Projekt LÍDER - Séria 5 workshopov, ktoré vás vyskillujú ako lusk!
Základné info: Brighter Life Center,Hurbanovo námestie 5,Bratislava,Slovenská republikaBratislava 01. október, 2020 | št | 09:00 Pridaj do kalendára
Líder vie kadečo. Plánovať, delegovať, kontrolovať, motivovať… ale hlavne, VIE KOMUNIKOVAŤ.
Nejdeme sa tu tváriť ako odborníci na leadership, vyslúžilí manažéri s 30-ročnou praxou v top pozíciách vo veľky´ch korporátoch. Lebo nie sme. V čom si ale myslíme, že sme veľmi šikovní, je KOMUNIKÁCIA, a to v rôznych kontextoch.
Dokážeme vám pomôcť odhaliť, pomenovať a vyriešiť zádrhely:
Je to aj pre vás? Vy posúďte!
Projekt LÍDER nie je určený len pre majiteľov firiem alebo manažérov, ktorí riadia aspoň sto ľudí.
Je pre každého profesionála, ktoryý robí s ľuďmi, a tým pádom vidí význam v tom, neustále zlepšovať svoju schopnosť s nimi komunikovať.
AKO BUDÚ PREBIEHAŤ WORKSHOPY
Praktický prístup
Budeme riešiť aj reálne prípady z vašej praxe. Otvorene vám povieme, kde robíte chybu a rovno ukážeme, čo robiť inak.
Zdieľanie skúseností
Na tréningu budú ľudia ako vy. Je veľmi pravdepodobné, že riešia, alebo v minulosti riešili to, čím sa teraz trápite vy. Navzájom si poradíte, dáte tipy a vymeníte best practices.
Atmosféra
Ak ste u nás boli čo i len na jednom workshope, viete, že sa máte na čo tešiť. Učenie s nami vás bude baviť.
TECHNICKÉ INFO
Termíny, miesto a čas v kocke
Miesto: Brighter Life Center, Hurbanovo námestie 5, BA
1) Hodnotový networking: 1.10.2020
2) Biznis s pozornosťou: 13.10.2020
3) Zmysluplné mítingy : 28.10.2020
4) Nepríjemné témy: 10.11.2020
5) Osobnosť: 24.11.2020
CENA
Jednotlivé témy - za každý workshop samostatne zaplatíte 230 EUR.
Celý balík 5 workshopov je v akcii 4+1. To znamená, že za štyri zaplatíte a piaty máte zdarma. Celý PROJEKT LÍDER tak môžete mať za 920 eur.
Poznáte ten trápny pocit? Ste na veľkej konferencii. Všade je kopec ľudí, ktorých nepoznáte. Cítite sa znova ako školák na novej škole, ktorý nikoho nepozná a nevie, ako začať.
Skúšate to. Vymeníte pár vizitiek, dáte malý small talk pri cateringu, ale väčšinu času trávite s mobilom alebo ľuďmi, ktorých už poznáte.
Hodnota networkingu = 0. Slovom, nula.
No bez pevných väzieb sa dnes ťažko buduje úspešné podnikanie alebo kariéra. Sme sociálne tvory a potrebujeme tvoriť vzťahy. Tie o úspechu či neúspechu často rozhodnú viac ako talent alebo technické zručnosti.
HODNOTOVÝ NETWORKING nie je o množstve rozdaných vizitiek. Je o prinášaní pridanej hodnoty a prepájaní ľudí.
Preto je potenciál networkingovej akcie nevyčísliteľný. V jednom čase, na jednom mieste sa to hemží predstaviteľmi firiem, mladými talentmi, ľuďmi s úžasnými nápadmi (a možno budúcimi manželmi či manželkami:)). No hlavne - je tam vysoká koncentrácia ľudí, ktorí poznajú ľudí, čo poznajú ľudí.
Náš HODNOTOVÝ NETWORKING je o:
Líder rozpráva tak, že ho chcú počúvať.
Stojíte pred ľuďmi, rozprávate, preklikávate slajdy. Ľudia pred vami ťukajú do mobilu, pozerajú von oknom, potichu sa rozprávajú medzi sebou, alebo hľadajú niečo v taške. Jednoducho - nepočúvajú vás. Vy sa potíte a cítite stiahnutý žalúdok a hrdlo. Pred vami je ešte 20 slajdov…
Nie, to nie je nočná mora. Je to realita väčšiny prezentátorov.
Každý rečník chce, aby jeho poslucháči dávali pozornosť tomu, čo hovorí. Vtedy je to rovnocenný vzťah - prezentujúci dáva vo svojej reči pridanú hodnotu a ľudia mu za to platia tým, že ho počúvajú a vnímajú. (anglické pay attention)
Máme pre vás dobrú a zlú správu.
Začneme tou zlou: Na pozornosť ľudí nemáte nárok.
Áno, vieme, mohli by vás počúvať, lebo je to slušné. Alebo preto, lebo ste ich nadriadený. Predpokladáme však, že netúžite po pozornosti zo súcitu či strachu. Je tak? Pozornosť je vyčerpateľný zdroj. Rovnako ako čas či peniaze. Preto sa rozhodujeme, do čoho ju investujeme.
Dobrá správa je, že pozornosť publika si môžete zaslúžiť. AKO?
O tom je kurz BIZNIS S POZORNOSŤOU. Naučíte sa ako:
Líder robí porady, na ktoré je radosť chodiť.
Mítingy, porady, stretnutia. Máme ich plné kalendáre (a často aj zuby). Človek až niekedy nevie, kedy má vlastne reálne pracovať, lebo stále sedí na nejakej porade. Keby aspoň mali zmysel! Často je to míting pre míting (=žiadna pridaná hodnota). Niekedy ani netušíte, čo tam robíte, lebo sa vás polovica tém vôbec netýka. Navyše vždy trvajú dlhšie, než bolo plánované. A aj tak sa tam nič nevyrieši, len sa to presunie na ďalšiu poradu. A vám sa medzitým na stole kopí robota. Frustrácia ako vyšitá!
Tí, čo majú čo povedať, ticho sedia a boja sa reagovať. Iní sa zase nevedia zastaviť, majú siahodlhé príspevky, odbočujú a hovoria piate cez deviate. Ako ich taktne zastaviť bez toho, aby sa urazili? A ako rozrozprávať tých, čo sú ticho? Ako sledovať čas a nepreťahovať?
Rozdiel medzi efektívnou poradou a vyššie opísaným festivalom premrhaného času tkvie v DOBROM FACILITOVANÍ PORADY.
Vďaka tomu začnú vaše porady fungovať:
Na tréningu ZMYSLUPLNÉ MÍTINGY sa naučíte tajomstvo vedenia porád. Naučíte sa, ako zo skupiny vyžmýkať múdrosť, ktorú v sebe nosí.
A to veľmi prakticky – celý deň bude jedna simulovaná porada, na ktorej sa viacerí zo skupiny ocitnú v roli vedúceho.
Bude tam všetko:
Líder vytvára kultúru otvorenej komunikácie.
Väčšina chronických problémov vo vašej firme je spôsobená tým, že sa vyhýbame ťažkým témam.
Nepríjemné témy zväčša spadajú do dvoch kategórií:
1. KONFLIKTY
Po prvé, konflikty sú nevyhnutné. Nevyhnutne musia medzi ľuďmi nastať. Jeden môj známy vtipne hovorí, že dokonalá harmónia existuje iba medzi dvomi mŕtvolami. Nehovorme teda o tom, ako sa konfliktom vyhnúť. Nie je to možné, ani žiaduce. Keď sa o to snažíme, prestávame byť úprimní a otvorení, a to prináša zas iné problémy.
Poďme sa učiť, čo robiť, aby sme ich nenechali neriešené narásť do obludných rozmerov, kedy jediným východiskom bude rozchod = výpoveď.
Poďme zmeniť postoj, aby sme nezhodám vyrolovali červený koberec, vyložili karty na stôl a mohli tak: vyčistiť vzduch a zlepšiť tak vzťahy a kultúru, prísť na skvelé nové nápady a riešenia!
2. SPÄTNÁ VÄZBA
Veta “Mám pre teba spätnú väzbu” má rovnaky´ účinok ako čakanie na výsledok z pohovoru či tehotenského testu. Nevieme, čo máme čakať, začneme sa potiť, v hlave miliarda myšlienok a scenárov, nedá sa nám sústrediť na nič iné. Skrátka - sme nervózni. V hlave si prehrávame všetky hriechy a tipujeme, o čom to bude tentoraz. “Aké argumenty použijem? Ako sa obhájim? Ako to vysvetlím? Na čo sa vyhovorím? Na koho to hodím? ” Egino (ego familiárne) má kadejaké obranné mechanizmy a nebojí sa ich použiť.
Dávanie spätnej väzby nie je o nič príjemnejšie. “Ako by som to povedala, aby som ich neurazila? Možno do toho netreba rýpať. Keď budem všetko komentovať, nebudú ma mať radi. Aj tak to pochopia inak, než to ja myslím. Odbijú ma nejakou výhovorkou a nič sa nezmení, iba si ich zbytočne pohnevám.”
Zoči-voči ťažkým témam si v najhorších prípadoch vyberieme jednu z dvoch možností:
I. MLČANIE. Fíha! Človek by nepovedal, koľko sa toho pod ten koberec ešte zmestí!
II. NEVYDARENÝ POKUS Idete dať motivujúcu spätnú väzbu, a z úst vám vyjde kritika a výčitky. Idete facilitovať dialóg, aby došlo k porozumeniu, a miesto toho vznikne bohapustá hádka/ niekto sa urazí/ konflikt sa prehĺbi.
Našťastie je tu ešte tretia možnosť, ktorá ani zďaleka nie je nereálna:
III. PEKNÁ, ĽUDSKÁ, ÚPRIMNÁ, POVZBUDIVÁ A ZBLIŽUJÚCA KOMUNIKÁCIA. Má svoje pravidlá, svoju psychológiu, svoje postupy. Je možné sa to naučiť. Je možné vďaka tomu reštartovať firemnú kultúru a obohatiť aj svoj súkromný život.
ČO SA NAUČÍTE?
Poďte sa to učiť s nami! Sme v tom s vami, budeme výborný trenažér. :)
Líder je človekom, ktorého chcú nasledovať.
Predstavte si niekoho, koho považujete za dobrého lídra. Môže to byť CEO, prezident krajiny alebo vedúci tábora. Vďaka čomu ste si predstavili práve jeho alebo ju? (Viem, že tento text čítate len narýchlo, ale naozaj si na tú otázku odpovedzte.)
Tak teda, čím to je, že práve jeho/ju ste si predstavili?
Nech je vaša konkrétna odpoveď akákoľvek, stavíme sa, že súvisí s tým, AKÝM JE TEN LÍDER ČLOVEKOM. Ľudia okolo nás majú schopnosť vytušiť lídrove tienisté stránky.
A tieto momenty sa v ľuďoch zbierajú, až k lídrovi stratia úctu. (A čo je ešte dôležitejšie, kvôli takýmto momentom niekde na pozadí aj on sám prichádza o vlastnú sebaúctu.) Začnú lídrom pohŕdať. Nechcú ho nasledovať. A líder prestáva byť lídrom.
Nie vždy sa dozvieme, ako sa ľudia pri nás cítia. A keď aj áno, nie vždy sa to dozvieme konštruktívne.
O tom, akými sme ľuďmi a čo so sebou, bude tento workshop.
SEBA-SPOZNÁVANIE PROSTREDNÍCTVOM INÝCH, a.k.a. To, čo mi na iných vadí, hovorí veľa v prvom rade hlavne o mne.
ENCOUNTER, a. k. a. Fakt by som chcel/-a bez cenzúry počuť, ako ma iní ľudia vidia, keď niečo robím/ hovorím.
SEBAREFLEXIA, a.k.a. Ako môžem vďaka úplne obyčajným, každodenným situáciám odhaliť, kde ma tlačí topánka a čo by som mohol/-a so sebou spraviť, aby som to zmenil/-a.
Budeme navzájom zdieľať, spoznávať sa, prechádzať cvičeniami, úlohami, situáciami aj reálnymi konfliktnými interakciami, aby sme sa mohli učiť o sebe.
Nepôjde o žiadne (seba)súdenie a (seba)hejtovanie, ale o konštruktívnu sebareflexiu a vzájomnú spätnú väzbu, aby sme mohli v bezpečí odhaliť svoje osobné kurie oká a dať si s nimi rady. Zaslúžiť si úctu, zvýšiť svoju sebaúctu a byť človekom, ktorého chcú nasledovať.
Brighter Life Center,Hurbanovo námestie 5,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
Socratia s.r.o.
Karpatské námestie 10A,
831 06 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 50267027
DIČ: 2120264883
IČ DPH:
Líder vie kadečo. Plánovať, delegovať, kontrolovať, motivovať… ale hlavne, VIE KOMUNIKOVAŤ.
Nejdeme sa tu tváriť ako odborníci na leadership, vyslúžilí manažéri s 30-ročnou praxou v top pozíciách vo veľky´ch korporátoch. Lebo nie sme. V čom si ale myslíme, že sme veľmi šikovní, je KOMUNIKÁCIA, a to v rôznych kontextoch.
Dokážeme vám pomôcť odhaliť, pomenovať a vyriešiť zádrhely:
Je to aj pre vás? Vy posúďte!
Projekt LÍDER nie je určený len pre majiteľov firiem alebo manažérov, ktorí riadia aspoň sto ľudí.
Je pre každého profesionála, ktoryý robí s ľuďmi, a tým pádom vidí význam v tom, neustále zlepšovať svoju schopnosť s nimi komunikovať.
AKO BUDÚ PREBIEHAŤ WORKSHOPY
Praktický prístup
Budeme riešiť aj reálne prípady z vašej praxe. Otvorene vám povieme, kde robíte chybu a rovno ukážeme, čo robiť inak.
Zdieľanie skúseností
Na tréningu budú ľudia ako vy. Je veľmi pravdepodobné, že riešia, alebo v minulosti riešili to, čím sa teraz trápite vy. Navzájom si poradíte, dáte tipy a vymeníte best practices.
Atmosféra
Ak ste u nás boli čo i len na jednom workshope, viete, že sa máte na čo tešiť. Učenie s nami vás bude baviť.
TECHNICKÉ INFO
Termíny, miesto a čas v kocke
Miesto: Brighter Life Center, Hurbanovo námestie 5, BA
1) Hodnotový networking: 1.10.2020
2) Biznis s pozornosťou: 13.10.2020
3) Zmysluplné mítingy : 28.10.2020
4) Nepríjemné témy: 10.11.2020
5) Osobnosť: 24.11.2020
CENA
Jednotlivé témy - za každý workshop samostatne zaplatíte 230 EUR.
Celý balík 5 workshopov je v akcii 4+1. To znamená, že za štyri zaplatíte a piaty máte zdarma. Celý PROJEKT LÍDER tak môžete mať za 920 eur.
Poznáte ten trápny pocit? Ste na veľkej konferencii. Všade je kopec ľudí, ktorých nepoznáte. Cítite sa znova ako školák na novej škole, ktorý nikoho nepozná a nevie, ako začať.
Skúšate to. Vymeníte pár vizitiek, dáte malý small talk pri cateringu, ale väčšinu času trávite s mobilom alebo ľuďmi, ktorých už poznáte.
Hodnota networkingu = 0. Slovom, nula.
No bez pevných väzieb sa dnes ťažko buduje úspešné podnikanie alebo kariéra. Sme sociálne tvory a potrebujeme tvoriť vzťahy. Tie o úspechu či neúspechu často rozhodnú viac ako talent alebo technické zručnosti.
HODNOTOVÝ NETWORKING nie je o množstve rozdaných vizitiek. Je o prinášaní pridanej hodnoty a prepájaní ľudí.
Preto je potenciál networkingovej akcie nevyčísliteľný. V jednom čase, na jednom mieste sa to hemží predstaviteľmi firiem, mladými talentmi, ľuďmi s úžasnými nápadmi (a možno budúcimi manželmi či manželkami:)). No hlavne - je tam vysoká koncentrácia ľudí, ktorí poznajú ľudí, čo poznajú ľudí.
Náš HODNOTOVÝ NETWORKING je o:
Líder rozpráva tak, že ho chcú počúvať.
Stojíte pred ľuďmi, rozprávate, preklikávate slajdy. Ľudia pred vami ťukajú do mobilu, pozerajú von oknom, potichu sa rozprávajú medzi sebou, alebo hľadajú niečo v taške. Jednoducho - nepočúvajú vás. Vy sa potíte a cítite stiahnutý žalúdok a hrdlo. Pred vami je ešte 20 slajdov…
Nie, to nie je nočná mora. Je to realita väčšiny prezentátorov.
Každý rečník chce, aby jeho poslucháči dávali pozornosť tomu, čo hovorí. Vtedy je to rovnocenný vzťah - prezentujúci dáva vo svojej reči pridanú hodnotu a ľudia mu za to platia tým, že ho počúvajú a vnímajú. (anglické pay attention)
Máme pre vás dobrú a zlú správu.
Začneme tou zlou: Na pozornosť ľudí nemáte nárok.
Áno, vieme, mohli by vás počúvať, lebo je to slušné. Alebo preto, lebo ste ich nadriadený. Predpokladáme však, že netúžite po pozornosti zo súcitu či strachu. Je tak? Pozornosť je vyčerpateľný zdroj. Rovnako ako čas či peniaze. Preto sa rozhodujeme, do čoho ju investujeme.
Dobrá správa je, že pozornosť publika si môžete zaslúžiť. AKO?
O tom je kurz BIZNIS S POZORNOSŤOU. Naučíte sa ako:
Líder robí porady, na ktoré je radosť chodiť.
Mítingy, porady, stretnutia. Máme ich plné kalendáre (a často aj zuby). Človek až niekedy nevie, kedy má vlastne reálne pracovať, lebo stále sedí na nejakej porade. Keby aspoň mali zmysel! Často je to míting pre míting (=žiadna pridaná hodnota). Niekedy ani netušíte, čo tam robíte, lebo sa vás polovica tém vôbec netýka. Navyše vždy trvajú dlhšie, než bolo plánované. A aj tak sa tam nič nevyrieši, len sa to presunie na ďalšiu poradu. A vám sa medzitým na stole kopí robota. Frustrácia ako vyšitá!
Tí, čo majú čo povedať, ticho sedia a boja sa reagovať. Iní sa zase nevedia zastaviť, majú siahodlhé príspevky, odbočujú a hovoria piate cez deviate. Ako ich taktne zastaviť bez toho, aby sa urazili? A ako rozrozprávať tých, čo sú ticho? Ako sledovať čas a nepreťahovať?
Rozdiel medzi efektívnou poradou a vyššie opísaným festivalom premrhaného času tkvie v DOBROM FACILITOVANÍ PORADY.
Vďaka tomu začnú vaše porady fungovať:
Na tréningu ZMYSLUPLNÉ MÍTINGY sa naučíte tajomstvo vedenia porád. Naučíte sa, ako zo skupiny vyžmýkať múdrosť, ktorú v sebe nosí.
A to veľmi prakticky – celý deň bude jedna simulovaná porada, na ktorej sa viacerí zo skupiny ocitnú v roli vedúceho.
Bude tam všetko:
Líder vytvára kultúru otvorenej komunikácie.
Väčšina chronických problémov vo vašej firme je spôsobená tým, že sa vyhýbame ťažkým témam.
Nepríjemné témy zväčša spadajú do dvoch kategórií:
1. KONFLIKTY
Po prvé, konflikty sú nevyhnutné. Nevyhnutne musia medzi ľuďmi nastať. Jeden môj známy vtipne hovorí, že dokonalá harmónia existuje iba medzi dvomi mŕtvolami. Nehovorme teda o tom, ako sa konfliktom vyhnúť. Nie je to možné, ani žiaduce. Keď sa o to snažíme, prestávame byť úprimní a otvorení, a to prináša zas iné problémy.
Poďme sa učiť, čo robiť, aby sme ich nenechali neriešené narásť do obludných rozmerov, kedy jediným východiskom bude rozchod = výpoveď.
Poďme zmeniť postoj, aby sme nezhodám vyrolovali červený koberec, vyložili karty na stôl a mohli tak: vyčistiť vzduch a zlepšiť tak vzťahy a kultúru, prísť na skvelé nové nápady a riešenia!
2. SPÄTNÁ VÄZBA
Veta “Mám pre teba spätnú väzbu” má rovnaky´ účinok ako čakanie na výsledok z pohovoru či tehotenského testu. Nevieme, čo máme čakať, začneme sa potiť, v hlave miliarda myšlienok a scenárov, nedá sa nám sústrediť na nič iné. Skrátka - sme nervózni. V hlave si prehrávame všetky hriechy a tipujeme, o čom to bude tentoraz. “Aké argumenty použijem? Ako sa obhájim? Ako to vysvetlím? Na čo sa vyhovorím? Na koho to hodím? ” Egino (ego familiárne) má kadejaké obranné mechanizmy a nebojí sa ich použiť.
Dávanie spätnej väzby nie je o nič príjemnejšie. “Ako by som to povedala, aby som ich neurazila? Možno do toho netreba rýpať. Keď budem všetko komentovať, nebudú ma mať radi. Aj tak to pochopia inak, než to ja myslím. Odbijú ma nejakou výhovorkou a nič sa nezmení, iba si ich zbytočne pohnevám.”
Zoči-voči ťažkým témam si v najhorších prípadoch vyberieme jednu z dvoch možností:
I. MLČANIE. Fíha! Človek by nepovedal, koľko sa toho pod ten koberec ešte zmestí!
II. NEVYDARENÝ POKUS Idete dať motivujúcu spätnú väzbu, a z úst vám vyjde kritika a výčitky. Idete facilitovať dialóg, aby došlo k porozumeniu, a miesto toho vznikne bohapustá hádka/ niekto sa urazí/ konflikt sa prehĺbi.
Našťastie je tu ešte tretia možnosť, ktorá ani zďaleka nie je nereálna:
III. PEKNÁ, ĽUDSKÁ, ÚPRIMNÁ, POVZBUDIVÁ A ZBLIŽUJÚCA KOMUNIKÁCIA. Má svoje pravidlá, svoju psychológiu, svoje postupy. Je možné sa to naučiť. Je možné vďaka tomu reštartovať firemnú kultúru a obohatiť aj svoj súkromný život.
ČO SA NAUČÍTE?
Poďte sa to učiť s nami! Sme v tom s vami, budeme výborný trenažér. :)
Líder je človekom, ktorého chcú nasledovať.
Predstavte si niekoho, koho považujete za dobrého lídra. Môže to byť CEO, prezident krajiny alebo vedúci tábora. Vďaka čomu ste si predstavili práve jeho alebo ju? (Viem, že tento text čítate len narýchlo, ale naozaj si na tú otázku odpovedzte.)
Tak teda, čím to je, že práve jeho/ju ste si predstavili?
Nech je vaša konkrétna odpoveď akákoľvek, stavíme sa, že súvisí s tým, AKÝM JE TEN LÍDER ČLOVEKOM. Ľudia okolo nás majú schopnosť vytušiť lídrove tienisté stránky.
A tieto momenty sa v ľuďoch zbierajú, až k lídrovi stratia úctu. (A čo je ešte dôležitejšie, kvôli takýmto momentom niekde na pozadí aj on sám prichádza o vlastnú sebaúctu.) Začnú lídrom pohŕdať. Nechcú ho nasledovať. A líder prestáva byť lídrom.
Nie vždy sa dozvieme, ako sa ľudia pri nás cítia. A keď aj áno, nie vždy sa to dozvieme konštruktívne.
O tom, akými sme ľuďmi a čo so sebou, bude tento workshop.
SEBA-SPOZNÁVANIE PROSTREDNÍCTVOM INÝCH, a.k.a. To, čo mi na iných vadí, hovorí veľa v prvom rade hlavne o mne.
ENCOUNTER, a. k. a. Fakt by som chcel/-a bez cenzúry počuť, ako ma iní ľudia vidia, keď niečo robím/ hovorím.
SEBAREFLEXIA, a.k.a. Ako môžem vďaka úplne obyčajným, každodenným situáciám odhaliť, kde ma tlačí topánka a čo by som mohol/-a so sebou spraviť, aby som to zmenil/-a.
Budeme navzájom zdieľať, spoznávať sa, prechádzať cvičeniami, úlohami, situáciami aj reálnymi konfliktnými interakciami, aby sme sa mohli učiť o sebe.
Nepôjde o žiadne (seba)súdenie a (seba)hejtovanie, ale o konštruktívnu sebareflexiu a vzájomnú spätnú väzbu, aby sme mohli v bezpečí odhaliť svoje osobné kurie oká a dať si s nimi rady. Zaslúžiť si úctu, zvýšiť svoju sebaúctu a byť človekom, ktorého chcú nasledovať.
Brighter Life Center,Hurbanovo námestie 5,Bratislava,Slovenská republika
Bratislava
Socratia s.r.o.
Socratia s.r.o.
Karpatské námestie 10A
831 06 Bratislava
Slovakia
IČO: 50267027
DIČ: 2120264883
IČ DPH: