Vymazať filter
14. januára, 2020 | ut | 09:00
136 €
Uložiť
136 €
Uložiť

Google Ads (PPC kampane) workshop s Google Trénerkou

by wooacademy wooacademy Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovensko 14. januára, 2020 | ut | 09:00 Pridaj do kalendára
136 €

Popis

Prečo sa zúčastniť celodenného workshopu Google Ads pre začiatočníkov s Google Trénerkou?

Google Ads, najmä reklama vo vyhľadávaní, je jedným z najefektívnejších a najrýchlejších spôsobov, ako získať zákazníkov. Vyznať sa vo všetkých nastaveniach môže byť pre začiatočníka trochu komplikované. Celodenný workshop Google Ads pre začiatočníkov je intenzívnym spojením teoretického kurzu s praktickým workshopom.

V teoretickej časti sa naučíte základy Google Ads tak, ako vytvárať a spravovať kampane vo vyhľadávaní (Search) a bannerové kampane v obsahovej sieti (GDN). Dozviete sa, aké sú v praxi najčastejšie amatérske chyby a ako sa im vyhnúť. Zistíte, ako sa dajú merať výsledky kampaní, a ako vyhodnotiť ich efektívnosť.

V praktickej časti uvedieme teóriu do praxe a ukážeme si krok po kroku ako vytvoriť a spravovať kampane. Naučíte sa praktické základy Google Ads v súlade s best practices a získate overené tipy priamo z praxe.

Obmedzená kapacita 5 miest.

 

Čo sa naučíš:

  • ako vytvoriť účet Google Ads, urobiť základné nastavenie a prepojenia
  • čo by mal spĺňať váš web, skôr než sa pustíte do prvej kampane
  • prečo a ako si nastaviť meranie cieľov na webe
  • ako vytvoriť správnu a zmysluplnú štruktúru kampaní a reklamných skupín v Google Ads
  • ako fungujú reklamy vo vyhľadávaní: prečo je relevancia alfou a omegou, na aké kľúčové slová treba cieliť, ako napísať kvalitné reklamné texty a nastaviť cenu za kliknutie
  • ako kampane vo vyhľadávaní priebežne kontrolovať, vyhodnocovať a optimalizovať
  • čo je obsahová sieť (Google display network - GDN) a ako aj vy môžete mať za pár eur bannery na popredných slovenských weboch
  • ako sa vyhnúť najčastejším amatérskym chybám pri vytváraní a správe kampaní

 

V praktickej časti:

  • nastavíš meranie konverzií
  • prepojíš Google Ads s Google Analytics
  • urobíš rýchlu analýzu kľúčových slov
  • vytvoríš správnu štruktúru kampaní a reklamných skupín
  • vytvoríš lákavé reklamné texty
  • nastavíš vhodné cenové ponuky (bidy)
  • naučíš sa kampaň spravovať, lebo úvodným nastavením sa práca len začína

 

Pre koho je workshop určený:

  • pre začínajúcich online marketérov, pracovníkov v oblasti marketingu, marketingových stážistov, prevádzkovateľov webov, e-shopov a online služieb
  • podnikateľov, startupistov, študentov

 

Úroveň workshopu:

  • začiatočník/ mierne pokročilý

 

Čo si doniesť na workshop?

  • notebook, môžeš si priniesť aj zošit, písacie potreby, budeš mať k dispozícii písací stôl
  • existujúci web alebo aspoň plánovaný/ fiktívny projekt, pre ktorý budeš kampaň nastavovať
  • v prípade existujúceho webu aj prístup do Google Analytics
  • môžeš si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii priamo na kurze
  • prezentácia a online podpora samozrejmosť

 

Kto sa o vás postará?

Ing. Svetlana Durčáková - Google Trénerka

“Online marketingu sa venujem od roku 2009. Mám skúsenosti so širokým spektrom klientov od veľkých medzinárodných firiem až po malé neziskové projekty. Od roku 2013 sa špecializujem na PPC kampane.”

 

Čas a miesto:

  • 9:00 začíname
  • Nové kancelárie wooacademy v Petržalke
  • Encyklopedický Ústav SAV – Bradáčová 7, 851 02 Petržalka, Slovakia
  • kód k bráne: 55#
  • Bezproblémové FREE parkovanie 

 

Tags

Miesto

wooacademy
Bradáčova 7
85102 Bratislava
Slovensko

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

wooacademy

0940634491 info@wooacademy.sk

Fakturačné údaje

wooacademy s. r. o.

Fialková 1197/21A,
90044 Tomášov
Slovenská republika

IČO: 51713047
DIČ: 2120789242

Viac eventov od organizátora

21jan
17:00
ut
21január
17:00
utorok
Detail eventu

Techniky priameho predaja (praktický kurz)

Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovenská republika 19 €
Uložiť
22jan
09:00
st
22január
09:00
streda
Detail eventu

Reklama na LinkedIn (praktický workshop)

Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovenská republika 136 €
Uložiť
23jan
09:00
št
23január
09:00
štvrtok
Detail eventu

Analýza kľúčových slov - praktický workshop

Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovenská republika 136 €
Uložiť
23jan
17:00
št
23január
17:00
štvrtok
Detail eventu

Ako sa stať lepším fotografom

Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovenská republika 19 €
Uložiť
04feb
17:00
ut
04február
17:00
utorok
Detail eventu

Marketing pre začínajúci e-shop

Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovenská republika 21 €
Uložiť
06feb
17:00
št
06február
17:00
štvrtok
Detail eventu

Kurz SEO (novinky pre 2020)

Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovenská republika 18 €
Uložiť
18feb
17:00
ut
18február
17:00
utorok
Detail eventu

HR marketing a Employer branding (kurz)

Bradáčova 7, 85102 Bratislava, Slovenská republika 20 €
Uložiť

Podobné eventy

20jan
09:00
po
20január
09:00
pondelok
Detail eventu

Seminár o produktivite

Dolný Bankov 2, 040 01 Košice, Slovenská republika 1 399 €
Uložiť
23jan
09:00
št
23január
09:00
štvrtok
Detail eventu

Projektový manažment pre Facility Management

Curková14, 811 08 Bratislava, Slovenská republika 290 €
Uložiť
28jan
14:00
ut
28január
14:00
utorok
Detail eventu

Ako zmeniť expanziu firmy na trvalý úspech

Bojnická 3, 851 03 Bratislava, Slovenská republika 96 €
Uložiť
29jan
15:00
st
29január
15:00
streda
Detail eventu

Workshop Základy SEO 29.1. | Madviso

Leškova 8, 81104 Bratislava, Slovenská republika 69 € - 110 €
Uložiť
Popis

Popis

Prečo sa zúčastniť celodenného workshopu Google Ads pre začiatočníkov s Google Trénerkou?

Google Ads, najmä reklama vo vyhľadávaní, je jedným z najefektívnejších a najrýchlejších spôsobov, ako získať zákazníkov. Vyznať sa vo všetkých nastaveniach môže byť pre začiatočníka trochu komplikované. Celodenný workshop Google Ads pre začiatočníkov je intenzívnym spojením teoretického kurzu s praktickým workshopom.

V teoretickej časti sa naučíte základy Google Ads tak, ako vytvárať a spravovať kampane vo vyhľadávaní (Search) a bannerové kampane v obsahovej sieti (GDN). Dozviete sa, aké sú v praxi najčastejšie amatérske chyby a ako sa im vyhnúť. Zistíte, ako sa dajú merať výsledky kampaní, a ako vyhodnotiť ich efektívnosť.

V praktickej časti uvedieme teóriu do praxe a ukážeme si krok po kroku ako vytvoriť a spravovať kampane. Naučíte sa praktické základy Google Ads v súlade s best practices a získate overené tipy priamo z praxe.

Obmedzená kapacita 5 miest.

 

Čo sa naučíš:

  • ako vytvoriť účet Google Ads, urobiť základné nastavenie a prepojenia
  • čo by mal spĺňať váš web, skôr než sa pustíte do prvej kampane
  • prečo a ako si nastaviť meranie cieľov na webe
  • ako vytvoriť správnu a zmysluplnú štruktúru kampaní a reklamných skupín v Google Ads
  • ako fungujú reklamy vo vyhľadávaní: prečo je relevancia alfou a omegou, na aké kľúčové slová treba cieliť, ako napísať kvalitné reklamné texty a nastaviť cenu za kliknutie
  • ako kampane vo vyhľadávaní priebežne kontrolovať, vyhodnocovať a optimalizovať
  • čo je obsahová sieť (Google display network - GDN) a ako aj vy môžete mať za pár eur bannery na popredných slovenských weboch
  • ako sa vyhnúť najčastejším amatérskym chybám pri vytváraní a správe kampaní

 

V praktickej časti:

  • nastavíš meranie konverzií
  • prepojíš Google Ads s Google Analytics
  • urobíš rýchlu analýzu kľúčových slov
  • vytvoríš správnu štruktúru kampaní a reklamných skupín
  • vytvoríš lákavé reklamné texty
  • nastavíš vhodné cenové ponuky (bidy)
  • naučíš sa kampaň spravovať, lebo úvodným nastavením sa práca len začína

 

Pre koho je workshop určený:

  • pre začínajúcich online marketérov, pracovníkov v oblasti marketingu, marketingových stážistov, prevádzkovateľov webov, e-shopov a online služieb
  • podnikateľov, startupistov, študentov

 

Úroveň workshopu:

  • začiatočník/ mierne pokročilý

 

Čo si doniesť na workshop?

  • notebook, môžeš si priniesť aj zošit, písacie potreby, budeš mať k dispozícii písací stôl
  • existujúci web alebo aspoň plánovaný/ fiktívny projekt, pre ktorý budeš kampaň nastavovať
  • v prípade existujúceho webu aj prístup do Google Analytics
  • môžeš si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii priamo na kurze
  • prezentácia a online podpora samozrejmosť

 

Kto sa o vás postará?

Ing. Svetlana Durčáková - Google Trénerka

“Online marketingu sa venujem od roku 2009. Mám skúsenosti so širokým spektrom klientov od veľkých medzinárodných firiem až po malé neziskové projekty. Od roku 2013 sa špecializujem na PPC kampane.”

 

Čas a miesto:

  • 9:00 začíname
  • Nové kancelárie wooacademy v Petržalke
  • Encyklopedický Ústav SAV – Bradáčová 7, 851 02 Petržalka, Slovakia
  • kód k bráne: 55#
  • Bezproblémové FREE parkovanie 

 

Tags

Miesto

Miesto

wooacademy
Bradáčova 7
85102 Bratislava
Slovensko

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

wooacademy

0940634491 info@wooacademy.sk

Fakturačné údaje

wooacademy s. r. o.

Fialková 1197/21A,
90044 Tomášov
Slovenská republika

IČO: 51713047
DIČ: 2120789242