IABbudíček: Attention - nový parameter pre meranie kampaní je tu
Základné info: Lindner, Metodova 4Bratislava 20. apríl, 2023 | št | 08:30 Pridaj do kalendára
Príďte vo štvrtok 20. apríla na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách, tentokrát budeme hovoriť o novej metrike pre meranie online kampaní Attention.
Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a prečo je dôležité ju sledovať?
Zistite od profesionálov v digitálnej reklame pri raňajkách a výživnej diskusii.
PROGRAM:
08:30 - 09:00 Chutné raňajky a networking
09:00 - 09:20 Čo je a prečo má Attention opodstatnenie v mediálnom plánovaní?
Patrik Sabo, Digital Director, agentúra Zenith
09:20 - 09:40 Ako vplýva kvalita kreatívy na Attention?
Marcel Vašš, CEO Etarget
09:40 – 09:55 Pohľad slovenského vydavateľa online médií na Attention
Lucia Sliacká, Product Specialist, Ringier Media Slovakia
09:55 - 10:20 Aké sú najčastejšie chyby inzerentov pri tvorbe online kreatívy?
Tamás Darázs, expert na neuromarketing, spotrebiteľskú neurovedu a vnímanie marketingovej komunikácie, FMK UCM
Event bude zaujímavý najmä pre digitálnych marketérov z agentúr, vydavateľov online médií a značky - zadávateľov online reklamy.
Členovia IAB si môžu uplatniť zľavu 50%, pre viac info nás kontaktujte.
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8,
811 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658
Príďte vo štvrtok 20. apríla na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách, tentokrát budeme hovoriť o novej metrike pre meranie online kampaní Attention.
Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a prečo je dôležité ju sledovať?
Zistite od profesionálov v digitálnej reklame pri raňajkách a výživnej diskusii.
PROGRAM:
08:30 - 09:00 Chutné raňajky a networking
09:00 - 09:20 Čo je a prečo má Attention opodstatnenie v mediálnom plánovaní?
Patrik Sabo, Digital Director, agentúra Zenith
09:20 - 09:40 Ako vplýva kvalita kreatívy na Attention?
Marcel Vašš, CEO Etarget
09:40 – 09:55 Pohľad slovenského vydavateľa online médií na Attention
Lucia Sliacká, Product Specialist, Ringier Media Slovakia
09:55 - 10:20 Aké sú najčastejšie chyby inzerentov pri tvorbe online kreatívy?
Tamás Darázs, expert na neuromarketing, spotrebiteľskú neurovedu a vnímanie marketingovej komunikácie, FMK UCM
Event bude zaujímavý najmä pre digitálnych marketérov z agentúr, vydavateľov online médií a značky - zadávateľov online reklamy.
Členovia IAB si môžu uplatniť zľavu 50%, pre viac info nás kontaktujte.
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/6-8
811 03 Bratislava
IČO: 37935968
DIČ: 2022062658
IČ DPH: SK2022062658