Psychológia predaja a obchodné stratégie - podujatie na tickpo-sk
Uložiť

Psychológia predaja a obchodné stratégie

by Balanced s.r.o. Základné info: Business Centrum,Mlynske nivy 48,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
10. január, 2020 | pi | 09:00 Pridaj do kalendára
149.17 € bez DPH 179.00 € s DPH KÚPIŤ LÍSTOK

Popis

Anotácia kurzu: Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu. Predajný proces od oslovenia zákazníka, cez jeho získanie až po dlhodobú spoluprácu. Absolventi kurzu obchodných a predajných zručností - budú vedieť vhodne vystupovať a komunikovať s obchodnými partnermi a na verejnosti. Budú udržiavať na požadovanej úrovni partnerské vzťahy so spolupracujúcimi klientmi a budú úspešní v nadväzovaní spolupráce s novými zákazníkmi. Budú vedieť usmerňovať komunikáciu so zákazníkom spôsobom, ktorý prinesie vzájomné porozumenie, akceptovanie a zlepšenie spolupráce. Budú ovládať predajný proces. Dokážu vhodne reagovať na námietky zákazníkov a zvyšovať predaj vhodnou argumentáciou. Absolventi tohto kurzu sa budú vedieť uplatniť napr. v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.

Po skončení kurzu ovládnete:

predajné zručnosti - schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov

vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus

identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu

techniky uzatvárania obchodu - odhadnúť predpoklady na uzavretie obchodu a schopnosť správne načasovať ponuku na zatvorenie obchodu.

zdolávanie námietok - presvedčivá argumentácia pri jednaní s interným alebo externým zákazníkom

postup pri prerokovaní námietok komunikačných partnerov, ako pracovať s námietkami a argumentami

získanie klienta - získať či rozvinúť obchodné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného jednania

starostlivosť o klienta - nesmieť zabúdať na osobný prístup. Riadime sa heslom „Náš klient, náš pán".

komunikácia so zákazníkom - základné prvky komunikácie, aktívne počúvanie a rôzne typy rozhovorov

psychológia predaja - typológia zákazníka – ako poznať a osvojiť si stratégie prípravy a realizácie predaja. Osvojiť si typológiu zákazníkov.

vedenie obchodných rokovaní - prednáškovo-tréningový program orientovaný na vedomosti a zručnosti obchodníkov a predajcov.

a ... mnoho mnoho iného

OSNOVA KURZU - skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja :


• obchodne zručnosti, ako predávať - uvod / predaj a aktuálne trendy / štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
• techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
• ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
• základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
• ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
• nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie námietok, druhy námietok,
• tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
• cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán



  Stretnutie a prvý kontakt
• čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
• zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
• stretnutie: obchodný rozhovor
• techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk“
• verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
• techniky aktívneho počúvania



  Rozhovor s klientom
• vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
• práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
• techniky vyjednávania a zvládanie námietok
• krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
 


Sebaobrana vo vyjednávaní
• ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
• upresnenie významov
• asertivita a práca s agresívnym klientom
• psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
 


Základné východiská predajného procesu
• sila vlastného očakávania a presvedčenia
• neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov
• Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie
• model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
 


Ako upútať pozornosť u zákazníka
• ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať?
• čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu?
 


Obchodník - osobný, prvý a následný dojem
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
• reč tela / vytváranie vzťahov
• potreby zákazníka a umenie počúvať / formy prvého kontaktu klienta
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking




Možnosť dohodnúť individuálny termín, následný koučing a individuálnu konzultáciu: dusan@balanced.sk


Výstupné vedomosti po kurze / školení:
Po absolvovaní kurzu "Skvelý obchodník - " sa prakticky naučíte predajný proces – od oslovenia po uzavretie predajného cyklu, ako aj jeho najdôležitejšie fázy: napr. ako používať správny prístup v obchodnej komunikácii so zákazníkmi, ako sa správne pýtať, ako používať ticho, reč tela, ako správne počúvať, vytváranie vzťahov so zákazníkom s cieľom získať ,,áno“ odpoveď na naše požiadavky. Využitím správnych prístupov a metód dosiahnete trvalé úspechy a rast predaja, ..mnoho mnoho iného


Tagy

Miesto konania eventu

Business Centrum,Mlynske nivy 48,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape

Kontakt na organizátora

Balanced s.r.o.

dusan.stranak@me.com

Fakturačné údaje

Balanced s.r.o.

