Seminár o predaji - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Seminár o predaji

by HCA Slovakia Základné info: HCA Slovakia, DUETT I., Námestie osloboditeľov 3/A, Košice – 3.poschodie
Košice 1
28. máj, 2024 | ut | 09:00 Pridaj do kalendára
1199.00 € bez DPH 1438.80 € s DPH KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Témy:

  • Ako sa zmeniť z predajcu „samouka“ na predajcu so „systémom“?
  • Aký je správny priebeh obchodného rozhovoru?
  • Čo sú tie najdôležitejšie nástroje obchodníka?
  • Ako vybudovať dôveru u zákazníka?
  • Ktoré maličkosti sú životne dôležité v komunikácii?
  • Ako zmeniť emóciu zákazníka a predať mu?
  • Ako zvládať rozladenia, spory v predaji alebo reklamujúceho zákazníka?
  • Na čo si má dať pozor v príprava profesionálny obchodník?
  • Ako osloviť úplne nového potenciálneho zákazníka? Ako si s ním správne dohodnúť schôdzku?
  • Ako predstaviť seba a svoju firmu tak, aby som zaujal a nebol „jeden z mnohých“?
  • Ako zistiť potreby zákazníka?
  • Ako môže predajca s vynikajúcimi technickými znalosťami „zabiť“ predaj?
  • Čo musím urobiť predtým, než dám ponuku zákazníkovi? A čo potom?
  • Čo má obsahovať ponuka, aby ju zákazník prijal bez námietok?
  • Ako správne vypracovať a prezentovať ponuku zákazníkovi? Kedy a ako ju predložiť?
  • Ako u zákazníka vyvolať pocit, že práve moje riešenie je pre neho to najlepšie?
  • Kedy je ten najvhodnejší okamih uzatvoriť obchod a ako to urobiť?
  • Prečo a kedy prichádzajú námietky zo strany zákazníka?
  • Prečo kupujúci hovoria „to je drahé“ a čo s tým?
  • Ako si otestovať, či sa námietkou zákazníka oplatí zaoberať alebo nie?
  • Ako neubiť zákazníka svojou pravdou?
  • Ako zistiť, kde robím v predaji chyby a ako ich odstrániť?
  • Ako mať u zákazníkov stále otvorené dvere, nezávisle od výsledkov rokovania?

Výsledok seminára: Účastník, ktorý presne vie, ako správne viesť obchodný rozhovor. Dokáže bez problémov osloviť nového zákazníka a vie riadiť komunikáciu s každým zákazníkom tak, aby mal obchodné jednanie neustále pod kontrolou. Dokáže sa vyhnúť problematickým veciam a ak aj dôjde k nejakej námietke zo strany zákazníka, vie ju riešiť k obojstrannej spokojnosti a dovedie obchodný prípad k úspešnému koncu.

Tagy

Miesto konania eventu

HCA Slovakia, DUETT I., Námestie osloboditeľov 3/A, Košice – 3.poschodie
Košice 1

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

HCA Slovakia

marketing@skolamanazmentu.sk

Fakturačné údaje

HCA Slovakia

Borodáčova 42,
040 17 Košice
Slovenská republika

IČO: 36210307
DIČ: 2020054201
IČ DPH: SK2020054201

Viac eventov od organizátora

24Apr
14:00
st
24apríl
14:00
streda
Detail eventu

Ako riadiť firmu a motivovať ľudí

Hotel Dubná skala,J. M. Hurbana 345/8,Žilina,Slovenská republika 0.00 €
Uložiť
03Máj
09:00
pi
03máj
09:00
piatok
Detail eventu

Seminár o produktivite

HCA Slovakia, EUROPA SC, Na Troskách 25 - 17. poschodie, Banská 2158.80 €
Uložiť
Popis

Popis

Témy:

  • Ako sa zmeniť z predajcu „samouka“ na predajcu so „systémom“?
  • Aký je správny priebeh obchodného rozhovoru?
  • Čo sú tie najdôležitejšie nástroje obchodníka?
  • Ako vybudovať dôveru u zákazníka?
  • Ktoré maličkosti sú životne dôležité v komunikácii?
  • Ako zmeniť emóciu zákazníka a predať mu?
  • Ako zvládať rozladenia, spory v predaji alebo reklamujúceho zákazníka?
  • Na čo si má dať pozor v príprava profesionálny obchodník?
  • Ako osloviť úplne nového potenciálneho zákazníka? Ako si s ním správne dohodnúť schôdzku?
  • Ako predstaviť seba a svoju firmu tak, aby som zaujal a nebol „jeden z mnohých“?
  • Ako zistiť potreby zákazníka?
  • Ako môže predajca s vynikajúcimi technickými znalosťami „zabiť“ predaj?
  • Čo musím urobiť predtým, než dám ponuku zákazníkovi? A čo potom?
  • Čo má obsahovať ponuka, aby ju zákazník prijal bez námietok?
  • Ako správne vypracovať a prezentovať ponuku zákazníkovi? Kedy a ako ju predložiť?
  • Ako u zákazníka vyvolať pocit, že práve moje riešenie je pre neho to najlepšie?
  • Kedy je ten najvhodnejší okamih uzatvoriť obchod a ako to urobiť?
  • Prečo a kedy prichádzajú námietky zo strany zákazníka?
  • Prečo kupujúci hovoria „to je drahé“ a čo s tým?
  • Ako si otestovať, či sa námietkou zákazníka oplatí zaoberať alebo nie?
  • Ako neubiť zákazníka svojou pravdou?
  • Ako zistiť, kde robím v predaji chyby a ako ich odstrániť?
  • Ako mať u zákazníkov stále otvorené dvere, nezávisle od výsledkov rokovania?

Výsledok seminára: Účastník, ktorý presne vie, ako správne viesť obchodný rozhovor. Dokáže bez problémov osloviť nového zákazníka a vie riadiť komunikáciu s každým zákazníkom tak, aby mal obchodné jednanie neustále pod kontrolou. Dokáže sa vyhnúť problematickým veciam a ak aj dôjde k nejakej námietke zo strany zákazníka, vie ju riešiť k obojstrannej spokojnosti a dovedie obchodný prípad k úspešnému koncu.

Tagy

Miesto

Miesto

HCA Slovakia, DUETT I., Námestie osloboditeľov 3/A, Košice – 3.poschodie
Košice 1

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

HCA Slovakia

marketing@skolamanazmentu.sk

Fakturačné údaje

HCA Slovakia

HCA Slovakia
Borodáčova 42
040 17 Košice
Slovakia

IČO: 36210307
DIČ: 2020054201
IČ DPH: SK2020054201