :)
ui42 spol. s.r.o.
ui42 spol. s.r.o.
Sibírska 62
831 02 Bratislava
Slovakia
IČO: 35713003
DIČ: 2020227770
IČ DPH: SK2020227770