Český trh má riešenie pre reklamu bez cookies
Základné info: Račianska 22/A, SoupaBratislava 08. jún, 2022 | st | 08:45 Pridaj do kalendára
Lokálne trhy sa postupne pripravujú na ohlásené stopnutie možnosti sledovania cookies tretích strán na úrovni prehliadača, ktoré môže mať výrazný dopad na monetizáciu reklamného priestoru. Českí kolegovia ukážu ich pripravené riešenie, ktoré môže byť aj inšpiráciou do diskusie na Slovensku. Vychutnajte si s nami tento po dlhom čase offline IABbudíček pri dobrých raňajkách.
Bude možné oslovovať potenciálnych zákazníkov remarketingovými kampaňami? Alebo vôbec zistiť, koľko ľudí kampane zasiahli? Aké možnosti vlastne majú zadávatelia a agentúry pokiaľ sa nechcú v budúcnosti spoliehať len na walled gardens? Odpovede na otázky dá Adform. Seznam so združením CPEx predstaví spoločný projekt Czech ad Id, ktorým nastavuje jednotný štandard identifikácie užívateľa na českom internete. Príďte sa pozrieť na prvé testovacie výsledky kampaní.
Spíkri: Michael Štádler - Adform, Pavel Bouška - Seznam.cz a David Voráček - CPEx
V závere nás čaká panel s predstaviteľmi najväčších vydavateľstiev o ich pohľade na budúcnosť reklamy na slovenskom trhu, pripravenosť na cookie-less éru, možné riešenia a výzvy. Diskusiu bude moderovať Matej Kolarovský - GroupM, predseda IAB.
Panelisti: Martin Mác - Zoznam, Michal Maruška - Ringier Slovakia Media a Martin Čorej - Petit Press
Program eventu:
8:45 - 9:00 - chutné raňajky a networking digitálnej branže
9:00 - 9:45 - prednášky spíkrov
9:45 - 10:20 - panelová diskusia
Vidíme sa v Soupe, tešíme sa na vás! ☕️
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
Lokálne trhy sa postupne pripravujú na ohlásené stopnutie možnosti sledovania cookies tretích strán na úrovni prehliadača, ktoré môže mať výrazný dopad na monetizáciu reklamného priestoru. Českí kolegovia ukážu ich pripravené riešenie, ktoré môže byť aj inšpiráciou do diskusie na Slovensku. Vychutnajte si s nami tento po dlhom čase offline IABbudíček pri dobrých raňajkách.
Bude možné oslovovať potenciálnych zákazníkov remarketingovými kampaňami? Alebo vôbec zistiť, koľko ľudí kampane zasiahli? Aké možnosti vlastne majú zadávatelia a agentúry pokiaľ sa nechcú v budúcnosti spoliehať len na walled gardens? Odpovede na otázky dá Adform. Seznam so združením CPEx predstaví spoločný projekt Czech ad Id, ktorým nastavuje jednotný štandard identifikácie užívateľa na českom internete. Príďte sa pozrieť na prvé testovacie výsledky kampaní.
Spíkri: Michael Štádler - Adform, Pavel Bouška - Seznam.cz a David Voráček - CPEx
V závere nás čaká panel s predstaviteľmi najväčších vydavateľstiev o ich pohľade na budúcnosť reklamy na slovenskom trhu, pripravenosť na cookie-less éru, možné riešenia a výzvy. Diskusiu bude moderovať Matej Kolarovský - GroupM, predseda IAB.
Panelisti: Martin Mác - Zoznam, Michal Maruška - Ringier Slovakia Media a Martin Čorej - Petit Press
Program eventu:
8:45 - 9:00 - chutné raňajky a networking digitálnej branže
9:00 - 9:45 - prednášky spíkrov
9:45 - 10:20 - panelová diskusia
Vidíme sa v Soupe, tešíme sa na vás! ☕️
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658