Emočná inteligencia: Ako zvládať hnev, Bratislava
Základné info: Canadian Bilingual Institute,Vysoká 26,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 13. máj, 2020 | st | 09:00 Pridaj do kalendára
Predstavte si nepríjemného kolegu, alebo zamestnanca, ktorý síce podáva vysoké výkony, ale stále má deštruktívne poznámky. Útočí na kolegov aj na vás a namiesto toho, aby problémy riešil, tak ich vyrába.
Negatívne emócie v práci dokážu narušiť pracovné vzťahy a demotivovať celý tím. Pozitívne emócie vedia naopak motivovať ľudí k tímovej spolupráci a špičkovým výkonom.
Úspešný človek je odolný voči negatívnym emóciám kolegov a podriadených. Dokáže rozoznať, kedy sa mu jeho emócie vymykajú z pod kontroly a dokáže sa znova ovládať. Zvlášť užitočná je šéfova schopnosť ovplyvňovať emócie iných ľudí a motivovať ich k vysokým pracovným výkonom. Toto všetko sa skrýva pod pojmom emočná inteligencia.
Na školení sa pozrieme na medziľudskú komunikáciu ako na emočné transakcie. S ľuďmi, s ktorými si rozumieme obvykle robíme “dobré obchody”. Dávame im to, čo chceme dať, a dostávame to, čo chceme dostať. Emócie sa vymknú kontrole, keď s niekým začneme robiť “zlé obchody”. Dávame mu to, čo chceme dať, ale dostávame niečo, čo nechceme dostať.
Vtedy je treba pohľadať spôsob, ako s dotyčným začať znova robiť “dobré obchody”. V praxi to znamená, že my urobíme niečo na viac, čo obvykle nerobíme. Aby sme dostali od dotyčného to, čo on obvykle nerobí a my to chceme dostať.
Na školení nájdete odpovede na tieto otázky:
Komu
je školenie určené:
manažérom, obchodníkom, zamestnancom, záujemcom o
problematiku.
Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:
- Najzaujímavejšie boli pre mňa informácie o riešení problémov s rôznymi typmi osobností.
Ing. Marek Brilla, konateľ spoločnosti VSE IT služby s.r.o.
- Poznatky zo školenia mi pomohli vyriešiť dlhotrvajúci problém s bývalou kolegyňou. Hľadala rôzne spôsoby, aby mi uškodila a vyhrážala sa mi aj súdom. Použila som techniky na kontrolu emócií a navrhla som jej dobrý obchod. “Milá” kolegyňa sa upokojila a pristúpila na rozumné riešenie problému.
RNDr. Renáta Chamillová, riaditeľka Základnej školy
Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák, kouč
Canadian Bilingual Institute,Vysoká 26,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
Albisa s.r.o.
Záhradná 1330/9,
06001 Kežmarok
Slovenská republika
IČO: 44527365
DIČ: 2022730380
IČ DPH:
Predstavte si nepríjemného kolegu, alebo zamestnanca, ktorý síce podáva vysoké výkony, ale stále má deštruktívne poznámky. Útočí na kolegov aj na vás a namiesto toho, aby problémy riešil, tak ich vyrába.
Negatívne emócie v práci dokážu narušiť pracovné vzťahy a demotivovať celý tím. Pozitívne emócie vedia naopak motivovať ľudí k tímovej spolupráci a špičkovým výkonom.
Úspešný človek je odolný voči negatívnym emóciám kolegov a podriadených. Dokáže rozoznať, kedy sa mu jeho emócie vymykajú z pod kontroly a dokáže sa znova ovládať. Zvlášť užitočná je šéfova schopnosť ovplyvňovať emócie iných ľudí a motivovať ich k vysokým pracovným výkonom. Toto všetko sa skrýva pod pojmom emočná inteligencia.
Na školení sa pozrieme na medziľudskú komunikáciu ako na emočné transakcie. S ľuďmi, s ktorými si rozumieme obvykle robíme “dobré obchody”. Dávame im to, čo chceme dať, a dostávame to, čo chceme dostať. Emócie sa vymknú kontrole, keď s niekým začneme robiť “zlé obchody”. Dávame mu to, čo chceme dať, ale dostávame niečo, čo nechceme dostať.
Vtedy je treba pohľadať spôsob, ako s dotyčným začať znova robiť “dobré obchody”. V praxi to znamená, že my urobíme niečo na viac, čo obvykle nerobíme. Aby sme dostali od dotyčného to, čo on obvykle nerobí a my to chceme dostať.
Na školení nájdete odpovede na tieto otázky:
Komu
je školenie určené:
manažérom, obchodníkom, zamestnancom, záujemcom o
problematiku.
Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:
- Najzaujímavejšie boli pre mňa informácie o riešení problémov s rôznymi typmi osobností.
Ing. Marek Brilla, konateľ spoločnosti VSE IT služby s.r.o.
- Poznatky zo školenia mi pomohli vyriešiť dlhotrvajúci problém s bývalou kolegyňou. Hľadala rôzne spôsoby, aby mi uškodila a vyhrážala sa mi aj súdom. Použila som techniky na kontrolu emócií a navrhla som jej dobrý obchod. “Milá” kolegyňa sa upokojila a pristúpila na rozumné riešenie problému.
RNDr. Renáta Chamillová, riaditeľka Základnej školy
Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák, kouč
Canadian Bilingual Institute,Vysoká 26,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
Albisa s.r.o.
Albisa s.r.o.
Záhradná 1330/9
06001 Kežmarok
Slovakia
IČO: 44527365
DIČ: 2022730380
IČ DPH: