Facebook a Instagram kampane - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Facebook a Instagram kampane

by wooacademy s. r. o. Základné info: wooacademy,Bradáčova 7,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
19. august, 2020 | st | 09:00 Pridaj do kalendára
152.00 € - 162.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Prečo sa zúčastniť workshopu Facebook a Instagram reklamné kampane?

Pokiaľ ste doteraz len boostovali príspevky na Facebooku alebo Instagrame, vyhadzovali ste peniaze do záchoda ?? Reklamné kampane sa totiž netvoria z vašich príspevkov na Facebooku alebo Instagrame, vytvárajú sa v Ads Managerovi a od príspevkov majú poriadne ďaleko (alebo by mali mať :)).

Naučte sa robiť kampane poriadne. Príďte na celodenné praktické školenie, na ktorom si založíte pod vedením skúsenej lektorky Business Manager vo svojom vlastnom účte, prepojíte si s ním všetky svoje Facebook biznis stránky, Instagram biznis účty, vytvoríte si reklamný účet a vyskúšate všetky možné typy reklám.

Prakticky si vytvoríte reklamy na zvyšovanie povedomia, na messengerovú komunikáciu, na generovanie potenciálnych zákazníkov (formulárové kampane), reklamu na získavanie odpovedí na podujatie, na získavanie fanúšikov a omnoho viac…. Ukážeme si aj, ako si vytvoriť jednoduché video pre reklamu a ako vytvoriť kampaň s dynamickou kreatívou.  Pozrieme sa aj na analytiku a vysvetlíme si, ako správne čítať výsledky z kampaní.

Pozor, obmedzená kapacita 7 miest.

 

OSNOVA

ÚVOD 

  • Rozdiel medzi organickými príspevkami a platenými kampaňami
  • Možnosti sponzorovania príspevkov na Instagrame a Facebooku

BUSINESS MANAGER

  • Zakladanie Business Managera
  • Predstavenie Business Managera, funkcionality a ako sa v prostredí orientovať
  • Pridávanie Facebook stránky a Instagram biznis profilu do Business Managera
  • Zakladanie reklamného účtu
  • Pridávanie ďalších osôb do Business Managera

PRINCÍPY PLATENÝCH KAMPANÍ

  • Hierarchia kampaní, reklamých skupín a reklám
  • Vytváranie kampaní cez Business Managera
  • Výber a vysvetlenie cieľov
  • Výber správneho publika, lokality a podrobného cielenia
  • Umiestnenie reklamy
  • Rozvrh doručovania reklám
  • Optimalizácia doručovania reklamy
  • Vizuál a kreatíva kampaní

VYTVÁRANIE REKLÁM

  • Vytváranie reklamy pre dosah
  • Vytváranie reklamy pre zvyšovanie povedomia o značke
  • Vytváranie reklamy pre návštevnosť
  • Vytváranie reklamy pre získavanie interakcií s existujúcimi príspevkami na Facebook a Instagram stránke
  • Vytváranie reklamy pre získavanie fanúšikov
  • Vytváranie reklamy pre získavanie odpovedí na podujatia
  • Vytváranie reklamy pre zhliadnutia videí
  • Vytváranie reklamy pre messengerovú komunikáciu
  • Pre získavanie potenciálnych zákazníkov cez Facebook formuláre

POKROČILÉ KAMPANE

  • Úvod do kampaní zameraných na konverzie
  • Úvod do kampaní zameraných na katalógový predaj

PUBLIKÁ

  • Vytváranie publík (remarketingové zoznamy ľudí, ktorí interagovali s vašou FB alebo IG stránkou alebo s eventom na Facebooku)

KREATÍVA KAMPANÍ

  • Nahadzovanie reklamy s dynamickou kreatívou
  • Ako na jednoduché video- reklamy priamo v Business Managerovi
  • Ako vybrať správne formáty pre reklamy
  • Ako využiť platenú databázu Shutterstock úplne zadarmo pri vytváraní kampaní

ANALYTIKA

  • Vysvetlenie základných metrík
  • Aké metriky sledovať pri jednotlivých cieľoch
  • Praktické úlohy, ktoré vás naučia čítať, vyhodnocovať a vyvodzovať správne závery z výsledkov


Pre  koho je workshop určený:

  • majiteľov, online marketérov, webmasterov a projektových manažérov e-shopov a on-line projektov
  • každému, kto potrebuje nakopnúť svoj biznis
  • každému, kto chce zlepšiť výkonnosť kampaní, zvýšiť ROAS a nevyhadzovať peniaze za reklamu do záchoda


Úroveň workshopu:

  • mierne pokročilý


Čo si doniesť na workshop:

  • notebook a prihlasovacie heslá do Facebooku a Instagramu
  • bankovú kartu pre nastavenie platieb na Facebooku


Kto sa o vás postará?

RNDr. Michaela Gallee

“Spoluzakladateľka WooAcademy. Špecializuje sa na sociálne siete, najmä na výkonnostné aj brandové kampane na Facebooku a Instagrame. Spravuje kampane pre veľké módne značky, pre automobilový priemysel aj pre slovenské média. Úspešne pomáha rozbiehať aj úplne nové a neznáme značky, práve vďaka skvele nastavenej social stratégii.”


Čas a miesto:

Tagy

Miesto konania eventu

wooacademy,Bradáčova 7,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

wooacademy s. r. o.

michaela.gallee@wooacademy.sk

Fakturačné údaje

wooacademy s. r. o.

