Ako na služby, ktoré prinesú viac spokojných zákazníkov?
Základné info: Nádvorie Coworking,Štefánikova 4,Trnava,Slovenská republikaTrnava 30. máj, 2019 | št | 16:00 Pridaj do kalendára
“Náš zákazník, náš pán” dnes platí dvojnásobne. Kvalitné služby a produkty, ale nie sú samozrejmosť. Ako využiť túto konkurenčnú výhodu a navrhovať ich tak, aby priniesli viac spokojných zákazníkov?
Chalani z Trnavského cechu Adam Brocka & Slavo Tuleya pripravili workshop o dizajne služieb.
Je to odvetvie, ktoré sa zaoberá navrhovaním služieb a produktov s dôrazom na zákaznícku skúsenosť.
Vďaka know-how z inovačného, korporátneho a startupového sveta ti pomôžu identifikovať slabé miesta a príležitosti tvojho podnikania.
Spoločne sa pozriete na vaše aktuálne podnikateľské výzvy, navrhnete riešenia a nastavíte stratégiu. Dozvieš sa ako vyhodnotiť cestu vašich zákazníkov, identifikovať kde sa zlepšiť, ako sa odlíšiť a nájsť nové príležitosti ale hlavne, ako inovovať vo vlastnej réžii.
Okrem množstva nástrojov, prípadových štúdií a stratégií ťa čaká extra mentoring.
Individuálne sedenie, počas ktorého sa detailne pozrieme na tvoj produkt, službu, a pomôžeme ti ju posunúť ďalej.
Slavo Tuleya mal pod palcom rozbeh viacerých nových služieb v realitnom, automobilovom priemysle aj v korporátoch. Najčerstvejšie rozbiehal inovačné produkty pre Volkswagen Group China. Adam Brocka stál pri zrode startupového akcelerátora Uplift a viedol inkubačné programy pre spoločensky-prospešné firmy a sociálne inovácie. Minulý rok spoluzaložili komunitu Service Design CZSK.
Zastav sa a naučíme ťa ako vo svojom podnikaní uplatniť dizajnu služieb a premeniť ho nových spokojných zákazníkov!
Počet miest je limitovaný, preto neváhaj a rezervuj si to svoje čím skôr!
Nádvorie Coworking,Štefánikova 4,Trnava,Slovenská republika
Trnava
Trnavský Cech, o.z.
Vladimíra Clementisa 6450/22,
917 01 Trnava
Slovenská republika
IČO: 50101030
DIČ:
IČ DPH:
“Náš zákazník, náš pán” dnes platí dvojnásobne. Kvalitné služby a produkty, ale nie sú samozrejmosť. Ako využiť túto konkurenčnú výhodu a navrhovať ich tak, aby priniesli viac spokojných zákazníkov?
Chalani z Trnavského cechu Adam Brocka & Slavo Tuleya pripravili workshop o dizajne služieb.
Je to odvetvie, ktoré sa zaoberá navrhovaním služieb a produktov s dôrazom na zákaznícku skúsenosť.
Vďaka know-how z inovačného, korporátneho a startupového sveta ti pomôžu identifikovať slabé miesta a príležitosti tvojho podnikania.
Spoločne sa pozriete na vaše aktuálne podnikateľské výzvy, navrhnete riešenia a nastavíte stratégiu. Dozvieš sa ako vyhodnotiť cestu vašich zákazníkov, identifikovať kde sa zlepšiť, ako sa odlíšiť a nájsť nové príležitosti ale hlavne, ako inovovať vo vlastnej réžii.
Okrem množstva nástrojov, prípadových štúdií a stratégií ťa čaká extra mentoring.
Individuálne sedenie, počas ktorého sa detailne pozrieme na tvoj produkt, službu, a pomôžeme ti ju posunúť ďalej.
Slavo Tuleya mal pod palcom rozbeh viacerých nových služieb v realitnom, automobilovom priemysle aj v korporátoch. Najčerstvejšie rozbiehal inovačné produkty pre Volkswagen Group China. Adam Brocka stál pri zrode startupového akcelerátora Uplift a viedol inkubačné programy pre spoločensky-prospešné firmy a sociálne inovácie. Minulý rok spoluzaložili komunitu Service Design CZSK.
Zastav sa a naučíme ťa ako vo svojom podnikaní uplatniť dizajnu služieb a premeniť ho nových spokojných zákazníkov!
Počet miest je limitovaný, preto neváhaj a rezervuj si to svoje čím skôr!
Trnavský Cech, o.z.
Trnavský Cech, o.z.
Vladimíra Clementisa 6450/22
917 01 Trnava
Slovakia
IČO: 50101030
DIČ:
IČ DPH: