Workshop - Ako hacknúť Facebook performance kampane - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Workshop - Ako hacknúť Facebook performance kampane

by ui42 spol. s.r.o. Základné info: Južná trieda 66,Košice,Slovensko
Košice
30. november, 2017 | št | 09:00 Pridaj do kalendára
149.00 € - 189.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Marketingový štvrtok v Košiciach pokračuje workshopom s Kristínou Zimmerovou, ktorá prenesie teoretické poznatky a príklady Facebook performance do praxe. Zaujímate sa ako zviditeľniť svoju značku a produkty cez Facebook a ako efektívne rozbehnúť výkonnostné kampane? Hneď po workshope budete vedieť čo máte robiť! Early bird tickets sú práve k dispozícií.

 

  • Školiteľ: MSc Kristína Zimmerová
  • Dátum: 30. novembra 2017
  • Trvanie: 9:00-16:00
  • Min: 6 osôb
  • Max: 12 osôb

Miesto: Košice (konkrétnu adresu budeme aktualizovať)

 

Cena: 189 EUR bez DPH

Early bird promo: 149 EUR bez DPH

 

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?

Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a čím ďalej tým viac predstavujú veľký potenciál pre eCommerce projekty. Našou víziou je aby marketéri a majitelia firiem vedeli, ako v praxi využiť možnosti, ktoré ponúka Facebook. S množstvom dostupných informácií a neustálych updatov je však veľmi jednoduché sa v nich stratiť. Chcete aj vy patriť medzi firmy, ktoré dokážu na sociálnych sieťach úspešne pôsobiť a zarábať? Workshop Ako hacknúť Facebook performance kampane vám pomôže zorientovať sa v tom, ako funguje ich algoritmus ako ho využiť pre výkonnostný marketing a naučí vás, ako Facebook úspešne využívať vo svoj prospech pri akcelerácií businessu

 

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

- pre marketérov, ktorí potrebujú získať cenné know how o výkonnostných kampaniach na Facebooku

- majiteľov e-shopov a leadrov on-line projektov

- a kohokoľvek, koho zaujíma téma Facebooku v praxi :)

 

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?

- základná orientácia v social media a Facebook kampaniach

- odporúčame stiahnuť free aplikáciu VidLab

- odporúčame prejsť 2 free webináre Blueprint, konkrétne “Create Facebook Ads” a “Campaign Structure”

- ak spravujete vlastný Facebook account je to výhodou - viete sa spýtať aj konkrétne otázky, ktoré vás zaujímajú na vašom projekte

 

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?

1. časť Technický backround pred nastavením kampaní

Facebook pixel

- nasadenie/kontrola a optimalizácia správneho nastavenia FB Pixelu

- správne nastavenie štandartných eventov (view content, ad to cart, purchase, page view)

- kontrola správneho trackovania nastavených eventov

 

Produktový feed

- kontrola a optimalizácia pre potreby remarketingu

- ako má vhodný Facebook produktový feed vyzerať

- čo konkrétne musí obsahovať

- v čom sa odlišuje od ostatných feedov (Heureka, Google)

- obrázky (rozlíšenie, png, transparentnosť, fotobanka)

 

Produktový katalóg

- ako importovať produktový feed

- ako správne nastaviť základné nastavenia

- kontrola a diagnostika cez Facebook Business Manager

 

Vytvorenie a práca s publikom

- import emailov a telefónnych čísel

- looalike (podobné) publiká

- WCA a WCA3

 

2. časť Optimalizácia a nastavenie kampaní

Krok za krokom si cez Facebook Ads Manager prejdeme, ako správne a optimálne nastaviť výkonnostné kampane:

 

Optimálna hierarchia nastavenia kampaní

- Campaign

- Ad Set

- Ads

 

Obľúbené taktiky pre konverzné kampane

- remarketing

- akvizičné kampane

 

Ako vytvoriť peknú kreatívu, ktorá na Facebooku zaujme

- priamo na workshope si vyskúšame použitie kreatívnej aplikácie VidLab v praxi

- príklady z praxe

 

Measurement a reporting

- základné piliere vyhodnocovania Facebook kampaní

- ktoré metriky sú dôležité a čo pre vás znamenajú

 

Odhalíme najčastejšie chyby, ktorých sa firmy na Facebook kampaniach dopúšťajú

Bonus: Každý účastník dostane Business Brief priamo od Facebooku - ktorý zadefinuje ako sa špecifikujete a kto sú vaši skutoční zákazníci

 

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

objective, reach, facebook ad, PNO, atribučné okná, atribučné modely, cross device, oCPM, CTR, conversion rate, XML, ROI Hunter

 

ČO SI SO SEBOU PRINIESŤ NA WORKSHOP?

- notebook

- aplikáciu VidLab vo vašom smartfóne

- dobrú náladu a veľa otázok :)

Tagy

Miesto konania eventu

Južná trieda 66,Košice,Slovensko
Košice

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

ui42 spol. s.r.o.

adriana.mucickova@ui42.com

Fakturačné údaje

ui42 spol. s.r.o.

Sibírska 62,
831 02 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 35713003
DIČ: 2020227770
IČ DPH: SK2020227770

Popis

Popis

Marketingový štvrtok v Košiciach pokračuje workshopom s Kristínou Zimmerovou, ktorá prenesie teoretické poznatky a príklady Facebook performance do praxe. Zaujímate sa ako zviditeľniť svoju značku a produkty cez Facebook a ako efektívne rozbehnúť výkonnostné kampane? Hneď po workshope budete vedieť čo máte robiť! Early bird tickets sú práve k dispozícií.

 

  • Školiteľ: MSc Kristína Zimmerová
  • Dátum: 30. novembra 2017
  • Trvanie: 9:00-16:00
  • Min: 6 osôb
  • Max: 12 osôb

Miesto: Košice (konkrétnu adresu budeme aktualizovať)

 

Cena: 189 EUR bez DPH

Early bird promo: 149 EUR bez DPH

 

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?

Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a čím ďalej tým viac predstavujú veľký potenciál pre eCommerce projekty. Našou víziou je aby marketéri a majitelia firiem vedeli, ako v praxi využiť možnosti, ktoré ponúka Facebook. S množstvom dostupných informácií a neustálych updatov je však veľmi jednoduché sa v nich stratiť. Chcete aj vy patriť medzi firmy, ktoré dokážu na sociálnych sieťach úspešne pôsobiť a zarábať? Workshop Ako hacknúť Facebook performance kampane vám pomôže zorientovať sa v tom, ako funguje ich algoritmus ako ho využiť pre výkonnostný marketing a naučí vás, ako Facebook úspešne využívať vo svoj prospech pri akcelerácií businessu

 

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

- pre marketérov, ktorí potrebujú získať cenné know how o výkonnostných kampaniach na Facebooku

- majiteľov e-shopov a leadrov on-line projektov

- a kohokoľvek, koho zaujíma téma Facebooku v praxi :)

 

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?

- základná orientácia v social media a Facebook kampaniach

- odporúčame stiahnuť free aplikáciu VidLab

- odporúčame prejsť 2 free webináre Blueprint, konkrétne “Create Facebook Ads” a “Campaign Structure”

- ak spravujete vlastný Facebook account je to výhodou - viete sa spýtať aj konkrétne otázky, ktoré vás zaujímajú na vašom projekte

 

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?

1. časť Technický backround pred nastavením kampaní

Facebook pixel

- nasadenie/kontrola a optimalizácia správneho nastavenia FB Pixelu

- správne nastavenie štandartných eventov (view content, ad to cart, purchase, page view)

- kontrola správneho trackovania nastavených eventov

 

Produktový feed

- kontrola a optimalizácia pre potreby remarketingu

- ako má vhodný Facebook produktový feed vyzerať

- čo konkrétne musí obsahovať

- v čom sa odlišuje od ostatných feedov (Heureka, Google)

- obrázky (rozlíšenie, png, transparentnosť, fotobanka)

 

Produktový katalóg

- ako importovať produktový feed

- ako správne nastaviť základné nastavenia

- kontrola a diagnostika cez Facebook Business Manager

 

Vytvorenie a práca s publikom

- import emailov a telefónnych čísel

- looalike (podobné) publiká

- WCA a WCA3

 

2. časť Optimalizácia a nastavenie kampaní

Krok za krokom si cez Facebook Ads Manager prejdeme, ako správne a optimálne nastaviť výkonnostné kampane:

 

Optimálna hierarchia nastavenia kampaní

- Campaign

- Ad Set

- Ads

 

Obľúbené taktiky pre konverzné kampane

- remarketing

- akvizičné kampane

 

Ako vytvoriť peknú kreatívu, ktorá na Facebooku zaujme

- priamo na workshope si vyskúšame použitie kreatívnej aplikácie VidLab v praxi

- príklady z praxe

 

Measurement a reporting

- základné piliere vyhodnocovania Facebook kampaní

- ktoré metriky sú dôležité a čo pre vás znamenajú

 

Odhalíme najčastejšie chyby, ktorých sa firmy na Facebook kampaniach dopúšťajú

Bonus: Každý účastník dostane Business Brief priamo od Facebooku - ktorý zadefinuje ako sa špecifikujete a kto sú vaši skutoční zákazníci

 

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

objective, reach, facebook ad, PNO, atribučné okná, atribučné modely, cross device, oCPM, CTR, conversion rate, XML, ROI Hunter

 

ČO SI SO SEBOU PRINIESŤ NA WORKSHOP?

- notebook

- aplikáciu VidLab vo vašom smartfóne

- dobrú náladu a veľa otázok :)

Tagy

Miesto

Miesto

Južná trieda 66,Košice,Slovensko
Košice

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

ui42 spol. s.r.o.

adriana.mucickova@ui42.com

Fakturačné údaje

ui42 spol. s.r.o.

ui42 spol. s.r.o.
Sibírska 62
831 02 Bratislava
Slovakia

IČO: 35713003
DIČ: 2020227770
IČ DPH: SK2020227770