Fialková 1197/21A,
90044 Tomášov
Slovenská republika

IČO: 51713047
DIČ: 2120789242
IČ DPH:

Popis

Popis

Prečo sa zúčastniť workshopu Facebook a Instagram reklamné kampane?

Pokiaľ ste doteraz len boostovali príspevky na Facebooku alebo Instagrame, vyhadzovali ste peniaze do záchoda ?? Reklamné kampane sa totiž netvoria z vašich príspevkov na Facebooku alebo Instagrame, vytvárajú sa v Ads Managerovi a od príspevkov majú poriadne ďaleko (alebo by mali mať :)).

Naučte sa robiť kampane poriadne. Príďte na celodenné praktické školenie, na ktorom si založíte pod vedením skúsenej lektorky Business Manager vo svojom vlastnom účte, prepojíte si s ním všetky svoje Facebook biznis stránky, Instagram biznis účty, vytvoríte si reklamný účet a vyskúšate všetky možné typy reklám.

Prakticky si vytvoríte reklamy na zvyšovanie povedomia, na messengerovú komunikáciu, na generovanie potenciálnych zákazníkov (formulárové kampane), reklamu na získavanie odpovedí na podujatie, na získavanie fanúšikov a omnoho viac…. Ukážeme si aj, ako si vytvoriť jednoduché video pre reklamu a ako vytvoriť kampaň s dynamickou kreatívou.  Pozrieme sa aj na analytiku a vysvetlíme si, ako správne čítať výsledky z kampaní.

Pozor, obmedzená kapacita 7 miest.

 

OSNOVA

ÚVOD 

  • Rozdiel medzi organickými príspevkami a platenými kampaňami
  • Možnosti sponzorovania príspevkov na Instagrame a Facebooku

BUSINESS MANAGER

  • Zakladanie Business Managera
  • Predstavenie Business Managera, funkcionality a ako sa v prostredí orientovať
  • Pridávanie Facebook stránky a Instagram biznis profilu do Business Managera
  • Zakladanie reklamného účtu
  • Pridávanie ďalších osôb do Business Managera

PRINCÍPY PLATENÝCH KAMPANÍ

  • Hierarchia kampaní, reklamých skupín a reklám
  • Vytváranie kampaní cez Business Managera
  • Výber a vysvetlenie cieľov
  • Výber správneho publika, lokality a podrobného cielenia
  • Umiestnenie reklamy
  • Rozvrh doručovania reklám
  • Optimalizácia doručovania reklamy
  • Vizuál a kreatíva kampaní

VYTVÁRANIE REKLÁM

  • Vytváranie reklamy pre dosah
  • Vytváranie reklamy pre zvyšovanie povedomia o značke
  • Vytváranie reklamy pre návštevnosť
  • Vytváranie reklamy pre získavanie interakcií s existujúcimi príspevkami na Facebook a Instagram stránke
  • Vytváranie reklamy pre získavanie fanúšikov
  • Vytváranie reklamy pre získavanie odpovedí na podujatia
  • Vytváranie reklamy pre zhliadnutia videí
  • Vytváranie reklamy pre messengerovú komunikáciu
  • Pre získavanie potenciálnych zákazníkov cez Facebook formuláre

POKROČILÉ KAMPANE

  • Úvod do kampaní zameraných na konverzie
  • Úvod do kampaní zameraných na katalógový predaj

PUBLIKÁ

  • Vytváranie publík (remarketingové zoznamy ľudí, ktorí interagovali s vašou FB alebo IG stránkou alebo s eventom na Facebooku)

KREATÍVA KAMPANÍ

  • Nahadzovanie reklamy s dynamickou kreatívou
  • Ako na jednoduché video- reklamy priamo v Business Managerovi
  • Ako vybrať správne formáty pre reklamy
  • Ako využiť platenú databázu Shutterstock úplne zadarmo pri vytváraní kampaní

ANALYTIKA

  • Vysvetlenie základných metrík
  • Aké metriky sledovať pri jednotlivých cieľoch
  • Praktické úlohy, ktoré vás naučia čítať, vyhodnocovať a vyvodzovať správne závery z výsledkov


Pre  koho je workshop určený:

  • majiteľov, online marketérov, webmasterov a projektových manažérov e-shopov a on-line projektov
  • každému, kto potrebuje nakopnúť svoj biznis
  • každému, kto chce zlepšiť výkonnosť kampaní, zvýšiť ROAS a nevyhadzovať peniaze za reklamu do záchoda


Úroveň workshopu:

  • mierne pokročilý


Čo si doniesť na workshop:

  • notebook a prihlasovacie heslá do Facebooku a Instagramu
  • bankovú kartu pre nastavenie platieb na Facebooku


Kto sa o vás postará?

RNDr. Michaela Gallee

“Spoluzakladateľka WooAcademy. Špecializuje sa na sociálne siete, najmä na výkonnostné aj brandové kampane na Facebooku a Instagrame. Spravuje kampane pre veľké módne značky, pre automobilový priemysel aj pre slovenské média. Úspešne pomáha rozbiehať aj úplne nové a neznáme značky, práve vďaka skvele nastavenej social stratégii.”


Čas a miesto:

Tagy

Miesto

Miesto

wooacademy,Bradáčova 7,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

wooacademy s. r. o.

michaela.gallee@wooacademy.sk

Fakturačné údaje

wooacademy s. r. o.

wooacademy s. r. o.
Fialková 1197/21A
90044 Tomášov
Slovakia

IČO: 51713047
DIČ: 2120789242
IČ DPH: