Cookie-less éra a jej riešenia  - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Český trh má riešenie pre reklamu bez cookies

by Interactive Advertising Bureau Slovakia Základné info: Račianska 22/A, Soupa
Bratislava
08. jún, 2022 | st | 08:45 Pridaj do kalendára
15.00 € KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Lokálne trhy sa postupne pripravujú na ohlásené stopnutie možnosti sledovania cookies tretích strán na úrovni prehliadača, ktoré môže mať výrazný dopad na monetizáciu reklamného priestoru. Českí kolegovia ukážu ich pripravené riešenie, ktoré môže byť aj inšpiráciou do diskusie na Slovensku. Vychutnajte si s nami tento po dlhom čase offline IABbudíček pri dobrých raňajkách. 

Bude možné oslovovať potenciálnych zákazníkov remarketingovými kampaňami? Alebo vôbec zistiť, koľko ľudí kampane zasiahli? Aké možnosti vlastne majú zadávatelia a agentúry pokiaľ sa nechcú v budúcnosti spoliehať len na walled gardens? Odpovede na otázky dá Adform. Seznam so združením CPEx predstaví spoločný projekt Czech ad Id, ktorým nastavuje jednotný štandard identifikácie užívateľa na českom internete. Príďte sa pozrieť na prvé testovacie výsledky kampaní. 

Spíkri: Michael Štádler - Adform, Pavel Bouška - Seznam.cz a David Voráček - CPEx

 

V závere nás čaká panel s predstaviteľmi najväčších vydavateľstiev o ich pohľade na budúcnosť reklamy na slovenskom trhu, pripravenosť na cookie-less éru, možné riešenia a výzvy. Diskusiu bude moderovať Matej Kolarovský - GroupM, predseda IAB.

Panelisti: Martin Mác - Zoznam, Michal Maruška - Ringier Slovakia Media a Martin Čorej - Petit Press

 

Program eventu:

8:45 - 9:00 - chutné raňajky a networking digitálnej branže

9:00 - 9:45 - prednášky spíkrov
9:45 - 10:20 - panelová diskusia


Vidíme sa v Soupe, tešíme sa na vás! ☕️

Miesto konania eventu

Račianska 22/A, Soupa
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

0918 86 16 12 karpelova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658

Popis

Popis

Lokálne trhy sa postupne pripravujú na ohlásené stopnutie možnosti sledovania cookies tretích strán na úrovni prehliadača, ktoré môže mať výrazný dopad na monetizáciu reklamného priestoru. Českí kolegovia ukážu ich pripravené riešenie, ktoré môže byť aj inšpiráciou do diskusie na Slovensku. Vychutnajte si s nami tento po dlhom čase offline IABbudíček pri dobrých raňajkách. 

Bude možné oslovovať potenciálnych zákazníkov remarketingovými kampaňami? Alebo vôbec zistiť, koľko ľudí kampane zasiahli? Aké možnosti vlastne majú zadávatelia a agentúry pokiaľ sa nechcú v budúcnosti spoliehať len na walled gardens? Odpovede na otázky dá Adform. Seznam so združením CPEx predstaví spoločný projekt Czech ad Id, ktorým nastavuje jednotný štandard identifikácie užívateľa na českom internete. Príďte sa pozrieť na prvé testovacie výsledky kampaní. 

Spíkri: Michael Štádler - Adform, Pavel Bouška - Seznam.cz a David Voráček - CPEx

 

V závere nás čaká panel s predstaviteľmi najväčších vydavateľstiev o ich pohľade na budúcnosť reklamy na slovenskom trhu, pripravenosť na cookie-less éru, možné riešenia a výzvy. Diskusiu bude moderovať Matej Kolarovský - GroupM, predseda IAB.

Panelisti: Martin Mác - Zoznam, Michal Maruška - Ringier Slovakia Media a Martin Čorej - Petit Press

 

Program eventu:

8:45 - 9:00 - chutné raňajky a networking digitálnej branže

9:00 - 9:45 - prednášky spíkrov
9:45 - 10:20 - panelová diskusia


Vidíme sa v Soupe, tešíme sa na vás! ☕️

Tagy

Miesto

Miesto

Račianska 22/A, Soupa
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Interactive Advertising Bureau Slovakia

0918 86 16 12 karpelova@iabslovakia.sk

Fakturačné údaje

Interactive Advertising Bureau Slovakia

Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava

IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658