Reca 540,
92526 Reca
Slovenská republika

IČO: 46300813
DIČ: 2023321256
IČ DPH: SK2023321256

Podobné eventy

24Júl
09:00
št
24júl
09:00
štvrtok
Detail eventu

Komunikačný kurz

HCA Slovakia, DUETT I., Námestie osloboditeľov 3/A, Košice – 3.p 1798.80 €
Uložiť
10Jún
09:00
ut
10jún
09:00
utorok
Detail eventu

Efektívny marketing

HCA Slovakia, EUROPA Business Center, Na Troskách 26 - 17. posch 1199.00 €
Uložiť
20Jún
09:00
pi
20jún
09:00
piatok
Detail eventu

Seminár o produktivite

HCA Slovakia, EUROPA SC, Na Troskách 25 - 17. poschodie, Banská 2158.80 €
Uložiť
Popis

Popis

Anotácia kurzu: Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu. Predajný proces od oslovenia zákazníka, cez jeho získanie až po dlhodobú spoluprácu. Absolventi kurzu obchodných a predajných zručností - budú vedieť vhodne vystupovať a komunikovať s obchodnými partnermi a na verejnosti. Budú udržiavať na požadovanej úrovni partnerské vzťahy so spolupracujúcimi klientmi a budú úspešní v nadväzovaní spolupráce s novými zákazníkmi. Budú vedieť usmerňovať komunikáciu so zákazníkom spôsobom, ktorý prinesie vzájomné porozumenie, akceptovanie a zlepšenie spolupráce. Budú ovládať predajný proces. Dokážu vhodne reagovať na námietky zákazníkov a zvyšovať predaj vhodnou argumentáciou. Absolventi tohto kurzu sa budú vedieť uplatniť napr. v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.

Po skončení kurzu ovládnete:

predajné zručnosti - schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov

vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus

identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu

techniky uzatvárania obchodu - odhadnúť predpoklady na uzavretie obchodu a schopnosť správne načasovať ponuku na zatvorenie obchodu.

zdolávanie námietok - presvedčivá argumentácia pri jednaní s interným alebo externým zákazníkom

postup pri prerokovaní námietok komunikačných partnerov, ako pracovať s námietkami a argumentami

získanie klienta - získať či rozvinúť obchodné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného jednania

starostlivosť o klienta - nesmieť zabúdať na osobný prístup. Riadime sa heslom „Náš klient, náš pán".

komunikácia so zákazníkom - základné prvky komunikácie, aktívne počúvanie a rôzne typy rozhovorov

psychológia predaja - typológia zákazníka – ako poznať a osvojiť si stratégie prípravy a realizácie predaja. Osvojiť si typológiu zákazníkov.

vedenie obchodných rokovaní - prednáškovo-tréningový program orientovaný na vedomosti a zručnosti obchodníkov a predajcov.

a ... mnoho mnoho iného

OSNOVA KURZU - skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja :


• obchodne zručnosti, ako predávať - uvod / predaj a aktuálne trendy / štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
• techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
• ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
• základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
• ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
• nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie námietok, druhy námietok,
• tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
• cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán



  Stretnutie a prvý kontakt
• čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
• zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
• stretnutie: obchodný rozhovor
• techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk“
• verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
• techniky aktívneho počúvania



  Rozhovor s klientom
• vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
• práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
• techniky vyjednávania a zvládanie námietok
• krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
 


Sebaobrana vo vyjednávaní
• ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
• upresnenie významov
• asertivita a práca s agresívnym klientom
• psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
 


Základné východiská predajného procesu
• sila vlastného očakávania a presvedčenia
• neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov
• Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie
• model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
 


Ako upútať pozornosť u zákazníka
• ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať?
• čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu?
 


Obchodník - osobný, prvý a následný dojem
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
• reč tela / vytváranie vzťahov
• potreby zákazníka a umenie počúvať / formy prvého kontaktu klienta
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking




Možnosť dohodnúť individuálny termín, následný koučing a individuálnu konzultáciu: dusan@balanced.sk


Výstupné vedomosti po kurze / školení:
Po absolvovaní kurzu "Skvelý obchodník - " sa prakticky naučíte predajný proces – od oslovenia po uzavretie predajného cyklu, ako aj jeho najdôležitejšie fázy: napr. ako používať správny prístup v obchodnej komunikácii so zákazníkmi, ako sa správne pýtať, ako používať ticho, reč tela, ako správne počúvať, vytváranie vzťahov so zákazníkom s cieľom získať ,,áno“ odpoveď na naše požiadavky. Využitím správnych prístupov a metód dosiahnete trvalé úspechy a rast predaja, ..mnoho mnoho iného


Tagy

Miesto

Miesto

Business Centrum,Mlynske nivy 48,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava

Pozrieť na mape
Kontakt

Kontakt na organizátora

Balanced s.r.o.

dusan.stranak@me.com

Fakturačné údaje

Balanced s.r.o.

Balanced s.r.o.
Reca 540
92526 Reca
Slovakia

IČO: 46300813
DIČ: 2023321256
IČ DPH: SK2023321256