Uložiť

Asertivita pre šéfov

by Albisa s.r.o. Základné info: Canadian Bilingual Institute,Vysoká 26,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
31. marec, 2020 | ut | 09:00 Pridaj do kalendára
199.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Priateľský šéf je obvykle obľúbený šéf. Niektorí ľudia si ale jeho láskavosť a veľkorysosť vysvetľujú ako jeho slabosť a snažia sa získať pre seba čo najviac výhod. Vtedy je priateľský šéf donútený použiť silu.

 

Niektorí ľudia používajú silu a násilie bez problémov a bez zaváhania sekajú doľava, doprava. Niektorí to tak bezstarostne robiť nevedia. Majú problém s tým, že by mohli niekomu neprávom ublížiť, alebo na používanie násilia nie sú stavaní.

 

Použitie sily je v niektorých situáciách nevyhnutné – pri prepúšťaní ľudí zo zamestnania, ďalej v čase vysokého pracovného nasadenia, keď je treba stihnúť dôležitý termín, alebo pri komunikácii s manipulatívnym človekom, ktorý sa nevie spratať do kože.

 

Bezhlavé použitie sily môže narobiť viac škody ako úžitku. Preto je dôležité, aby silu šéf použil kontrolovaným spôsobom a v nevyhnutnom množstve. To je skutočná asertivita a práve tomu je venované toto školenie.

 

 

Témy školenia:

  • Stratégie dosahovania úspechu.
  • Váš typ osobnosti a asertivita.
  • Asertivita a emócie podriadených.
  • Dobrý šéf a syndróm vyhorenia.
  • Ako zvládať manažérsky stres.

 

 

Cieľom školenia je naučiť Vás, ako a kedy byť na iných ľudí priateľský a kedy a ako pri jednaní s nimi použiť primeranú silu na ochranu svojich a firemných záujmov.

 

 

Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:

 

- Dozvedela som sa veľa nového o svojej povahe a o tom, ako ju využiť pri vedení ľudí. V praxi najviac využijem triedenie zamestnancov podľa povahy a ako na nich reagovať.

Michaela Markuláková, riaditeľka Hotel Remy s.r.o.

 

- Školenie je prínosom pre každého človeka na riadiacej pozícii. Dozvedela som sa, ako si budovať a udržať autoritu, motivovať ľudí a ako reagovať na emócie problematických ľudí.

Katarína S., teamleader, ČSOB, a.s.


Pre koho je školenie určené: Manažéri, obchodníci, podnikatelia a záujemcovia o osobný rozvoj,


Prednáša:

RNDr. Alexander Birčák, manažérsky kouč

Tags

Miesto konania eventu

Canadian Bilingual Institute,Vysoká 26,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Albisa s.r.o.

albisa@albisa.sk

Fakturačné údaje

Albisa s.r.o.

Záhradná 1330/9,
06001 Kežmarok
Slovenská republika

IČO: 44527365
DIČ: 2022730380
IČ DPH:

Podobné eventy

12Júl
09:00
po
12júl
09:00
pondelok
Detail eventu

Efektívny marketing

HCA Slovakia,Borodáčova 42,marketing@skolamanazmentu.sk,Slovensk 1199.00 €
Uložiť
18Jún
09:00
pi
18jún
09:00
piatok
Detail eventu

Seminár o produktivite

HCA Slovakia,Borodáčova 42,Košice,Slovenská republika 1679.00 €
Uložiť
21Jún
14:00
po
21jún
14:00
pondelok
Detail eventu

Prednáška "Ako riadiť a motivovať ľudí"

Biznis centrum ROZVOJOVÁ,Rozvojová 2,Košice,Slovenská republika 0.00 €
Uložiť
Popis

Popis

Priateľský šéf je obvykle obľúbený šéf. Niektorí ľudia si ale jeho láskavosť a veľkorysosť vysvetľujú ako jeho slabosť a snažia sa získať pre seba čo najviac výhod. Vtedy je priateľský šéf donútený použiť silu.

 

Niektorí ľudia používajú silu a násilie bez problémov a bez zaváhania sekajú doľava, doprava. Niektorí to tak bezstarostne robiť nevedia. Majú problém s tým, že by mohli niekomu neprávom ublížiť, alebo na používanie násilia nie sú stavaní.

 

Použitie sily je v niektorých situáciách nevyhnutné – pri prepúšťaní ľudí zo zamestnania, ďalej v čase vysokého pracovného nasadenia, keď je treba stihnúť dôležitý termín, alebo pri komunikácii s manipulatívnym človekom, ktorý sa nevie spratať do kože.

 

Bezhlavé použitie sily môže narobiť viac škody ako úžitku. Preto je dôležité, aby silu šéf použil kontrolovaným spôsobom a v nevyhnutnom množstve. To je skutočná asertivita a práve tomu je venované toto školenie.

 

 

Témy školenia:

  • Stratégie dosahovania úspechu.
  • Váš typ osobnosti a asertivita.
  • Asertivita a emócie podriadených.
  • Dobrý šéf a syndróm vyhorenia.
  • Ako zvládať manažérsky stres.

 

 

Cieľom školenia je naučiť Vás, ako a kedy byť na iných ľudí priateľský a kedy a ako pri jednaní s nimi použiť primeranú silu na ochranu svojich a firemných záujmov.

 

 

Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:

 

- Dozvedela som sa veľa nového o svojej povahe a o tom, ako ju využiť pri vedení ľudí. V praxi najviac využijem triedenie zamestnancov podľa povahy a ako na nich reagovať.

Michaela Markuláková, riaditeľka Hotel Remy s.r.o.

 

- Školenie je prínosom pre každého človeka na riadiacej pozícii. Dozvedela som sa, ako si budovať a udržať autoritu, motivovať ľudí a ako reagovať na emócie problematických ľudí.

Katarína S., teamleader, ČSOB, a.s.


Pre koho je školenie určené: Manažéri, obchodníci, podnikatelia a záujemcovia o osobný rozvoj,


Prednáša:

RNDr. Alexander Birčák, manažérsky kouč

Tags

Miesto

Miesto

Albisa s.r.o.
Záhradná 1330/9
06001 Kežmarok
Slovakia

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Albisa s.r.o.

albisa@albisa.sk

Fakturačné údaje

Albisa s.r.o.

Albisa s.r.o.
Záhradná 1330/9
06001 Kežmarok
Slovakia

IČO: 44527365
DIČ: 2022730380
IČ DPH: